ОСНОВИ ДИЗАЙНУ В ЗМІСТІ ПІДГОТОВКИ ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.141888Ключові слова:
вища освіта, мистецька освіта, дизайн-освіта, художник-педагог, художня культура, духовна культура, дизайнАнотація
У статті окреслено проблему становлення та розвитку дизайн-освіти в Україні, розкрито значення дизайну в сучасному культурологічному просторі та освітньому процесі, висвітлено роль, місце та актуальність впровадження основ дизайну в змісті підготовки майбутніх художників-педагогів, акцентовано значимість професійного становлення художника-педагога з метою реалізації основ дизайнерської освіти у процесі безперервного навчання. Впровадження дизайну як напрямку підготовки майбутніх художників-педагогів у закладах вищої освіти потребує теоретичного осмислення і практичної реалізації, адже дизайн як засіб формування проектної художньо-естетичної культури, національної самосвідомості майбутніх фахівців має стати складовою їхньої професійної підготовки.
Посилання
Blyzniuk, M. M. (2018). Pedahohichnyi dyzain yak suchasnyi dydaktychnyi napriam u pidhotovtsi maibutnikh khudozhnykiv [Pedagogical design as a modern didactic direction in the preparation of future artists]. Naukovyi ohliad, no. 4(47), pp. 77–89. [in Ukrainian].
Denysenko, S. M. (2015). Pedahohichnyi dyzain u suchasnomu osvitnomu protsesi [Pedagogical design in the modern educational process]. Journal of the Zhytomyr Ivan Franko State University. Vol. 3, pp. 79–83. [in Ukrainian].
Nagayeva, I. A. (2012). Pedagogicheskiy dizayn i pedagogicheskoye proyektirovaniye: problemy i perspektivy [Pedagogical design and pedagogical design: problems and perspectives]. Informatizatsiya i svyaz, no. 4, pp. 61–64. [in Russian].
Prusak, V. F. (2002). Stanovlennia dyzain-osvity v Ukraini [Becoming a design education in Ukraine]. Journal of the University of Lviv. The series is pedagogical. Vol. 16.4.1, pp. 80–87. [in Ukrainian].
Sidorenko, V. F. Dizaynerskie metody poznaniya [Design methods knowledge]. Available at: http: / www.rosdesign.сom / design_materials 2/diz_ metod. htm. [in Russian].
Tereshkun, A. V. (2011). Do pytannia dyzain-osvity v Ukraini: kulturolohichnyi aspect [The issue of design education in Ukraine: the cultural aspect]. Journal of the Kharkiv State Academy of Design and Arts. Art studies. Architecture, no. 3, pp. 79–81. [in Ukrainian].
Fursa, O. O. (2013). Osnovni napriamy i chynnyky stanovlennia dyzain-osvity [The main directions and factors of formation of design education]. Scientific Bulletin of UNFU. Vol. 23.18, pp. 392–398. [in Ukrainian].
Fursa, O. O. (2011). Rozvytok dyzain-osvity v Ukraini i zarubizhzhi: istoryko-porivnialnyi aspekt [Development of design education in Ukraine and abroad: historical and comparative aspect]. Porivnialna profesiina pedahohika. Vol. 2, pp. 112–124. [in Ukrainian].
Shevchenko, A. I. (2017). Metodyka navchannia khudozhnoho proektuvannia maibutnikh fakhivtsiv z dyzainu [Methodology for teaching artistic designing of future design specialists]. Candidate’s thesis. Kyiv, 351 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.