ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ВИМОГ І РЕАЛІЙ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147017Ключові слова:
професійна діяльність, професійна підготовка, соціономічні професії, компетентнісна освіта, інтерактивні методи навчанняАнотація
У статті окреслено специфічні особливості соціономічних професій, розглянуто окремі аспекти професійної підготовки у вищій школі майбутніх фахівців соціономічної сфери; акцентовано на актуальності компетентнісної освіти та впровадженні інтерактивної моделі навчання студентів з метою забезпечення якості їх підготовки до майбутньої професійної діяльності на рівні міжнародних вимог, що передбачає формування в них здатності добре орієнтуватися в сучасних реаліях й адекватно реагувати на них, знаходити оптимальні шляхи попередження та подолання виникаючих проблем, конкурентоспроможності як на вітчизняному, так і світовому ринку праці на основі осучаснення змісту освіти з чіткою орієнтацією на майбутнє, застосування інтерактивних методів навчання, що сприяють розвитку метакомпетентності майбутніх фахівців, здатності до рефлексії та відповідальності за прийняті рішення, а також створення умов, які б спонукали сьогоднішніх студентів до саморозвитку, самовдосконалення протягом усього трудового життя.
Посилання
Yakymova, L. A. (2010). Aktyvizatsiia navchalnoho protsesu u suchasnii vyshchii shkoli: Metod. ohliad [The activation of the educational process in the modern High School: Method. Review]. Kyiv: DP “Vyd. dim “Personal”, 32 p. [in Ukrainian].
Boluchevskaya, V.V. (2010). Professionalnoe samoopredelenie budushchikh spetsialistov pomogayushchikh professiy [The professional self-determination of the future professionals of assisting professions].Volgograd: Izd-vo VolGMU, 264 p. [in Russian].
Hodlevska, D. M. (2007). Formuvannia profesiinoi komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv v umovakh pedahohichnoho universytetu [The formation of professional communicative competence of future social workers in the conditions of a Pedagogical University]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Mukhaylo Drahomanov Pedagogical University. Kyiv, 25 p. [in Ukrainian].
Hordiienko, N.V. (2014). Do problemy formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv u VNZ [Concerning thre problem of formation of professional competence of future social educators of higher educational institutions]. Proceedings. Series: “Psychological and pedagogical Sciences” (Nizhyn Mykola Hohol State University). (Ed.).Ye.I. Kovalenko. Nizhyn: NDU im. M.Hoholia, no.1, 273 p; pp.35 – 40. [in Ukrainian].
Isaev, V.P. (2013). Psikhologicheskie osobennosti budushchey professionalnoy deyatelnosti spetsialistov sotsionomicheskogo profilya [The psychological peculiarities of the future professional activity of specialists of sociological profile]. The world of science, culture, and education,no.4(41), pp. 203–206. [in Russian].
Kaverina, R.D. (1986). Mir professiy [The world of professions]. Moscov: Molodaya gvardiya, 300 p. [in Russian].
Klimov, Ye.A. (2005). Psikhologiya professionalnogo samoopredeleniya: Ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ped. ucheb. Zavedeniy [Psychology of professional self-determination: educational manual for the students of higher educational pedagogical establishments]. Moscov: Izdatelskiy tsentr “Akademiya”, 304 p. [in Russian].
Surmin, Yu. P. (2005). Metod analizu sytuatsii (Case study) ta yoho navchalni mozhlyvosti. Hlobalizatsiia i Bolonskyi protses: problemy i tekhnolohii [The method of Analysis the situations (Case Study) and its educational capabilities. Globalization and the Bologna Process: Problems and Technologies]. Kyiv: MAUP. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.