ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНИКА У ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І СІМ’Ї
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144136Ключові слова:
здорова особистість, дитина дошкільник, взаємодія, педагогічні умови, формуванняАнотація
Стаття присвячена розгляду проблеми формування здорової особистості дитини дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї. Обґрунтовується, що реалізація педагогічних умов, а саме: підвищення компетентності вихователів щодо формування здорової особистості дитини; вироблення у вихованців звичок здоров’язбережувальної поведінки на основі формування у них позитивного ставлення до її норм і правил, що визначає їхню життєву позицію у взаємодії з довкіллям сприятимуть зростанню рівнів сформованості здорової особистості дитини дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї.
Посилання
Andriushchenko, T. K. (2014). Orhanizatsiia osvitnoho protsesu z formuvannia u doshkilnykiv zdoroviazberezhuvalnoi kompetentnosti [The organization of the educational process on the formation of preschoolers’ healthcare-saving competence]. Scientific Herald. Southern Ukrainian Kostyantyn Ushynskiy National Pedagogical University: a collection of scientific works. Odesa, pp. 3 – 11.[in Ukrainian].
Babiuk, T. Y. (2007). Metody formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia v roboti zi starshymy doshkilnykamy [The methods of forming a healthy lifestyle while working with older preschoolers]. A collection of scientific works of Kamyanets-Podilskiy State University. Series: Pedagogical. Kamianets-Podilskyi: PP Moshak M.I., vol. 13, book 2, pp.138 – 142. [in Ukrainian].
Levinets, N. V. (2001). Vprovadzhennia zdoroviazberihaiuchykh tekhnolohii yakaktualnyi napriam suchasnoi doshkshlinoi osvity [An introduction of health-saving technologies as an actual trend of modern preschool education]. Bulletin of the Institute of Development of Child: a collection of scientific works, vol.16, Kyiv: Vyd. NPU im. N.P. Drahomanova, pp. 116 – 120. [in Ukrainian].
Lisnevska, N. V. (2013). Zdoroviazberihaiuchi tekhnolohii u fizychnomu vykhovanni ditei doshkilnoho viku [The health-saving technologies of the physical education of children of preschool age.]. Herald of Luhansk Taras Shevchenko National University.: Pedagogical sciences, no.5 (264), part. 2, Luhansk, pp.149 – 155. [in Ukrainian].
Svarkovska, L. A. (2010). Chynnyky formuvannia zdorovia ta fizychnoho stanu vykhovantsiv doshkilnykh zakladiv [The factors of formation of health and physical condition of pupils of preschool establishments]. Pedagogical sciences: theory, history, and innovative technologies. Sumy: Sum DPU im. A.Makarenka, no.1(3), pp. 323–330. [in Ukrainian].
Semenova, N. I. (2009). Pedahohichni tekhnolohii vzaiemodii doshkilnoho navchalnoho zaklidu i simi u formuvannia zdorovoi osobystosti doshkilnyka [The pedagogical technologies of interaction between the preschool educational institution and the family in formation of healthy personality of preschooler]. Scientific notes of Vinnytsya Mukhaylo Kotsyubynskiy State Pedagogical University.: a collection of scientific works.Vinnytsia, Planer, vol.27, pp. 384 – 388. [in Ukrainian].
Filonenko, O. (2014). Zdorovyi vypusknyk dytsadka – uspishnyi shkoliaryk [A healthy graduate of kindergarten is a successful student]. Preschool education, no. 5, pp.17 – 19. [in Ukrainian].
Yurochkina, S. O. (1997). Pedahohichni zasady valeolohichnoho vykhovannia ditei starshoho doshkilnoho viku [The pedagogical bases of the valeological education of children of the senior preschool age]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 153 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.