ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В РІЗНОВІКОВІЙ НАВЧАЛЬНІЙ ГРУПІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147040Ключові слова:
різновікова група, індивідуально-психологічні особливості, професійна компетенція, комунікативний підхід, методи та прийоми навчанняАнотація
У статті обґрунтовано необхідність вивчення особливостей діяльності викладача іноземної мови в різновіковій навчальній групі, досліджено індивідуально-психологічні особливості слухачів різного віку. Вивчено труднощі, з якими стикаються у навчання дорослі слухачі. Проаналізовано професійні компетенції, якими повинен володіти викладач іноземної мови для роботи у різновіковій навчальній групі. Основним методом навчання різновікової групи є комунікативний метод. Авторка виділяє основні принципи ефективного навчання у різновіковій навчальній групі.
Посилання
Vershlovskij, S. G. (2003). Vzroslyj kak subekt obrazovanija [An adult as the subject of education]. Pedagogy: the scientific and theoretical journal. Moscow, vol. 8, pp. 3–8. [in Russian].
Zhelanova, V.V. (2009). Vykorystannia tekhnolohii formuvannia refleksyvnoi kompetentnosti v protsesi profesiinoi pidhotovky vchytelia pochatkovykh klasiv [Using the technology for reflexive competence formation in the process of primary school teachers professional education]. Scientific notes of the Vinnytsya Mykhaylo Kotsyubynskiy State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology: A collection of scientific works. Vinnytsa, vol. 27, pp. 132–136. [in Ukrainian].
Kolodko, T.M. (2017). Modeliuvannia zmistu pidhotovky maibutnoho vchytelia inozemnoi movy do realizatsii inshomovnoi osvity [Modelling the content of future foreign language teacher’s preparation for the implementation of foreign language education]. The image of a modern educator. Electronic scientific professional journal. Vol. 6 (175), pp. 54–58. Available at: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/119166 [in Ukrainian].
Kurliand, Z. N. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly [Higher school pedagogy]. Kyiv: Znannia, 399 p. [in Ukrainian].
Bihich, O.B., Brazhnyk, N.O., Haponova, S.V. et al. (2002). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u serednikh navchalnykh zakladakh [Methods of teaching foreign languages in secondary educational establishments]. (Ed.). Nikolaieva, S. Yu. Kyiv: Lenvit, 328 p. [in Ukrainian].
Nikolaieva, S. Yu. (2008). Osnovy suchasnoi metodyky vykladannia inozemnykh mov (skhemy i tablytsi) [Basics of modern methods of foreign language teaching (Schemes and tables)]. Kyiv: Lenvit, 258 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.