ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ШЛЯХОМ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.141880Ключові слова:
інформаційно-аналітична компетентність, активізація навчання, кейс-метод, метод проектівАнотація
У статті обґрунтовано доцільність використання методів і прийомів активізації навчання у процесі фахової підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Представлено сутність поняття і структуру інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено роль інтерактивних методів навчання у формуванні інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх робітників. Основну увагу приділено методу ситуаційного навчання (кейс-методу) та методу проектів, що є ключовими у контексті досліджуваної проблеми; представлено їх поєднання з іншими методами навчання.
Посилання
Ahapova, M. B. (2008). Formuvannia profesiinykh interesiv uchniv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv u protsesi fakhovoi pidhotovky [The Vocational Training Schools Pupil’s Professional Interests Formation in the Process of Professional Preparation]. Сandidate’s thesis. Zhytomyr, 298 p. [in Ukrainian].
Danylchuk, L. O. (2007). Formuvannia profesiino-osobystisnoho imidzhu maibutnikh fakhivtsiv finansovo-ekonomichnoho profiliu [The formation of the professional-personal imaqe of future specialists of financial-economic sphere]. Сandidate’s thesis. Zhytomyr, 267 p. [in Ukrainian].
Dementiievska, N. P. & Morze, N. V. (1999). Telekomunikatsiini proekty. Stan ta perspektyvy [Telecommunication projects. Condition and prospects]. Computer at school and family, no. 4, pp.16–19 [in Ukrainian].
Panina, T. S. (2006). Sovremennye sposoby aktivizatsii obucheniya [Modern ways of activating learning: textbook for educational institutions]. Moscow: Yzdatelskyi tsentr “Akademyia”, 176 p. [in Russian].
Petrenko, L. M. (2014). Teoriia i metodyka rozvytku informatsiino-analitychnoi kompetentnosti kerivnykiv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv [The Theory and methodology of information and analytical competence development of vocational school heads]. Doctor’s thesis. Kyiv, 581 p. [in Ukrainian].
Yahupov, V. V., Velychko, N. O., Hyrylovska, I. V. et al. (2014). Rozvytok informatsiino-analitychnoi kompetentnosti pedahohichnykh pratsivnykiv PTNZ: teoriia i praktyka. Monohrafiia [Development of informational-analytical competence of pedagogical workers of the VET: theory and practice. Monograph]. Kyiv: TOV “NVP Polihrafservis”, 176 p. [in Ukrainian].
Intel® Navchannia dlia maibutnoho (2006). [Training for the future]. Kyiv: “Nora-print” Publ., 320 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.