ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИЯВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ БОРТПРОВІДНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144329Ключові слова:
педагогічні умови, майбутні бортпровідники, готовність до професійної діяльності, педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності, навчальні центриАнотація
Автором проаналізовано погляди українських і зарубіжних дослідників на особливості формування готовності майбутніх фахівців різних спеціальностей до професійної діяльності. Уточнено сутність понять “умова”, “педагогічні умови”, “готовність до професійної діяльності”. Виявлено сукупність ефективних педагогічних умов, які впливають на формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності. На гіпотетичному рівні автором зроблено припущення, що створення певних з них в процесі фахової підготовки майбутніх бортпровідників можуть позитивно впливати на формування їхньої готовності до професійної діяльності.
Посилання
Aristova, N. (2018). Zmist i sutnist hotovnosti maibutnikh filolohiv do profesiinoi diialnosti [Content and essence of future philologists’ readiness to professional activity]. Journal of Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University. Kamianets-Podilskyi: Medobory-2006, pp. 15–29. [in Ukrainian].
Aristova, N. (2016). Pedahohichni umovy formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv [Pedagogical conditions of formation future philologists’ professional agency]. Journal of Pereyaslav-Khmelnytsky Hrihoriy Skovoroda Pedagogical University. Kyiv: Hnozys, no. 37, vol. IV (72), pp. 8–17. [in Ukrainian].
Aristova, N. (2017). Formuvannia profesiinoi subiektnosti maibutnikh filolohiv: teoriia i praktyka [Formation of future philologists’ professional agency: theory and practice]. Kyiv: TOV “NVP” Interservis”, 400 p. [in Ukrainian].
Budak, S. (2008). Formuvannia hotovnosti studentiv do inshomovnoi diialnosti z doshkilnykamy [Formation of students’ readiness to foreign-language activities with preschoolers]. Kyiv: Slovo Publ., 288 p. [in Ukrainian].
Kotenko, N. (2013). Formuvannia hotovnosti do profesiinoi diialnosti maibutnikh tekhnikiv haluzi zviazku v protsesi navchalnykh praktyk [Formation of readiness to professional activities among the future technicians of telecommunications industry during the educational practice]. Candidate’s thesis. Vinnytsia, 277 p. [in Ukrainian].
Marigodov, V. & Motornaya, C. (2004). Pedagogika i psikhologiya: aspekty aktivizatsii tvorchestva i gotovnosti k professionalnoy deyatelnosti [Pedagogy and psychology: aspects of actualization of creativity and readiness to professional activities]. Sevastopol: SevNTU Publ., 170 p. [in Russian].
Pelekh, Yu. (2010). Teoretyko-metodychni zasady tsinnisno-smyslovoi hotovnosti maibutnoho pedahoha do profesiinoi diialnosti [Theoretical and methodical foundations of future teachers’ value-based readiness to professional activities]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv, 36 p. [in Ukrainian].
Polozenko, O. (2014). Model formuvannia psykholohichnoi hotovnosti maibutnikh fakhivtsiv ahrarnoi haluzi do profesiinoi diialnosti [Model of forming future agrarian readiness to professional activities]. Problems of modern pedagogic education. Series: pedagogy, psychology. Yalta: RYO KHU Publ., vol. 46., part 4, pp. 213–220. [in Ukrainian].
Polonskiy, V. (2004). Slovar po obrazovaniyu i pedagogike [Dictionary of education and pedagogy]. Moskva: Vysshaya shkola, 512 p.
Radzivilova, I. (2018). Komponentnyi sklad hotovnosti maibutnikh bortprovidnykiv do profesiinoi diialnosti [Component composition of future flight attendants’ readiness to professional activity]. Yoth & market, vol. 4 (159), pp. 145 – 149. [in Ukrainian].
Suchasnyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy: 50 000 sliv. (2006). [Modern Ukrainian dictionary of the Ukrainian language: 50 000 words]. Kharkiv: Shkola, 832 p. [in Ukrainian].
Frolov, Y. (2001). Fylosofskyi slovar [Philosophical dictionary]. Moskva: Respublyka, 719 p. [in Russian].
Shvets, D. (2016). Pidhotovka maibutnikh ofitseriv MVS Ukrainy do okhorony i zabezpechennia hromadskoho poriadku v protsesi fakhovoi pidhotovky [Professional training of future officers of MIA of Ukraine to protection of public order and security]. Candidate’s thesis. Kyiv, 225 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.