ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ У ВИМІРІ СУЧАСНИХ ВИМОГ І РЕАЛІЙ

Автор(и)

  • Галина Кузан

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147017

Ключові слова:

професійна діяльність, професійна підготовка, соціономічні професії, компетентнісна освіта, інтерактивні методи навчання

Анотація

У статті окреслено специфічні особливості соціономічних професій, розглянуто окремі аспекти професійної підготовки у вищій школі майбутніх фахівців соціономічної сфери; акцентовано на актуальності компетентнісної освіти та впровадженні інтерактивної моделі навчання студентів з метою забезпечення якості їх підготовки до майбутньої професійної діяльності на рівні міжнародних вимог, що передбачає формування в них здатності добре орієнтуватися в сучасних реаліях й адекватно реагувати на них, знаходити оптимальні шляхи попередження та подолання виникаючих проблем, конкурентоспроможності як на вітчизняному, так і світовому ринку праці на основі осучаснення змісту освіти з чіткою орієнтацією на майбутнє, застосування інтерактивних методів навчання, що сприяють розвитку метакомпетентності майбутніх фахівців, здатності до рефлексії та відповідальності за прийняті рішення, а також створення умов, які б спонукали сьогоднішніх студентів до саморозвитку, самовдосконалення протягом усього трудового життя.

Біографія автора

Галина Кузан

кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Yakymova, L. A. (2010). Aktyvizatsiia navchalnoho protsesu u suchasnii vyshchii shkoli: Metod. ohliad [The activation of the educational process in the modern High School: Method. Review]. Kyiv: DP “Vyd. dim “Personal”, 32 p. [in Ukrainian].

Boluchevskaya, V.V. (2010). Professionalnoe samoopredelenie budushchikh spetsialistov pomogayushchikh professiy [The professional self-determination of the future professionals of assisting professions].Volgograd: Izd-vo VolGMU, 264 p. [in Russian].

Hodlevska, D. M. (2007). Formuvannia profesiinoi komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh sotsialnykh pratsivnykiv v umovakh pedahohichnoho universytetu [The formation of professional communicative competence of future social workers in the conditions of a Pedagogical University]. Extended abstract of candidate’s thesis. National Mukhaylo Drahomanov Pedagogical University. Kyiv, 25 p. [in Ukrainian].

Hordiienko, N.V. (2014). Do problemy formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh sotsialnykh pedahohiv u VNZ [Concerning thre problem of formation of professional competence of future social educators of higher educational institutions]. Proceedings. Series: “Psychological and pedagogical Sciences” (Nizhyn Mykola Hohol State University). (Ed.).Ye.I. Kovalenko. Nizhyn: NDU im. M.Hoholia, no.1, 273 p; pp.35 – 40. [in Ukrainian].

Isaev, V.P. (2013). Psikhologicheskie osobennosti budushchey professionalnoy deyatelnosti spetsialistov sotsionomicheskogo profilya [The psychological peculiarities of the future professional activity of specialists of sociological profile]. The world of science, culture, and education,no.4(41), pp. 203–206. [in Russian].

Kaverina, R.D. (1986). Mir professiy [The world of professions]. Moscov: Molodaya gvardiya, 300 p. [in Russian].

Klimov, Ye.A. (2005). Psikhologiya professionalnogo samoopredeleniya: Ucheb. posobie dlya stud. vyssh. ped. ucheb. Zavedeniy [Psychology of professional self-determination: educational manual for the students of higher educational pedagogical establishments]. Moscov: Izdatelskiy tsentr “Akademiya”, 304 p. [in Russian].

Surmin, Yu. P. (2005). Metod analizu sytuatsii (Case study) ta yoho navchalni mozhlyvosti. Hlobalizatsiia i Bolonskyi protses: problemy i tekhnolohii [The method of Analysis the situations (Case Study) and its educational capabilities. Globalization and the Bologna Process: Problems and Technologies]. Kyiv: MAUP. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті