ПЕРЕДУМОВИ ВВЕДЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ШКІЛЬНИЙ КУРРИКУЛУМ У НІМЕЧЧИНІ (ХVІІІ СТ. – ПЕРША ПОЛОВИНА ХХ СТ.)
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151951Ключові слова:
Й. Базедов, Ф. Гутс-Мутс, Х. Зальцман, Філантропінум, фізкультурна освіта, домодерна доба, НімеччинаАнотація
У статті представлено життєвий і творчий шлях видатних німецьких педагогів (Й. Базедов, Ф. Гутс-Мутс, Х. Зальцман), які відіграли значну роль у створенні передумов для введення фізичної культури у шкільну освіту. Описано як теоретичні основи їхніх педагогічних систем, так і особливості практичної діяльності в освітніх закладах. Особливу увагу надано діяльності Філантропінуму як першому закладу середньої освіти з фізичною культурою як обов’язковим елементом педагогічної системи.
Посилання
Barnard H. German schools and pedagogy: organization and instruction of common schools in Germany, with the views of German teachers and educators on elementary instruction. New York, NY: F. C. Brownell, 1861.
Hardman K., & Naul R. Sport and physical education in Germany. London: Routledge, 2005.
Leonard F. E. A guide to the history of physical education. Philadelphia and New York: Lea & Febiger, 1923.
McIntosh P. Landmarks in the history of physical education. London: Routledge, 2013.
Naul R. Olympic education. Maidenhead: Meyer & Meyer Sport, 2008.
Sorø Akademi. (2018). Retrieved from http://www.soroe-akademi.dk.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.