ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.146992Ключові слова:
хмарні технології, вчителі початкової школи, ПК, Microsoft Office 365, Google G Suite, ІТ, ІнтернетАнотація
У статті окреслено перспективи впровадження хмарних технологій у навчальний процес підготовки вчителів початкової школи. Виділено основні переваги хмарних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців початкової школи. Дистанційне навчання із застосуванням хмарних технологій полягає у тому, що студенти дистанційно навчаються приймаючи участь у вебінарах, майстер-класах, спілкуються з іншими суб’єктами освітнього простору, завдяки чому відбувається швидкий обмін досвідом, стимулюється самоосвіта і самовдосконалення.
Посилання
Balyk, N. R. & Shmyher, H. P. (2016). Formuvannia informatsiinykh ta sotsialnykh kompetentnostei studentiv z metoiu yikh profesiinoi pidhotovky u pedahohichnomu universyteti [The formation of informational and social competencies of students with the aim of their professional training at the Pedagogical University]. Scientific review. No.1, pp. 1 – 7. [in Ukrainian].
Hurevych, R. S. (2005). Perspektyvy osvity v informatsiinomu suspilstvi [Prospects of education in the information society]. The actual problems of production and information technologies, economics and fundamental sciences: A collection of scientific works.Vinnytsia Planer, vol. 2, 546 p. [in Ukrainian].
Hurevych, R. S. & Kademiia, M. Yu. (2004). Informatsiino-telekomunikatsiini tekhnolohii v navchalnomu protsesi ta naukovykh doslidzhenniakh [Information and telecommunication technologies in the educational process and scientific research]. Teaching manual for students of Pedagogical institutions of higher education and for the students of institutes of higher education and diploma education. Vinnytsia: DOV “Vinnytsia”, 365 p. [in Ukrainian].
Hurzhii, A. M., Zhuk, Yu. O. & Volynskyi, V. P. (1997). Zasoby navchannia [Learning Tools]. Tutorial. Kyiv: IZMN, 208 p. [in Ukrainian].
Moiseienko, L. D. (1997). Pro psykhichnu hotovnist studentiv tekhnichnoho vuzu do vykorystannia EOM [About the psychological readiness of students of the technical college to the usage of the Electronic Computing Machine]. Pedagogy and Psychology. No. 2, pp.156 – 161. [in Ukrainian].
Monseiuk, A. Ye. (2001). Pedahohika. Navch. posibnyk [Pedagogy]. Teaching manual the 3rd edition, Additional. Kyiv: KDNK, 608 p. [in Ukrainian].
Oleksiuk, V. P. (2015). Zastosuvannia virtualnykh khmarnykh laboratorii u protsesi pidhotovky maibutnikh uchyteliv informatyky [Application of Virtual Cloud Laboratories in the Process of Preparing of Future Teachers of Informatics]. Scientific journal of the National Mykhaylo Drahomanov Pedagogical University. Series 2: the Computer-based learning systems. No. 15, pp. 76 – 81. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_15
Oleksiuk, V. P. (2016). Proektuvannia modeli khmarnoi infrastruktury VNZ na osnovi platformy Apache CloudStack [The design of Cloud Computing Infrastructure Models Based on Apache CloudStack Platform]. The information technologies and teaching aids. No.4, pp.153 – 164. [in Ukrainian].
Petryshyn, I. (2006). Shliakhy pidvyshchennia profesiinoho rivnia maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia zasobamy suchasnykh informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [The ways of improving the professional level of future teachers of labor education by means of modern information and communication technologies].Youth and market. Monthly scientific-pedagogical journal, vol. 8 (23), pp. 65 – 70. [in Ukrainian].
Rybachuk, A. V. (2006). Vplyv kompiuternykh tekhnolohii na intensyfikatsiiu navchannia u vyshchii shkoli [Influence of computer technologies on intensification of studies in the high school]. The modern information technologies and innovative methods of training in the training of specialists: the methodology, theory, experience, problems: A collection of scientific works. Kyiv-Vinnytsia: DOV “Vinnytsia”, vol.10, pp. 442 – 445. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.