ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ УВАГИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Сюй Фейфей

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144325

Ключові слова:

майбутній вчитель музики, виконавська увага, музично-виконавський процес, педагогічні умови, фортепіанна підготовка

Анотація

У статті актуалізовано проблему формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовки. В результаті проведеного діагностичного етапу дослідження було виявлено ряд проблем щодо рівня сформованості даного феномену, врахування яких дозволило авторові сформулювати педагогічні умови, що сприяють інтенсифікації формування виконавської уваги студентів. Підкреслено необхідність організації навчання з орієнтацією нa усвідомлення й активне засвоєння студентами інформації щодо функцій, механізмів дії та властивостей уваги в діяльності піаніста-виконавця. Наголошено на підсиленні пізнавального інтересу студента до фортепіанного виконавського мистецтва шляхом урахування при підборі репертуару, яким має оволодіти майбутній учитель музики, його вподобань, бажань та можливостей.

Біографія автора

Сюй Фейфей

аспірант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Andreev, V. I. (2013). Pedagogika vysshey shkoly. Innovatsionno-prognosticheskiy kurs [Pedagogy of the higher school. Innovation-forecasting course]. Kazan: Center for Innovative Technologies, 500 p. [in Russian].

Brazhnych, O. H. (2001). Pedahohichni umovy dyferentsiiovanoho navchannia uchniv zahalnoosvitnoi shkoly [Pedagogical conditions of differentiated teaching of pupils of a secondary school]. Kryvyi Rih, 238 p. [in Ukrainian].

Busel, V. T. (2004). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [Great explanatory dictionary of modern Ukrainian language]. Kyiv, Irpin: VTF “Perun” Publ., 1440 p. [in Ukrainian].

Zhizhina, M. V. (2002). Psikhologo-pedagogicheskie usloviya i faktory formirovaniya ispolnitelskogo vnimaniya muzykanta [Psihologo-pedagogical conditions and factors of formation of performing attention of the musician]. Saratov: Saratov University, 138 p. [in Russian].

Makarenko, S. S. (2013). Formuvannia motyvatsii dosiahnen v strukturi motyvatsiinoi sfery osobystosti vchytelia [Formation of the motivation of achievements in the structure of the teacher’s personality motivational sphere]. Scientific journal “Scientific herald”. Series psychology. Lviv: Lviv State University of Internal Affairs, pp.314–323. [in Ukrainian].

Aleksiuk, A. M., Aiurzanain, A. A. & Pidkasystyi, P. I. et al. (1993). Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv v umovakh intensyfikatsii navchannia [Organization of independent work of students in conditions of intensification of training]. Kyiv: ISDO Publ., 336 p. [in Ukrainian].

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva: teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin [Pedagogy of art: theory and methodology of teaching artistic disciplines]. Kyiv: Education of Ukraine Publ., 274 p. [in Ukrainian].

Petrushin, V. I. (2008). Muzykalnaya psikhologiya [Musical psychology]. Moscow: Academic project; Triksta Publ., (2), 400 p. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті