НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ КРІЗЬ ПРИЗМУ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144289Ключові слова:
наступність, дошкільна освіта, початкова освіта, системність, неперервність, нова українська школа, особистість, взаємодіяАнотація
У статті зроблено спробу проаналізувати сутність та зміст наступності дошкільної освіти та початкової школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Обґрунтовано специфіку сучасної української освіти з огляду на інформатизацію, глобалізацію, технологізацію та зростання вимог до особистості. Проаналізовано науковий доробок учених, які досліджують проблему наступності дошкільної освіти та початкової школи.
Посилання
Draiden, H. & Vos, D. (2011). Revoliutsiia v navchanni [Revolution in education]. Translation from English M. Tovkalo. Lviv: V-vo “Litopys”, 544 p. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” [Law of Ukraine “On Education”]. [Electronnic resource]. Available at: http://ru.osvita.ua/legislation/law/2231/[in Ukrainian].
Nova ukrainska shkola. Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian School. Conceptual Principles of Reforming of High School]. [Electronnic resource]. Available at: [in Ukrainian]. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Paliichuk, V. & Pavlushkina O. (2002). Samotsinnist doshkilnoho dytynstva i pytannia pidhotovky dytyny do shkoly [The value of pre-school childhood and the issue of preparing a child for school]. Preparing children for school. Continuity and prospects: A collection,140 p. [in Ukrainian].
Pantiuk, T. (2016). Pidhotovka ditei do shkoly v Ukraini: suspilno-pedahohichnyi kontekst: Monohrafiia [Preparation of children for school in Ukraine: the socio-pedagogical context: Monograph]. Drohobych: DSPY Publ., 504 p. [in Ukrainian].
Pisotska, L. (2002). Psykhichni faktory nastupnosti doshkilnoi i pochatkovoi zahalnoi osvity [The mental factors of continuity of preschool and primary general education]. Preparing children for school. Continuity and prospects: A collection. Khmelnytskyi, 140 p. [in Ukrainian].
Stepanenko, H. (2006). Kliuchovi chynnyky osobystisnoho zrostannia starshoho doshkilnyka ta zhyttievi problemy dytynstva [The key factors of personal growth of a senior preschool child and life problems of childhood]. Osnovni skladovi neperervnosti doshkilnoi ta pochatkovoi lanok osvity: mater. miskoi nauk.-metod. konf. – The main components of the continuity of the preschool and primary education units. The Proceedings of the city science.-method. Conferences. (pp.61-62). Kryvyi Rih: Vydavnychyi dim. [in Ukrainian].
Fadieieva, T.O. (2002). Nastupnist mizh doshkilnym ta pochatkovym navchanniam [Continuity between the pre-school and primary education]. Kirovohrad: RVTs KDPU, 226 p. [in Ukrainian].
Kharchenko, A. (2002). Problemy nastupnosti ta perspektyvnosti, shliakhy yikh vyrishennia [The problems of continuity and perspective, ways of their solution]. Preparing of children for school. Continuity and prospects: A collection. Khmelnytskyi, 140 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.