ПОЛІХУДОЖНЯ ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ: ЗМІСТ І СТРУКТУРА, ОРІЄНТИРИ ДЛЯ ДІАГНОСТУВАННЯ

Автор(и)

  • Ся Гаоян

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.147044

Ключові слова:

майбутній учитель музики, музично-теоретичні дисципліни, поліхудожня підготовленість, компонентна структура поліхудожньої підготовленості, критерії, показники, гіпотетичні рівні

Анотація

У статті актуалізовано поняття поліхудожньої підготовки та поліхудожньої підготовленості як її результату. Окреслено поліхудожній потенціал музично-теоретичних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики. Показано місце курсів історії музики та аналізу музичних творів як змістово оптимальних для поліхудожньої підготовки, що проектується в інші музично-теоретичні та фахові дисципліни. Описано зміст структурних компонентів поліхудожньої підготовленості в контексті вивчення історії музики та аналізу музичних творів. Обґрунтовано критерії, показники та спрогнозовано можливі рівні, передбачена варіативність проявів.

Біографія автора

Ся Гаоян

аспірант факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, м. Київ

Посилання

Yuetzi, V. (2016). Formuvannya polikhudozhnioho svitogliadu maibutniogo vchytelia musyky yak pedahohichna problema [Formation of the poly-artistic outlook of the future teacher of music as a pedagogical problem]. The scientific notes of Nizhyn Mykola Hohol State University. The psychological and pedagogical sciences. No. 3, pp.76 – 79. [in Ukrainian].

Demyr, U. (2016). Metodyka formuvannia musychno-teoretychnoi pidhotovlenosti studentiv u vyshchykh musychno-pedahohichnykh zakladakh Ukrainy [Methodology of formation of musical-theoretical preparedness of students in higher musical-pedagogical institutions of Ukraine]. Candidate’s thesis. Kyiv. NPU, p. 227. [in Ukrainian].

Masol, L. (2006). Zahalna mystetska osvita: teoriia i praktyka [General artistic education: theory and practice: monograph]. Kyiv: Promin, p. 432. [in Ukrainian].

Raizenkind, T. (2010). Suchasni naukovi metody piznannia u polikhudozhniy pidhotovtsi maibutnioho vchytelia musyky [Modern scientific methods of cognition in the field of training of the future music teacher]. The Scientific journal of Mykhaylo Drahomanov National Pedagogical University. Series 14: The Theory and Methodology of Artistic Education. p. 14; vol. 9, pp.24 – 27. [in Ukrainian].

Khunyuan, U. (2016). Kitaiskaia khudozhestvennaia pesnia: istoriia i teoriia zhanra [Chinese art song: history and theory of genre]. Kharkiv, Kharkiv National University of Arts, p. 231.[in Russian].

Tszian, Kh. (2010). Khudozhniy svit kytaiskoi narodnoi opery: dialog kultur [Artistic world of Chinese folk opera: dialog of cultures]. Petro Chaykovskiy National Music Academy of Ukraine. Kyiv, p. 20. [in Ukrainian].

Yusov, B. (1994). Esteticheskoe razvitie kak integririvannyi faktor dukhovnogo formirovaniia lichnosti [Aesthetic development as integral factor of moral building of personality]. Kompleksnoe polikhudozhestvennoe razvitie shkolnikov [Complex polyart development of schoolchildren]. Moscow, Vol. 3, pp. 8 – 27. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті