ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА АПРОБАЦІЯ МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЕЛЕКТРОМОНТЕРІВ

Автор(и)

  • Ольга Гермак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144326

Ключові слова:

електронний освітній ресурс, моделювання, модель, електромонтер, професійна освіта, педагогічні умови професійної підготовки, експериментальна перевірка

Анотація

У статті автором узагальнено матеріали щодо організації та проведення експериментальної апробації моделі реалізації педагогічних умов застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх електромонтерів. Представлено елементи констатувального етапу експериментальної перевірки моделі та реальний стан проблеми дослідження, наведено критерії до показників результативності педагогічного експерименту, що визначені з врахуванням положень системного, компетентнісного і суб’єктно-орієнтованого підходів до встановлення рівнів оволодіння професійними знаннями, вміннями і навичками.

Біографія автора

Ольга Гермак

аспірант Інституту професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України, викладач Криворізького центру професійної освіти металургії та машинобудування

Посилання

Bykov, V. Iu. & Lapinskyi, V. V. (2012). Metodolohichni ta metodychni osnovy stvorennia i vykorystovuvannia elektronnykh zasobiv navchalnoho pryznachennia [The methodological and methodical basis of the creation and use of electronic teaching aids]. A computer at school and family, no.2, pp.3–6. [in Ukrainian].

Vostroknutov, I. Ye. (2005). Teoriya i tekhnologiya otsenki kachestva programmnykh sredstv obrazovatelnogo naznacheniya [The theory and technology of assessment of quality of software of educational purposes]. Moscov: Goskoortsentr informatsionnykh tekhnologiy, 300 p. [in Russian].

Hermak, O. L. (2018). Elektrotekhnika z osnovamy promyslovoi elektronikp (dlia elektromonteriv) [Electrical engineering with the basics of industrial electronics (for electricians)]. [Electronic resource]. Available at: http://www.germak.in.ua/; electrical.eor.by. [in Ukrainian].

Hermak, O. L. (2018). Sutnist tekhnolohii elektronnoho navchalnoho portfolio maibutnikh elektromonteriv [An essence of the technology of electronic training portfolio of future electricians]. Youth and market, no.3, pp. 162–166. [in Ukrainian].

Ielnykova, H. V. (2013). Kvalimetrychne otsiniuvannia diialnosti profesiino-tekhnichnoho navchalnoho zakladu yak metod upravlinnia [The qualimetric evaluation of the activity of vocational school as a method of management]. Innovatsiini metody upravlinskoi diialnosti kerivnykiv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv: mater. seminaru-treninhu – The innovative methods of managerial activity of heads of vocational education institutions: the materials of training seminar. (pp. 10–13).Cherkasy: NMTs PTO u Cherkaskii oblasti. [in Ukrainian].

Polozhennia pro poriadok orhanizatsii ta provedennia aprobatsii elektronnykh zasobiv navchalnoho pryznachennia dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. MON Ukrainy [Regulation on the procedure of organizing and conducting the testing of electronic teaching aids for the general educational institutions. Ministry of Education and Science of Ukraine].[Electronic resource]. Available at: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0757-04. [in Ukrainian].

Morze, N. V. & Vember, V. P. (2007). Yak vyznachyty pedahohichnu tsinnist elektronnykh zasobiv navchalnoho pryznachennia [How to determine the pedagogical value of electronic teaching aids]. A Head of school, lyceum, gymnasium, no. 4, pp. 31–36. [in Ukrainian].

Robert, I. V. (1999). Sovremennye informatsionnye i kommunikatsionnye tekhnologii v sisteme srednego professionalnogo obrazovaniya: metodicheskie rekomendatsii [The modern information and communication technologies in the system of secondary vocational education: the methodological recommendations]. Moscov: Nauch.-metod. tsentr sr. prof. obrazovaniya MOiP RF, 144 p. [in Russian].

Rostoka, M.L. Savchenko, I.M. & Bondarenko, T.S. (Eds). (2018). Rozbudova yedynoho informatsiinoho prostoru ukrainskoi osvity – vymoha chasu: zb. mater. Vseukr. nauk.-prakt. WEB-forumu (Kyiv-Kharkiv, 22–23 bereznia 2018 r. [The development of the unified information space of Ukrainian education is a requirement of time: A collection of materials of the All-Ukrainian scientific and practical WEB-forum (Kyiv-Kharkiv, March 22-23, 2018)]. Kropyvnytskyi: Vyd-vo Lotnoi akademii Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu, pp. 125–128; pp. 132–134. [in Ukrainian].

Rostoka, M. L. & Huraliuk, A. H. (2018). Informatsiino-dydaktychne modeliuvannia zmistu e-pidruchnyka z mekhanizatsii silskohospodarskoho vyrobnytstva na zasadakh ontolohichnoho pidkhodu [The informational and didactic modeling of the content of the e-textbook on the mechanization of agricultural production on the basis of ontological approach]. The scientific notes of the Small Academy of Sciences of Ukraine. Series “Pedagogical Sciences”,vol.11, 247 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті