ПЕРЕДУМОВИ ВВЕДЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ШКІЛЬНИЙ КУРРИКУЛУМ У НІМЕЧЧИНІ (ХVІІІ СТ. – ПЕРША ПОЛОВИНА ХХ СТ.)

Автор(и)

  • Даріуш Скальскі

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151951

Ключові слова:

Й. Базедов, Ф. Гутс-Мутс, Х. Зальцман, Філантропінум, фізкультурна освіта, домодерна доба, Німеччина

Анотація

У статті представлено життєвий і творчий шлях видатних німецьких педагогів (Й. Базедов, Ф. Гутс-Мутс, Х. Зальцман), які відіграли значну роль у створенні передумов для введення фізичної культури у шкільну освіту. Описано як теоретичні основи їхніх педагогічних систем, так і особливості практичної діяльності в освітніх закладах. Особливу увагу надано діяльності Філантропінуму як першому закладу середньої освіти з фізичною культурою як обов’язковим елементом педагогічної системи.

Біографія автора

Даріуш Скальскі

доктор, Академія фізичного виховання в Гданьську, Польща

Посилання

Barnard H. German schools and pedagogy: organization and instruction of common schools in Germany, with the views of German teachers and educators on elementary instruction. New York, NY: F. C. Brownell, 1861.

Hardman K., & Naul R. Sport and physical education in Germany. London: Routledge, 2005.

Leonard F. E. A guide to the history of physical education. Philadelphia and New York: Lea & Febiger, 1923.

McIntosh P. Landmarks in the history of physical education. London: Routledge, 2013.

Naul R. Olympic education. Maidenhead: Meyer & Meyer Sport, 2008.

Sorø Akademi. (2018). Retrieved from http://www.soroe-akademi.dk.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті