ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ШЛЯХОМ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Марина Агапова

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.141880

Ключові слова:

інформаційно-аналітична компетентність, активізація навчання, кейс-метод, метод проектів

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність використання методів і прийомів активізації навчання у процесі фахової підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Представлено сутність поняття і структуру інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено роль інтерактивних методів навчання у формуванні інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх робітників. Основну увагу приділено методу ситуаційного навчання (кейс-методу) та методу проектів, що є ключовими у контексті досліджуваної проблеми; представлено їх поєднання з іншими методами навчання.

Біографія автора

Марина Агапова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної політики Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Ahapova, M. B. (2008). Formuvannia profesiinykh interesiv uchniv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv u protsesi fakhovoi pidhotovky [The Vocational Training Schools Pupil’s Professional Interests Formation in the Process of Professional Preparation]. Сandidate’s thesis. Zhytomyr, 298 p. [in Ukrainian].

Danylchuk, L. O. (2007). Formuvannia profesiino-osobystisnoho imidzhu maibutnikh fakhivtsiv finansovo-ekonomichnoho profiliu [The formation of the professional-personal imaqe of future specialists of financial-economic sphere]. Сandidate’s thesis. Zhytomyr, 267 p. [in Ukrainian].

Dementiievska, N. P. & Morze, N. V. (1999). Telekomunikatsiini proekty. Stan ta perspektyvy [Telecommunication projects. Condition and prospects]. Computer at school and family, no. 4, pp.16–19 [in Ukrainian].

Panina, T. S. (2006). Sovremennye sposoby aktivizatsii obucheniya [Modern ways of activating learning: textbook for educational institutions]. Moscow: Yzdatelskyi tsentr “Akademyia”, 176 p. [in Russian].

Petrenko, L. M. (2014). Teoriia i metodyka rozvytku informatsiino-analitychnoi kompetentnosti kerivnykiv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv [The Theory and methodology of information and analytical competence development of vocational school heads]. Doctor’s thesis. Kyiv, 581 p. [in Ukrainian].

Yahupov, V. V., Velychko, N. O., Hyrylovska, I. V. et al. (2014). Rozvytok informatsiino-analitychnoi kompetentnosti pedahohichnykh pratsivnykiv PTNZ: teoriia i praktyka. Monohrafiia [Development of informational-analytical competence of pedagogical workers of the VET: theory and practice. Monograph]. Kyiv: TOV “NVP Polihrafservis”, 176 p. [in Ukrainian].

Intel® Navchannia dlia maibutnoho (2006). [Training for the future]. Kyiv: “Nora-print” Publ., 320 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті