ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151812Ключові слова:
патріотична вихованість, музейна педагогіка, учні початкової школиАнотація
У статті висвітлено проблему формування патріотичної вихованості учнів початкової школи засобами музейної педагогіки. Акцентовано увагу на таких організаційно-педагогічних умовах патріотичного виховання молодших школярів засобами музейної педагогіки, як розвиток музейно-педагогічної компетентності вчителя; забезпечення партнерської взаємодії школи і музею; впровадження засобів музейної педагогіки в практику освітньої роботи початкової школи. Розкрито стан патріотичного виховання молодших школярів у практиці початкової школи, визначено та обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості патріотичної вихованості молодших школярів, проаналізовано діагностичне дослідження шляхом кількісного та якісного аналізу отриманих результатів.
Посилання
Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti [Education of the person]. Kyiv, p. 278. [in Ukrainian].
Vainberh, T. B. & Khavina, S.Ya. (2014). Muzeina pedahohika – perspektyvnyi napriam u suchasnii systemi natsionalnoi osvity [Museum education – a promising trend in modern system of national education]. Study Ukrainian and literature. Extracurricular work. Vol. 2 (02), pp.2 – 7. [in Ukrainian].
Haida, L. (2008). Do pytannia pidhotovky navchalno-metodychnoho posibnyka “Muzeieznavstvo u zakladakh osvity” [Prior to the preparation of a manual “Museology in educational institutions”]. Materialy oblasnoi naukovo-metodychnoi konferentsii “Ukrainskyi muzei pry navchalnomu zakladi: istoriia i suchasnist” – Proceedings of regional scientifically methodical conference. “Ukrainian museum at educational establishment: history and contemporaneity” (pp.118–119). Kirovohrad: Kirovohrad regional institute of pedagogical formation of the name of Vasyl Suhomlinskyi. [in Ukrainian].
Dulska, A. A. (2014). Formuvannia sotsialno-kulturnoi kompetentsii uchniv MNVK zasobamy vyvchennia skarbiv kultury i starovyny ukrainskoho narodu [Forming of sociocultural competense of students MNVK of by facilities of study of treasures of culture and antiquity of the Ukrainian people]. Kamianets – Podolsk, р. 68. [in Ukrainian].
Karamanov, O. V. (2013). Rol navchalnoho seredovyshcha v realizatsii muzeinykh pedahohichnykh prohram i proektiv [A role of educational en vironment is in realization of themuseum pedagogical programs and projects]. Post. Methodology, no. 3, рр. 41 – 44. [in Ukrainian].
Petranivskyi, V. L. & Rutynskyi, M. I. (2008). Turystychne kraieznavstvo [Tourist study of a particular region]. Kyiv, p. 575. [in Ukrainian].
Rutynskyi, M. Y. & Stetsiuk, O. V. (2008). Muzeieznavstvo [Muzeeznavstvo]. Kyiv: Knowledge, р. 428. [in Ukrainian].
Cukhomlynska, O. V. (2010). Patriotyzm yak tsinnist: pohliad na istoriiu i sohodennia [Patriotism as a value: a view of history and present]. Education path, no. 2, pp. 10 – 14. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.