ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ГЛОБАЛЬНОЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО ТА МОВНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151950Ключові слова:
глобальна англійська мова, різновид англійської мови, акцент, діалект, навчальна програмаАнотація
У статті зроблено спробу обґрунтувати необхідність навчання англійської мови як глобальної у процесі професійної підготовки майбутніх іноземних філологів та вчителів англійської мови. Наголошено на актуальності формування у студентів уявлень про розмаїття акцентів та діалектів серед англомовних спільнот у різних країнах світу. Запропоновано включити теоретичні та функціональні аспекти різновидів англійської мови до змісту фахово-орієнтованої дисципліни “Країнознавчий аспект англомовних держав”. Охарактеризовано один з розроблених автором розділів навчальної програми цієї дисципліни, запропоновано окремі види аудиторної та позакласної навчальної діяльності, спрямовані на розвиток міжкультурної комунікативної компетентності. Встановлено, що ефективність іншомовної комунікації залежить насамперед не від засвоєних іншомовних форм, а від рівня сформованості умінь та навичок іншомовної міжкультурної комунікації.Посилання
Khomenko, O. (2013). Rol anhliiskoi movy v umovakh hlobalizatsii [The role of English under the conditions of globalization]. Humanization of the educational process: collection of scientific works. Sloviansk: DSPU Publ., vol. 61, pp. 203–217. [in Ukrainian].
Galloway, N. & Rose, H. (2018). Incorporating Global Englishes into the ELT classroom. ELT Journal. Vol. 72, no. 1, pp. 3–14. [in English].
Kachru, B. (1992). World Englishes: approaches, issues and resources. Cambridge: CUP, Vol. 25, no. 1, pp. 1–14. [in English].
Kirkpatrick, A. (2007). World Englishes: Implications for International Communication and English Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 257 p. [in English].
McArthur, T. (1998). The English Languages. Cambridge: Cambridge University Press, 247 p. [in English].
Seargeant, Ph. & Erling, E. J. (2011). English as a language for international development: Policy assumptions and practical challenges. Dreams and Realities: Developing Countries and the English Language. British Council, pp. 2–21. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.