РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Марія Крива
  • Софія Пилипець

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.142322

Ключові слова:

професійна самоосвіта, освітній інформаційно-комунікаційний простір, вчитель початкової школи, онлайн-платформи, педагогічний програмний засіб, веб-квест, веб-конференція, блог

Анотація

У статті розглядається сутність поняття “самоосвіти” вчителя у сучасному освітньому просторі. Окреслено основні вимоги до організації самоосвіти педагогів та етапи реалізації самоосвітньої діяльності. Описано можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у самоосвіті вчителя початкових класів, а саме навчання з допомогою онлайн-платформ, робота з педагогічним програмним засобом, розробка веб-квестів, організація веб-конференцій та ведення блогу. Досліджено стан розвитку у педагогів навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі неперервної педагогічної освіти.

Біографії авторів

Марія Крива

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка

Софія Пилипець

студентка магістратури VI курсу Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Bykov, V. Yu., Lapinskyi, V.V., Pylypchuk, A.Iu., Shyshkina M.P. et al. (2010). Zasoby informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii yedynoho informatsiinoho prostoru systemy osvity Ukrainy [Means of information and communication technologies of a single information space of the education system of Ukraine]. Kyiv: Pedahohichna dumka, 160 p. [Electronic resource]. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/667/1/Monograph-Bykov-Lapinski-rozd1.pdf [in Ukrainian].

Vakhovska, N. (2015). Samoosvita pedahohiv u PNZ [Self-education of a teacher in an out-of-school educational institution]. Pozashkillia, no. 4(100), pp. 31–45. [in Ukrainian].

Dranka, N. (2014). Samoosvita pedahohichnoho pratsivnyka [Self-education of a pedagogical worker]. Pozashkillia, no. 9(93), pp. 27–31. [in Ukrainian].

Ratushynsk, A. (2015). Pedahohichni umovy rozvytku profesiinykh yakostei uchytelia pochatkovykh klasiv u protsesi samoosvity [Pedagogical conditions of development of professional qualities of elementary school teacher in the process of self-education]. Pochatkova shkola, no. (10), pp. 12–15. [in Ukrainian].

Tabachuk, I. V. Osoblyvosti stvorennia nalahodzhennia ta dyzainu personalnoho osvitnho blohu vchytelia [Features of setting up and designing a personal educational blog for a teacher]. [Electronic resource]. Available at: http://osnova.com.ua/items/item-march-2016/ [in Ukrainian].

Topol, V. De navchatys vchyteliam: dobirka mozhlyvostei (Chastyna 2) [A selection of opportunities for teaching teachers (Part 2)]. [Electronic resource]. Available at://nus.org.ua/articles/de-navchatys-vchytelyam-chastyna-2/ [in Ukrainian].

Shcho take Pedahohichnyi Prohramnyi Zasib [What is a Pedagogical Programming Tool]. [Electronic resource]. Available at: http://www.znanius.com/3875.html &L=4 [in Ukrainian].

QUEST-tekhnolohii na urokakh matematyky [QUEST-technology in math lessons]. [Electronic resource]. Available at: https://sch-10.jimdo.com/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті