АРТИСТИЗМ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Марина Білецька
  • Тетяна Підварко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144205

Ключові слова:

артистизм, творча уява, виконавські уміння, виконавська майстерність, компетенція

Анотація

У статті розглянуто проблему підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, розкрито поняття “артистизму” та його значення у структурі музично-виконавській компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва.

Констатовано, що артистизм є необхідною складовою особистісно-когнітивного компоненту структури музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва, адже яскраво виражений артистизм допоможе зміцнити в учнів інтерес до музики та до занять з музичного мистецтва.

Біографії авторів

Марина Білецька

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри інструментального виконавства та музичного мистецтва естради Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Тетяна Підварко

старший викладач кафедри інструментального виконавства та музичного мистецтва естради Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Burnazova, V.V. (2016). Artystyzm yak odyn z chynnykiv vykonavskoi samostiinosti maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva [Artistry as one of factors of carrying out independence of future teacher of musical art]. Series: Pedagogical sciences. Vol. 3. Berdiansk: BDPU, pp. 90–94. [in Ukrainian].

Yerhiiev, I.D. (2016). Artystychnyi universum muzykanta-instrumentalista kintsia 20 – pochatku 21 stolittia [The artistic universum of the musician-instrumentalist of the late 20 – early 21 century]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv: 39 p. [in Ukrainian].

Ivasyshyn, I. (2014). Muzychno-vykonavska diialnist yak zasib tvorchoho rozvytku osobystosti [Musically-carrying out activity as means of creative development of personality]. Mountain school of Ukrainian Carpathians. no 11, pp. 153–155. [in Ukrainian].

Kostiukov, V. V. (2017). Metodyka formuvannia pedahohichno-artystychnykh umin maibutnikh uchyteliv muzyky na zaniattiakh z postanovky holosu [Methodology of forming of pedagogical-artistic abilities of future music masters is on employments after the voice training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 24 p. [in Ukrainian].

Rolinska, O. H. (2015). Evrystychni metody i pryiomy u navchalnii diialnosti maibutnoho pedahoha-muzykanta [Heuristic methods and receptions are in educational activity of future teacher-musician]. Scientific journal of NPU. Ser.14. Theory and methods of artistic education. Kyiv: NPU, vol. 17 (22). pp. 54–58. [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2002). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogics: general and artistic]. Kyiv, 270 p. [in Ukrainian].

Maykovskaya, L.S. (2005). Artistizm uchitelya muzyki: uchebnoe posobie [Artistry of music master: train aid]. issue 2. Moscow: Moscow State University of Culture and Art. 74 p. [in Russian].

Sizova, Ye.R. (2007). Professionalnaya kompetentnost spetsialista-muzykanta: struktura, soderzhanie, metody razvitiya [Professional competence of specialist-musician : structure, maintenance, methods of development]. Higher education, no. 11. pp. 36–38. [in Russian].

Teplov, B.M. (1985). Psikhologiya muzykalnykh sposobnostey [Psychology of musical capabilities]. Select labours, vol.1. Moscow: Pedagogics, 222 p. [in Russian].

Tsagarelli, Yu.A. (2008). Psikhologiya muzykalno-ispolnitelskoy deyatelnosti [Psychology of musically-carrying out activity]. Publ. Composer, St.Peterburg, 368 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті