ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА БАКАЛАВРІВ ПОЛІТОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ АНГЛІЇ ТА УЕЛЬСУ: ТЕОРІЇ, КОНЦЕПЦІЇ, ПІДХОДИ

Автор(и)

  • Ірина Брандибура

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147042

Ключові слова:

професійна підготовка, політологія, фахівець-політолог, економічна ефективність, прогресивізм, когнітивний плюралізм, соціальний реконструктивізм, теорії когнітивізму, конструктивізму, концепція активного навчання, компетентнісний, міжкультурний, міждисциплінарний, аксіологічний підходи

Анотація

У статті проаналізовано поняттєво-категорійний апарат з досліджуваної проблеми (професійна підготовка, політологія, фахівець-політолог), а також основні соціо-ідеологічні засади, теорії, концепції, підходи, що лежать в основі професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу, зокрема економічна ефективність, прогресивізм, когнітивний плюралізм, соціальний реконструктивізм, теорії когнітивізму, конструктивізму, концепція активного навчання, компетентнісний, міжкультурний, міждисциплінарний, аксіологічний підходи.

Біографія автора

Ірина Брандибура

аспірант кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка”

Посилання

Honcharenko, S. (2006). Fundamentalizatsiia profesiinoi osvity [Fundamentalization of Professional Education]. Ksztalcenie zawodowe: pedagogika i psychologia, no.7, pp.165–175. [in Ukrainian].

Kozlova, N. B. (2003). Razvitie professionalnoy kompetentnosti budushchego uchitelya inostrannogo yazyka v protsesse inoyazychnoy podgotovki v vuze [Development of Prospective Foreign Language Teacher’s Professional Competency during Foreign Language Training at Higher Educational Establishments]. Сandidate’s thesis. Magnitogorskiy gosudarstvennyy universitet, Mangitogorsk. [in Russian].

Mykhailychenko, M. (2007). Formuvannia hromadianskoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv predmetiv humanitarnoho tsyklu [Development of Prospective Humanities Teachers’ Civic Competence]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kirovohradskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Volodymyra Vynnychenka, Kirovohrad. [in Ukrainian].

Battistoni, R. & Hudson, W. (1997). Experiencing Citizenship: Concepts and Models for Service-Learning in Political Science. AAHE Series on Service-Learning in the Disciplines. Sterling, VA: Stylus Publishing, LLC. [in English].

Ertmer, P.A. & Newby, T.J. Behaviorism, Cognitivism, Constructivism: Comparing Critical Features from an Instructional Design Perspective. Performance Improvement Quarterly, 6(4), pp.50–72. [in English].

Evers, C.W. (2007). Culture, Cognitive Pluralism and Rationality. Educational Philosophy and Theory. Vol. 39, Issue 4, pp.364 – 382. [in English].

Greaves, J. & Grant, W. (2010). Crossing the interdisciplinary divide: political science and biological science. Political Studies. Vol. 58 (2), pp.320 – 339. [in English].

Johnson, N. (1989). The Limits of Political Science. Oxford: Clarendon Press. [in English].

O’Neill, G. and McMahon, T. (2005). Student-centred learning: what does it mean for students and lecturers?’ In O’Neill, G., Moore, S. and McMullin, B. (Eds.) Emerging Issues in the Practice of University Learning and Teaching. Dublin, Ireland: All Ireland Society for Higher Education. [in English].

Political Science, Encyclopedia Britannica. Retrieved from: https://www.britannica. com/topic/political-science. [in English].

Reynolds, K.C. (1997). Progressive Ideals and Experimental Higher Education: The Example of John Dewey and Black Mountain College. Education and Culture. Vol. XIV, no.1, pp. 1 – 9. [in English].

Sadlak J. (1978). Efficiency in Higher Education: Concepts and Problems. Higher Education. Vol. 7, no. 2, pp.213–220. [in English].

Sloam, J. (2010). A Pedagogy of Engagement in Higher Education. Paper Presented to the Political Studies Association of Ireland Annual Conference, Dublin Institute of Technology. [in English].

Standard Occupational Classification. Retrieved from: http://www.ons.gov.uk/ons/guide-method/classifications/current-standard-classifications/soc2010/index.html. [in English].

Subject Benchmark Statement for Politics and International Relations (2015). Quality Assurance Agency for Higher Education. Retrieved from:http://www.qaa.ac.uk/en/Publications/Documents/SBS-politics-15.pdf [in English].

Taber, K. S. (2011). Constructivism as educational theory: Contingency in learning, and optimally guided instruction. In J. Hassaskhah (Ed.), Educational Theory. New York: Nova, pp.39–61. [in English].

Tomar, B. (2014). Axiology in Teacher Education: Implementation and Challenges. IOSR Journal of Research & Method in Education. Vol. 4, Issue 2, Ver. III, pp.51 – 54. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті