РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.142322Ключові слова:
професійна самоосвіта, освітній інформаційно-комунікаційний простір, вчитель початкової школи, онлайн-платформи, педагогічний програмний засіб, веб-квест, веб-конференція, блогАнотація
У статті розглядається сутність поняття “самоосвіти” вчителя у сучасному освітньому просторі. Окреслено основні вимоги до організації самоосвіти педагогів та етапи реалізації самоосвітньої діяльності. Описано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у самоосвіті вчителя початкових класів, а саме навчання з допомогою онлайн-платформ, робота з педагогічним програмним засобом, розробка веб-квестів, організація веб-конференцій та ведення блогу. Досліджено стан розвитку у педагогів навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі неперервної педагогічної освіти.
Посилання
Bykov, V. Yu., Lapinskyi, V.V., Pylypchuk, A.Iu., Shyshkina M.P. et al. (2010). Zasoby informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii yedynoho informatsiinoho prostoru systemy osvity Ukrainy [Means of information and communication technologies of a single information space of the education system of Ukraine]. Kyiv: Pedahohichna dumka, 160 p. [Electronic resource]. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/667/1/Monograph-Bykov-Lapinski-rozd1.pdf [in Ukrainian].
Vakhovska, N. (2015). Samoosvita pedahohiv u PNZ [Self-education of a teacher in an out-of-school educational institution]. Pozashkillia, no. 4(100), pp. 31–45. [in Ukrainian].
Dranka, N. (2014). Samoosvita pedahohichnoho pratsivnyka [Self-education of a pedagogical worker]. Pozashkillia, no. 9(93), pp. 27–31. [in Ukrainian].
Ratushynsk, A. (2015). Pedahohichni umovy rozvytku profesiinykh yakostei uchytelia pochatkovykh klasiv u protsesi samoosvity [Pedagogical conditions of development of professional qualities of elementary school teacher in the process of self-education]. Pochatkova shkola, no. (10), pp. 12–15. [in Ukrainian].
Tabachuk, I. V. Osoblyvosti stvorennia nalahodzhennia ta dyzainu personalnoho osvitnho blohu vchytelia [Features of setting up and designing a personal educational blog for a teacher]. [Electronic resource]. Available at: http://osnova.com.ua/items/item-march-2016/ [in Ukrainian].
Topol, V. De navchatys vchyteliam: dobirka mozhlyvostei (Chastyna 2) [A selection of opportunities for teaching teachers (Part 2)]. [Electronic resource]. Available at://nus.org.ua/articles/de-navchatys-vchytelyam-chastyna-2/ [in Ukrainian].
Shcho take Pedahohichnyi Prohramnyi Zasib [What is a Pedagogical Programming Tool]. [Electronic resource]. Available at: http://www.znanius.com/3875.html &L=4 [in Ukrainian].
QUEST-tekhnolohii na urokakh matematyky [QUEST-technology in math lessons]. [Electronic resource]. Available at: https://sch-10.jimdo.com/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.