ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-МІЖНАРОДНИКІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Марія Клепар

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144212

Ключові слова:

підхід, методологічний підхід, професійна освіта, педагогічна наука, підготовка майбутніх фахівців-міжнародників

Анотація

У статті здійснено синтезований аналіз загальнонаукових підходів дослідження професійної підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України. З’ясовано суть, змістовно-функціональне наповнення і операційно-дослідницький потенціал системного, структурно-функціонального, інтегративного, парадигмального, антропологічного, аксіологічного, феноменологічного методологічних підходів у контексті досліджуваної проблеми.

Біографія автора

Марія Клепар

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри міжнародних відносин Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

Посилання

Anasov, I. P. (2005). Pedahohichna antropolohiia [Pedagogical Anthropology]. Kyiv: Tvim Inter, 264 p. [in Ukrainian].

Betti, E. (1986). Germenevtika kak obshchaya metodologiya nauk o dukhe [Hermeneutics as a general methodology of the science of the spirit]. Translation with him. E. Borisova. Available at: http://doxa.onu.edu.ua/Doxa10/367-390.pdf. [in Russian].

Voznyuk, O. V. (2010). Problema naukovoi y predmetnoi intehratsii znan [The problem of scientific and objective integration of knowledge]. Journal of the Glukhiv State. Ped un-th Series: Pedagogical Sciences. Glukhiv: GNPU them. O. Dovzhenko, vol. 15, part. 2, pp. 179–184. [in Ukrainian].

Gryshchenko, J. S. (2014). Hermenevtyka yak mystetstvo interpretatsii [Hermeneutics as an art of interpretation]. Available at: www.kamts1.kpi.ua/en/node/1017. [in Ukrainian].

Zyazun, I. (2011). Pedahohichne naukove doslidzhennia v konteksti tsilisnoho pidkhodu [Pedagogical scientific research in the context of a holistic approach]. Comparative professional pedagogy, no.1, pp. 19–28. [in Ukrainian].

Kagan, M. S. (2007). Sistemno-sinergeticheskiy podkhod k postroeniyu sovremennoy pedagogicheskoy teorii [System-synergistic approach to the construction of modern pedagogical theory]. Synergetic paradigm. Synergetics of education. Moscov: Progress-Tradition, pp. 212–245. [in Russian].

Kulchytska, A. V. (2012). Strukturno-funktsionalnyi pidkhid do sotsialnoi pertseptsii v systemi pidhotovky fakhivtsiv [Structural-functional approach to social perception in the training of specialists]. Herald of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Vo1. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_1_35[in Ukrainian].

Likhachev, B. T. (1997). Vvedenie v teoriyu i istoriyu vospitatelnykh tsennostey [Introduction to the theory and history of educational values]. Samara, 84 p. [in Russian].

Sidorchuk, L. A. (2008). Intehratsiini protsesy v osviti: zarubizhni intehratsiino-pedahohichni kontseptsii [Integration Processes in Education: Foreign Integration-Pedagogical Concepts]. A collection sciences works of the Kamyanets-Podilsky National University named after. Ivan Ogienko, no.14, pp. 216–218. [in Ukrainian].

Utiuzh, I. H. (2009).Tsyvilizatsiina paradyhma osvity: teoretyko-metodolohichnyi aspekt [Civilization Education Paradigm: The Theoretical and Methodological Aspect]. Humanitarian Bulletin, Proceedings, vol. 38. pp. 60–66. [in Ukrainian].

Shabanova, Yu.O. (2014). Systemnyi pidkhid u vyshchii shkoli: pidruch. dlia stud. mahistratury [System approach in high school: under the arm. for studio magistracy]. Donetsk: National mountain Unt., 120 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті