ОЦІНЮВАННЯ СФОРМОВАНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА УМОВ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Лілія Ребуха

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.146993

Ключові слова:

готовність до професійної діяльності, майбутні соціальні працівники, педагогічні умови організації навчального процесу, критерії, показники та рівні готовності

Анотація

У статті визначено сутність розуміння готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності за умов фундаменталізації освіти, що слугує важливим системотвірним чинником професійної підготовки та інтегральним особистісним утворенням. Здійснено оцінку сформованої готовності до професійної метадіяльності як у перетині структурних компонентів, критеріїв і показників, так і з позицій критеріально-рівневих залежностей. Зреалізована авторська педагогічна система, що базується на встановлених педагогічних умовах, засвідчила більш ефективне формування фахової готовності в експериментальних групах, ніж у контрольних.

Біографія автора

Лілія Ребуха

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи Тернопільського національного економічного університету

Посилання

Agapova, T. P. & Gavrish I. V. (2002). Shliakhy formuvannia profesiinykh znan u studentiv [Ways of forming of professional knowledge of students]. Problems of pedagogical technologies. Issue 3. Volyn: VSU, pp. 60 – 64. [in Ukrainian].

Kyzymenko, L. D. & Biedna, L. M. (2000). Slovnyk-dovidnyk sotsialnoho pratsivnyka: dlia studentiv ta sotsialnykh pratsivnykiv [Dictionary of social worker: for students and social workers]. Lviv. Retrieved from: http://ipp.lp.edu.ua/Library/004/004.html [in Ukrainian].

Melnychuk, I. M. (2011). Teoriia i metodyka profesiinoi pidhotovky maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theory and methodology of professional training of future social workers by means of interactive technologies in higher educational institutions]. Doctor’s thesis. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Ternopil, 585 p. [in Ukrainian].

Moiseiuk, N. Ye. (2006). Hotovnist do profesiinoi diialnosti: sut i shliakhy formuvannia [Readiness to professional activity: the essence and ways of formation]. Modern informative technologies and innovative methods of education in the training of specialists: methodology, theory, experience, problems. Issue 12, pp. 364 – 368. [in Ukrainian].

Rebukha, L. (2017). Polifunktsionalna diialnist sotsialnoho pratsivnyka yak skladova sutnosti sotsialnoi roboty [Polyfunctional activity of a social worker as a component of the essence of social work]. Youth and market, no.1(144), pp. 55 – 59. [in Ukrainian].

Furman, A. V. (2016). Ideia i zmist profesiinoho metodolohuvannia: monohrafiia [The idea and content of professional methodology: monograph]. Ternopil: ТSЕU, 378 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті