АРТИСТИЗМ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144205Ключові слова:
артистизм, творча уява, виконавські уміння, виконавська майстерність, компетенціяАнотація
У статті розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, розкрито поняття “артистизму” та його значення у структурі музично-виконавській компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Констатовано, що артистизм є необхідною складовою особистісно-когнітивного компоненту структури музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва, адже яскраво виражений артистизм допоможе зміцнити в учнів інтерес до музики та до занять з музичного мистецтва.
Посилання
Burnazova, V.V. (2016). Artystyzm yak odyn z chynnykiv vykonavskoi samostiinosti maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva [Artistry as one of factors of carrying out independence of future teacher of musical art]. Series: Pedagogical sciences. Vol. 3. Berdiansk: BDPU, pp. 90–94. [in Ukrainian].
Yerhiiev, I.D. (2016). Artystychnyi universum muzykanta-instrumentalista kintsia 20 – pochatku 21 stolittia [The artistic universum of the musician-instrumentalist of the late 20 – early 21 century]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv: 39 p. [in Ukrainian].
Ivasyshyn, I. (2014). Muzychno-vykonavska diialnist yak zasib tvorchoho rozvytku osobystosti [Musically-carrying out activity as means of creative development of personality]. Mountain school of Ukrainian Carpathians. no 11, pp. 153–155. [in Ukrainian].
Kostiukov, V. V. (2017). Metodyka formuvannia pedahohichno-artystychnykh umin maibutnikh uchyteliv muzyky na zaniattiakh z postanovky holosu [Methodology of forming of pedagogical-artistic abilities of future music masters is on employments after the voice training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].
Rolinska, O. H. (2015). Evrystychni metody i pryiomy u navchalnii diialnosti maibutnoho pedahoha-muzykanta [Heuristic methods and receptions are in educational activity of future teacher-musician]. Scientific journal of NPU. Ser.14. Theory and methods of artistic education. Kyiv: NPU, vol. 17 (22). pp. 54–58. [in Ukrainian].
Rudnytska, O. P. (2002). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogics: general and artistic]. Kyiv, 270 p. [in Ukrainian].
Maykovskaya, L.S. (2005). Artistizm uchitelya muzyki: uchebnoe posobie [Artistry of music master: train aid]. issue 2. Moscow: Moscow State University of Culture and Art. 74 p. [in Russian].
Sizova, Ye.R. (2007). Professionalnaya kompetentnost spetsialista-muzykanta: struktura, soderzhanie, metody razvitiya [Professional competence of specialist-musician : structure, maintenance, methods of development]. Higher education, no. 11. pp. 36–38. [in Russian].
Teplov, B.M. (1985). Psikhologiya muzykalnykh sposobnostey [Psychology of musical capabilities]. Select labours, vol.1. Moscow: Pedagogics, 222 p. [in Russian].
Tsagarelli, Yu.A. (2008). Psikhologiya muzykalno-ispolnitelskoy deyatelnosti [Psychology of musically-carrying out activity]. Publ. Composer, St.Peterburg, 368 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.