ВИЩА АГРАРНА ОСВІТА США: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147034Ключові слова:
вища аграрна освіта США, сталий розвиток сільського господарства, децентралізація, диверсифікація, змішане навчанняАнотація
У статті розглянуто окремі аспекти вищої аграрної освіти США. Виявлено, що сталий розвиток сільського господарства – основоположний фактор формування нової парадигми вищої аграрної освіти США. Вища аграрна освіта США організована за шістьма напрямами (програмами): агробізнес, сільськогосподарські виробничі процеси, сільськогосподарська техніка, садівництво, сільськогосподарські ресурси і лісництво, переробка сільськогосподарської продукції. Безперечною перевагою американської вищої освіти є її надзвичайна гнучкість щодо способів, форм, методів і темпів навчання.
Посилання
Bondarenko, V. F. (2009). Tendentsіi rozvytku vyshchoi ahrarnoi osvіty u SShA (II polovyna ХХ stolіttia) [Tendencies of the higher agricultural education development in the usa (second half of the 20th century]. Extended abstract of candidate’s thesis. Rіvne, 22 р. [in Ukrainian].
Voshchevska, O.V. (2006). Aspekty pіdhotovky fakhіvtsіv-ahrarnykіv u systemі vyshchoi osvіty SShA [Aspects of preparation of specialists-agrarians in the system of higher education of the USA]. New teaching technologies. Vol. 44, pp. 69–71. [in Ukrainian].
Machynska, N. I. (2013). Pedahohіchna osvіta mahіstrantіv vyshchykh navchalnykh zakladіv nepedahohіchnoho profіliu [Pedagogical education of masters of higher educational non-pedagogical establishments]. Lvіv: LvDUVS, 416 p. [in Ukrainian].
Syrotіn, O. S. (2016). Pіdhotovka fakhіvtsіv za sіlskohospodarskymy osvіtnіmy prohramamy vyshchoi shkoly SShA [Training of specialists in agricultural education programs of the US high school]. Actual problems of pedagogy, psychology and vocational education. Kyiv, vol. 1, no. 2, pp. 34–38. [in Ukrainian].
Yashchuk, S. (2015). Teoretychnі aspekty profesіinoi pіdhotovky maibutnіkh mahіstrіv u sferі tekhnіky ta tekhnolohіi: zarubіzhnyi dosvіd [Theoretical aspects of the future masters’ professional training in the field of technology and technology: foreign experience]. Comparative-pedagogical studios. No. 2 (24), pp. 99–103. [in Ukrainian].
Baepler, P., Walker, J. & Driessen, M. (2014). It’s Not about Seat Time: Blending, Flipping, and Efficiency in Active Learning Classrooms. Computers & Education. Vol. 78. pp. 227–236.[in English].
Chen, P.-S. D., Lambert, A. D. & Guidry, K.R. (2010). Engaging Online Learners: The Impact of Webbased Learning Technology on College Student Engagement. Computers & Education. Vol. 54 (4). pp. 1222–1232.[in English].
Marken, S., Gray, L., & Lewis, L. (2013). Dual Enrollment Programs and Courses for High School Students at Postsecondary Institutions: U.S. Department of Education. Washington, DC: National Center for Education Statistics. Retrieved from http://nces.ed.gov/pubsearch. [in English].
Norberg, A.A., Dziuban, C. D. & Moskal, P.D. (2011). Time-based Blended Learning Model. On the Horizon. No.19 (3). pp. 207–216. [in English].
Suvedi, M. Higher Education in Food, Agriculture and the Environment in the 21st Century. Retrieved from: https://msu.edu/~suvedi/Pages/new-documents/ISS%20Japan_Keynote_Speech.pdf [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.