НАВЧАННЯ ГОВОРІННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ, НАСЛІДКИ ТА РОЛЬ ВИКЛАДАЧА

Автор(и)

  • Любов Крайник

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147041

Ключові слова:

англійська мова для конкретних цілей (ESP), загальна англійська (GE), характеристики, наслідки, комунікативна компетентність, результати, цілі, самостійність, колабораціоніст, дослідник, оцінювач

Анотація

Англійська мова за професійним спрямуванням завжди була важливим об’єктом дослідження для науковців. Викладання цієї дисципліни стало надзвичайно вагомим у вищій освіті в наш час, оскільки цей підхід можна застосувати до багатьох різноманітних дисциплін професійного спрямування, що ведуться англійською мовою. Мета викладання цієї професійно-орієнтованої дисципліни – задовольнити потреби студентів, щоб вони вміли виконувати певні завдання. У статті досліджується методика викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Центральною темою дослідження у статті є навчання говоріння у професійно-спрямованій дисципліні, ефективність використання матеріалів і практики на заняттях, що розвивають навички професійного говоріння та роль викладача у навчанні професійного спілкування

Біографія автора

Любов Крайник

викладач англійської мови кафедри іноземних мов інституту гуманітарних та соціальних наук, Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Dudley Evans, T. and St John, M. (1998). Developments in ESP: A multi-disciplinary approach. Cambridge: CUP.

Dudley Evans, T. (2001). English for specific purposes. In Carter, R., & Nunan, D. (Eds.) The Cambridge guide to teaching English to speakers of other languages, pp. 131 – 136. Cambridge. Cambridge University Press.

Harmer J. (1991). The Practice of English Language Teaching (Longman Handbooks for Language Teachers). Published by Longman ELT.

Hutchinson, T. and Waters, A. (1987). English for Specific Purposes: a Learning-centred Approach, Cambridge: CUP.

Jordan, R. R. (1989). English for academic purposes. Language Teaching. 22/3, pp.150–164.

Jordan, R. R. (1997). English for academic purposes: a guide and resource for teachers. Cambridge. Cambridge University Press.

Robinson, P. (1980). English for specific purposes. London. Pergamon Press.

Robinson, P. (1991). ESP Today: a Practitioner’s Guide. Hemel Hemstead: Prentice Hall International.

Nunan, D. (1998). Second language teaching and learning. London. Heinle & Heinle.

Strevens, P. (1978). New Orientations in the Teaching of English. Oxford: OUP.

Strevens, P. (1988). ESP after twenty years: Are-appraisal. In M. Tickoo (Ed.), ESP: State of the Art (pp. 1-13). Singapore: SEAMEO Regional Centre.

Swales, J. M. (1988). Episodes in ESP. Prentice Hall.

Swales, J. M. (1990). ESP Today: A practitioner’s Guide, Hertfordshire, Prentice Hall.

European Scientific Journal. January 2014 edition vol. 10, no 2.

Rob Anderson/ Procedia – Social and Behavioral Sciences 136 (2014), pp. 194 – 202.

Available at: www.teachingenglish.org.uk

Available at: www.usingenglish.com

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті