ЦІННІСТЬ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Автор(и)

  • Світлана Криштанович

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144216

Ключові слова:

модель, професійна компетентність, менеджер, фізична культура, спорт

Анотація

Проведено аналіз наукових досліджень щодо розробки різних моделей формування професійної компетентності фахівців в системі вищої освіти України. Запропоновано модель формування професійної компетентності менеджерів фізичної культури і спорту, в основу якої входять чотири блоки, а саме методично-цільовий, предметно-змістовий, процесуальний та діагностично-результативний. Розкрито зміст кожного з цих блоків. Визначено цінність запропонованої моделі формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту, зокрема вона дозволяє не тільки прогнозувати цей процес, а й довести його до фактичної реалізації, використовуючи не тільки її окремі елементи, а й зв’язки між ними.

Біографія автора

Світлана Криштанович

кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економіки, менеджменту та готельно-ресторанного бізнесу Львівського державного університету фізичної культури

Посилання

Biloshytsyi, A. O. (2007). Metody ta modeli kompleksnogo informatsiino-osvitnogo seredovyshcha v umovakh rozvytku vyshchogo navchalnogo zakladu [Methods and models of integrated information and educational environment in the conditions of development of higher educational institution]. Candidate’s thesis. Kyiv, 243 p. [in Ukrainian].

Vasylyshyna, N. M. (2016). Strukturno-funkzionalna model vykladacha vyshchoi shkoly v Ukraini [Structural and functional model of the teacher of higher education in Ukraine]. Engineering and educational technologies, no. 2 (14), available at: www. eetecs.kdu.edu.ua [in Ukrainian].

Elbrekht, O. (2009). Pidgotovka menedzheriv v Ukraini v konteksti suchasnykh svitovykh tendenzii rozvytku osvity [Training of Managers in Ukraine in the Context of Contemporary World Development Trends]. Humanization of the educational process, vol. 41, Sloviansk: SDPU, pp.30–38. [in Ukrainian].

Ivanchenko, Ye. A. (2004). Model formuvannia profesiinoi mobilnosti maibutnikh ekonomistiv [Model of formation of professional mobility of future economists]. Scientific Herald of the Southern Ukrainian State Pedagogical University named after. K. D. Ushinsky, vol.12, pp. 11–16. [in Ukrainian].

Saukh, I. V. (2010). Model profesiinoi kompetentnosti menedzhera turystychnoi industrii iak osnova konkurentospromozhnosti galuzi [Models of professional competence of the tourism industry manager as the basis of the industry’s competitiveness]. Economy. Management. Innovations. No. 2, Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2010_2_38[in Ukrainian].

Skvarok, M. Yu. (2015). Model profesiinoi pidgotovky maibutnikh inzheneriv-pedagogiv do proektuvannia odiagu zasobamy informaziinykh tekhnologii [Model of professional training of future engineers-teachers for the design of clothing by means of information technology]. Collection of scientific works of Uman State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna. Uman: FOP Zhovtyi О.О. vol.1, pp. 324–331. [in Ukrainian].

Soltyk, О. О. (2003). Formuvannia konzeptualnoi modeli profesiinoi diialnosti vykladacha fizychnogo vykhovannia vyshchogo navchalnogo zakladu [Formation of a conceptual model of professional activity of a teacher of physical education at a higher educational establishment]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 21 p. [in Ukrainian].

Ortynskyi, V. A. (2009). Pedagogika vushchoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv, Vyshcha shkola, 470 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті