ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Наталя Сех

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144330

Ключові слова:

дитина дошкільник, сенсорне виховання, педагогічні умови, образотворче мистецтво, сенсорний розвиток

Анотація

Стаття присвячена аналізу педагогічних умов сенсорного розвитку дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Сенсорний розвиток старших дошкільників засобами образотворчого мистецтва визначено як розвиток чуттєвої сфери дитини в процесі поступового накопичення інформації про якості й властивості предметів та явищ довкілля, взаємовідношень між ними, подальшого її впорядкування і структурування під час малювання, ліплення, аплікації та конструювання, у процесі ознайомлення дітей з витворами мистецтва, ілюстраціями, фотозображеннями тощо. Визначеними педагогічними умовами сенсорного розвитку дошкільників засобами образотворчого мистецтва є відображення засвоєних дітьми якостей і властивостей предметів у мовленні дітей та позитивне емоційне ставлення.

Біографія автора

Наталя Сех

магістр кафедри початкової та дошкільної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка

Посилання

Nychkalo, S. A. (1999). Mystetstvoznavstvo: Korotkyi tlumachnyi slovnyk [Art Studies: A Short Explanatory Dictionary]. Kyiv: Lybid, 208 p. [in Ukrainian].

Shaparia, V. (Ed.). (2009). Psykholohichnyi tlumachnyi slovnyk naisuchasnishykh terminiv [Psychological explanatory dictionary of the most modern terms]. Kharkiv: Prapor, 672 p. [in Ukrainian].

Ponimanska, T. I. (2006). Doshkilna pedahohika [Preschool Pedagogy]. Tutor manual for students of the Higher Educational Establishments. Kyiv: “Akadem-vydav”, 456 p. [in Ukrainian].

Funtikova, O. O. (2004). Dytyna y rozumova diialnist: do pytannia pro navchannia [Child and mental activity: the question of studying]. Pre-school education, no. 4 (6), pp.33–37.[in Ukrainian].

Tarasenko, H. S. (2010). Orhanizatsiia dytiachoi ihrovoi diialnosti v konteksti nastupnosti doshkilnoi ta pochatkovoi osvity [An organization of the children’s gaming activities in the context of continuity of pre-school and primary education]. An educational and methodical manual. Kyiv: Vyd-vo “Lira-K”, 320 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті