СУКУПНІСТЬ ПРИНЦИПІВ РОЗВИТКУ АВТОНОМНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ Й САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144293Ключові слова:
розвиток, автономність, студент, інтеграція, освітня діяльність, самоосвітня діяльність, вища школаАнотація
У статті здійснюється аналіз сукупності принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності. За умови впливу соціального прогресу й новітніх наукових досягнень, виокремлення нових закономірностей навчання, накопичення досвіду роботи тих, хто навчає, й аналізу результатів навчання тих, хто навчається, певні принципи навчання видозмінюються, удосконалюються. Сучасні принципи зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчального процесу: цілей і завдань, формування змісту, добору форм і методів, стимулювання, планування й аналізу результатів, які вже досягнуто.
Посилання
Bulanova-Toporkova, M. V. (2002). Pedagogika i psikhologiya vysshey shkoly [Pedagogy and Psychology of the Higher School]. Rostov-na-Donu: Feniks, 342 p. [in Russian].
Verbitskiy, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vyisshey shkole: kontekstnyiy podhod [Active Learning in Higher School: Context Approach]. Moscow: Vyisshaya shkola Publ., 207 p. [in Russian].
Verbitskiy, A. A. (1999). Novaya obrazovatelnaya paradigma i kontekstnoe obuchenie [New Educational Paradigm and Context Learning]. Moscow: Centre for Studies of the Specialists’ Training Quality Problems, 75 p. [in Russian].
Ganelin, Sh. I. (1961). Didakticheskiy printsip soznatelnosti [Instructional Principle of Awareness]. Moscow: APN RSFSR Publ., 223 p. [in Russian].
Danilov, M. A. (1972). Teoreticheskie osnovyi i metodyi fundamentalnih pedagogicheskih issledovaniy [Theoretical Framework and Methods of the Fundamental Pedagogical Researches]. Moscow [in Russian].
Piskunov, A.I., Vendrovskaya, R.B. & Klarin, V. M. et al (2001). Istoriya pedagogiki i obrazovaniya. Ot zarozhdeniya vospitaniya v pervobyitnom obschestve do kontsa ХХ st. [History of Pedagogy and Education. From the Early Days of Upbringing in a Primitive Society till the End of the 20th Century]. (Ed.). A. I. Piskunova. Moscow: TTs Sfera Publ., 512 p. [in Russian].
Kobyilyatski, I. I. (1978). Pedagogika vyisshey shkolyi [Pedagogy of the Higher School]. Kyiv: Vischa shkola Publ., 286 p. [in Russian].
Montessori, M. (1999). Metod nauchnoy pedagogiki [The Scientific Pedagogy Method]. Antologiya gumannoy pedagogiki [The Anthology of Humane Pedagogy]. Moscow, 108 p. [in Russian].
Rapatsevich, E. S. & Astahova, A. P. (Ed.). (2010). Noveyshiy psihologo-pedagogicheskiy slovar [Updated Psychological and Pedagogical Dictionary]. Minsk: Sovremennaya shkola Publ., 928 p. [in Russian].
Sadova, V. V. (2016). Fundamentalizatsiia zmistu pedahohichnykh dystsyplin u pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly: teoretyko-metodolohichni aspekty: monohrafiia [Fundamentalization of the Content of the Psychological Disciplines in the Training of a Future Primary School Teachers: Theoretical and Methodological Perspective: Research Monograph]. Kryvyi Rih, 392 p. [in Ukrainian].
Stolyarenko, A. M. (2001). Psihologiya i pedagogika [Psychology and Pedagogy]. Moscow: YuNITI-DANA Publ., 423 p. [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.