ПРО СПІЛЬНІ ПРИНЦИПИ ТЕАТРАЛЬНОГО ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.141878Ключові слова:
музичне мистецтво, театрально-драматичне мистецтво, процесуальність, засоби виразності, вербальний текст, ритмАнотація
У статті обґрунтовано спільні принципи театрального й музичного мистецтв – герменевтична природа та процесуальність. Визначено потенційну базу вдосконалення художньої виразності просодії літературної основи драматичної вистави. Виявлено специфіку виразних засобів музичної мови і вербальної, значення вказаної специфічності в організації художньої цілісності драматичної вистави. Спільні для музичного і театрального мистецтв іманентні властивості розглянуто як основу інтерпретації семантичного значення окремих елементів художнього тексту.
Посилання
Azhezh, K. (2003). Chelovek govorjashhij: Vklad lingvistiki v gumanitarnye nauki [The person speaking: The contribution of linguistics to the humanities]. Moskva: Editorial URSS, 304 p. [in Russian].
Baraidaeva, N.R. (2016). Pauza v zvuchashhem hudozhestvennom tekste [Pause in sounding artistic text]. International Research Journal. Ulan-Udje: Burjatskij gosudarstvennyj universitet, issue 4 (46), part 4, pp. 18–20. [in Russian].
The hermeneutic circle. Available at: <https://ru.wikipedia.org/> (Аccessed 21 January 2017). [in Russian].
Hirschman, M. (1982). Ritm hudozhestvennoj prozy [Rhythm of artistic prose]. Moskva: Sov. pisatel, 366 p. [in Russian].
Hirschman, M. (2002). Analiz literaturnogo proizvedenija: chto my analiziruem i interpretiruem [Analysis of the literary work: what we are analyzing and interpreting]. Poetika khudozhnogo tvoru ta problem yogo іnterpretatsії. Drogobych, pp. 22–36. [in Russian].
Hirschman, M. (2007). Literaturnoe proizvedenie: teorija hudozhestvennoj celostnosti [Literary work: Theory of artistic integrity]. 2nd ed. Moskva: Yazyki slavyanskikh kultur, 500 p. [in Russian].
Kudryashov, A. (2010). Teorija muzykalnogo soderzhanija. Hudozhestvennye idei evropejskoj muzyki XVII – XX vv.: uchebnoe posobie [Theory of musical content. Artistic ideas of European music of the XVII – XX centuries: teaching guide]. Saint Peterburg: Lan, 432 p. [in Russian].
Pavlova, A.V. (2007). Interpretacija akcentnoj struktury vyskazyvanija pri vosprijatii pismennoj rechi [Interpretation of the emphasis structure of the utterance in the perception of written speech]. Trudy Instituta lingvisticheskikh issledovaniy Rossiyskoy akademii nauk. Saint Peterburg, Vol.3, part 3, pp. 65–117. [in Russian].
A principle. Available at:<http://ru.wikipedia.org/wiki/> (Аccessed 21 February 2017). [in Russian].
Radnaeva, L.D. (2013). Prosodicheskaja harakteristika rechi [Prosodic Speech Characteristics]. Vestnik buryatskogo gosudarstvennogo universiteta. Ulan-Ude, issue 10, pp. 59–61. [in Russian].
Svetozarova, N.D. (2000). Intonacija v hudozhestvennom tekste [Intonation in the literary text]. Saint Peterburg: izd. S.-Peterburgskogo universiteta, 180 p. [in Russian].
Harlap, M. (1978). Taktovaja sistema muzykalnoj ritmiki [The time system of musical rhythm]. Problemy muzykalnogo ritma. Moskva: Muzyka, pp. 48–104. [in Russian].
Schleiermacher, F. (2004). Germenevtika [Hermeneutics]. Saint Peterburg: Evropeyskiy dom, 242 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.