ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА БАКАЛАВРІВ ПОЛІТОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ АНГЛІЇ ТА УЕЛЬСУ: ТЕОРІЇ, КОНЦЕПЦІЇ, ПІДХОДИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147042Ключові слова:
професійна підготовка, політологія, фахівець-політолог, економічна ефективність, прогресивізм, когнітивний плюралізм, соціальний реконструктивізм, теорії когнітивізму, конструктивізму, концепція активного навчання, компетентнісний, міжкультурний, міждисциплінарний, аксіологічний підходиАнотація
У статті проаналізовано поняттєво-категорійний апарат з досліджуваної проблеми (професійна підготовка, політологія, фахівець-політолог), а також основні соціо-ідеологічні засади, теорії, концепції, підходи, що лежать в основі професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу, зокрема економічна ефективність, прогресивізм, когнітивний плюралізм, соціальний реконструктивізм, теорії когнітивізму, конструктивізму, концепція активного навчання, компетентнісний, міжкультурний, міждисциплінарний, аксіологічний підходи.
Посилання
Honcharenko, S. (2006). Fundamentalizatsiia profesiinoi osvity [Fundamentalization of Professional Education]. Ksztalcenie zawodowe: pedagogika i psychologia, no.7, pp.165–175. [in Ukrainian].
Kozlova, N. B. (2003). Razvitie professionalnoy kompetentnosti budushchego uchitelya inostrannogo yazyka v protsesse inoyazychnoy podgotovki v vuze [Development of Prospective Foreign Language Teacher’s Professional Competency during Foreign Language Training at Higher Educational Establishments]. Сandidate’s thesis. Magnitogorskiy gosudarstvennyy universitet, Mangitogorsk. [in Russian].
Mykhailychenko, M. (2007). Formuvannia hromadianskoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv predmetiv humanitarnoho tsyklu [Development of Prospective Humanities Teachers’ Civic Competence]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kirovohradskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Volodymyra Vynnychenka, Kirovohrad. [in Ukrainian].
Battistoni, R. & Hudson, W. (1997). Experiencing Citizenship: Concepts and Models for Service-Learning in Political Science. AAHE Series on Service-Learning in the Disciplines. Sterling, VA: Stylus Publishing, LLC. [in English].
Ertmer, P.A. & Newby, T.J. Behaviorism, Cognitivism, Constructivism: Comparing Critical Features from an Instructional Design Perspective. Performance Improvement Quarterly, 6(4), pp.50–72. [in English].
Evers, C.W. (2007). Culture, Cognitive Pluralism and Rationality. Educational Philosophy and Theory. Vol. 39, Issue 4, pp.364 – 382. [in English].
Greaves, J. & Grant, W. (2010). Crossing the interdisciplinary divide: political science and biological science. Political Studies. Vol. 58 (2), pp.320 – 339. [in English].
Johnson, N. (1989). The Limits of Political Science. Oxford: Clarendon Press. [in English].
O’Neill, G. and McMahon, T. (2005). Student-centred learning: what does it mean for students and lecturers?’ In O’Neill, G., Moore, S. and McMullin, B. (Eds.) Emerging Issues in the Practice of University Learning and Teaching. Dublin, Ireland: All Ireland Society for Higher Education. [in English].
Political Science, Encyclopedia Britannica. Retrieved from: https://www.britannica. com/topic/political-science. [in English].
Reynolds, K.C. (1997). Progressive Ideals and Experimental Higher Education: The Example of John Dewey and Black Mountain College. Education and Culture. Vol. XIV, no.1, pp. 1 – 9. [in English].
Sadlak J. (1978). Efficiency in Higher Education: Concepts and Problems. Higher Education. Vol. 7, no. 2, pp.213–220. [in English].
Sloam, J. (2010). A Pedagogy of Engagement in Higher Education. Paper Presented to the Political Studies Association of Ireland Annual Conference, Dublin Institute of Technology. [in English].
Standard Occupational Classification. Retrieved from: http://www.ons.gov.uk/ons/guide-method/classifications/current-standard-classifications/soc2010/index.html. [in English].
Subject Benchmark Statement for Politics and International Relations (2015). Quality Assurance Agency for Higher Education. Retrieved from:http://www.qaa.ac.uk/en/Publications/Documents/SBS-politics-15.pdf [in English].
Taber, K. S. (2011). Constructivism as educational theory: Contingency in learning, and optimally guided instruction. In J. Hassaskhah (Ed.), Educational Theory. New York: Nova, pp.39–61. [in English].
Tomar, B. (2014). Axiology in Teacher Education: Implementation and Challenges. IOSR Journal of Research & Method in Education. Vol. 4, Issue 2, Ver. III, pp.51 – 54. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.