ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ УКРАЇНИ І КИТАЮ У ВОКАЛЬНО-АНСАМБЛЕВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.144331Ключові слова:
комунікативні уміння, вокально-ансамблева діяльність, педагогічні принципи, адресність та полісемія інформації, контакт, співдія, міжетнічна толерантність, партнерський підхідАнотація
У статті актуалізовано потребу у формуванні комунікативних умінь студентів України і Китаю в контексті інтеграційних полікультурних процесів. Розроблено і представлено педагогічні принципи, що стали основою організаційно-методичної моделі формування комунікативних умінь студентів, а саме: адресності та полісемії інформації; узгодженості дій в контакті; міжетнічної толерантності (представлено характеристику міжетнічної толерантності); партнерської взаємодії. Опора на представлені принципи сприяє об’єднанню виконавців ансамблю в єдиний злагоджено функціонуючий організм з опорою на співдію, забезпечуючи високе художнє виконання вокальних творів.
Посилання
Gajdamovich, T. A. (2004). Izbrannoe [Selected works]. Moscov: Muzyka, 544 p. [in Russian].
Hryva, O. A. (2005). Sotsialno-pedahohichni osnovy formuvannia tolerantnosti u ditei i molodi v umovakh polikulturnoho seredovyshcha [Socio-pedagogical bases of tolerance formation in children and youth in conditions of multicultural environment]. Kyiv: Parapan, 227 p. [in Ukrainian].
Kremen, V. H. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Iurinkom Inter,1040 p. [in Ukrainian].
Zhelnovich, O. V. (2010). Vospitanie tolerantnosti studentov vuza [Education of students’ tolerance]. Extended abstract of candidate’s thesis. Bijsk, 22 p. [in Russian].
Palatkina, G. V. (2003). Formirovanie ehtnotolerantnosti u mladshih shkolnikov [Formation of ethnotolerance in younger schoolchildren]. Elementary school, no. 11, pp. 65–72. [in Russian].
Palko, I. M. Mizhkulturna komunikatsiia yak chynnyk formuvannia mizhkulturnoi tolerantnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv [Intercultural Communication as a Factor for the Formation of Intercultural Tolerance for Future Social Teachers]. The preventing of violent conflicts in the intercultural communities and building a culture of peace: a collection of scientific works. (Ed.). M.A. Aradzhyoni, I.V. Brunova-Kalisetska. Crimean branch of the Institute of Oriental Studies named after A.Yu. Krymskiy of the National Academy of Sciences. Series: Intercultural Dialogue. History and modernity.Vol. 1. Kyiv: PP “Zoloti vorota”, pp.277–28. [in Ukrainian].
Pogodina, A. A. (2002). Tolerantnost’: Termin. Poziciya. Smysl. Programma [Tolerance: The term. The position Meaning. Program tutorials]. Istoriya (prilozhenie k gazete “Pervoe sentyabrya”). Mart (no.11), pp. 4–7. [in Ukrainian].
Podolska, Ye. A., Lykhvar V. D. & Pohorilyi, D. Ye. (2006). Kredytno-modulnyi kurs kulturolohii [Credit-module course of cultural studies]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury, 368 p. [in Ukrainian].
Shavkun, I. H. (2009). Mizhkulturna komunikatsiia yak skladova suchasnoi menedzhment-osvity [Intercultural communication as a component of modern management education]. The Cultural Herald of the Nyzhnya Naddnipryanshchyna,vol. 23, pp.115–118. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.