НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Світлана Яценко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144289

Ключові слова:

наступність, дошкільна освіта, початкова освіта, системність, неперервність, нова українська школа, особистість, взаємодія

Анотація

У статті зроблено спробу проаналізувати сутність та зміст наступності дошкільної освіти та початкової школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Обґрунтовано специфіку сучасної української освіти з огляду на інформатизацію, глобалізацію, технологізацію та зростання вимог до особистості. Проаналізовано науковий доробок учених, які досліджують проблему наступності дошкільної освіти та початкової школи.

Біографія автора

Світлана Яценко

кандидат пeдaгoгiчних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та управління навчальними закладами Житомирського державного університету iмeнi Iвaнa Франка

Посилання

Draiden, H. & Vos, D. (2011). Revoliutsiia v navchanni [Revolution in education]. Translation from English M. Tovkalo. Lviv: V-vo “Litopys”, 544 p. [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”]. [Electronnic resource]. Available at: http://ru.osvita.ua/legislation/law/2231/[in Ukrainian].

Nova ukrainska shkola. Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian School. Conceptual Principles of Reforming of High School]. [Electronnic resource]. Available at: [in Ukrainian]. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf

Paliichuk, V. & Pavlushkina O. (2002). Samotsinnist doshkilnoho dytynstva i pytannia pidhotovky dytyny do shkoly [The value of pre-school childhood and the issue of preparing a child for school]. Preparing children for school. Continuity and prospects: A collection,140 p. [in Ukrainian].

Pantiuk, T. (2016). Pidhotovka ditei do shkoly v Ukraini: suspilno-pedahohichnyi kontekst: Monohrafiia [Preparation of children for school in Ukraine: the socio-pedagogical context: Monograph]. Drohobych: DSPY Publ., 504 p. [in Ukrainian].

Pisotska, L. (2002). Psykhichni faktory nastupnosti doshkilnoi i pochatkovoi zahalnoi osvity [The mental factors of continuity of preschool and primary general education]. Preparing children for school. Continuity and prospects: A collection. Khmelnytskyi, 140 p. [in Ukrainian].

Stepanenko, H. (2006). Kliuchovi chynnyky osobystisnoho zrostannia starshoho doshkilnyka ta zhyttievi problemy dytynstva [The key factors of personal growth of a senior preschool child and life problems of childhood]. Osnovni skladovi neperervnosti doshkilnoi ta pochatkovoi lanok osvity: mater. miskoi nauk.-metod. konf. – The main components of the continuity of the preschool and primary education units. The Proceedings of the city science.-method. Conferences. (pp.61-62). Kryvyi Rih: Vydavnychyi dim. [in Ukrainian].

Fadieieva, T.O. (2002). Nastupnist mizh doshkilnym ta pochatkovym navchanniam [Continuity between the pre-school and primary education]. Kirovohrad: RVTs KDPU, 226 p. [in Ukrainian].

Kharchenko, A. (2002). Problemy nastupnosti ta perspektyvnosti, shliakhy yikh vyrishennia [The problems of continuity and perspective, ways of their solution]. Preparing of children for school. Continuity and prospects: A collection. Khmelnytskyi, 140 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті