ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД АКТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Оксана Гутиряк
  • Оксана Павлішак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151952

Ключові слова:

ділова гра, активне навчання, метод навчання, підготовка майбутніх фахівців

Анотація

У статті проаналізовано особливості ділової гри як методу активного навчання у закладах вищої освіти. Доведено, що з допомогою цього методу навчання можна ефективно формувати уміння, навички та професійно-значущі якості особистості майбутнього фахівця. Подано характерні ознаки ділових ігор. Визначено педагогічні умови використання ділових ігор на заняттях у вищій школі. Наведено вимоги щодо проектування та застосування ділових ігор у практичній роботі викладачів закладів вищої освіти.

Біографії авторів

Оксана Гутиряк

кандидат філологічних наук, доцент кафедри мовної та міжкультурної комунікації Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Оксана Павлішак

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мовної та міжкультурної комунікації Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Arutyunov, Yu. S., Borisova, N.V. and Kolesnichenko, S. G. (1983). O klassifikatsii metodov aktivnogo obucheniya [On the classification of active learning methods]. Interagency school-seminar on active teaching methods “Application of active teaching methods in the learning process”, Riga, pp. 21 – 24. [in Russian].

Verbitskiy, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vyisshey shkole: kontekstnyiy podhod [Active learning in higher education: contextual approach]. Moscov, Vyisshaya shkola, 208 p. [in Russian].

Dyachenko-Bogun, M. (2014). Aktyvni metody navchannya u vyshhomu navchalnomu zakladi [Active teaching methods at a higher educational institution]. Origins of pedagogical skill, vol. 14, pp. 74 – 79. [in Ukrainian].

Ocheretna, N. D. (2013). Osoblyvosti zastosuvannya dilovyx igor u procesi vyvchennya inozemnoyi movy u vyshhyx navchalnyx zakladax [Features of the use of business games in the process of learning a foreign language in higher education]. Pedagogical Education: Theory and Practice, vol. 14, pp. 206 – 210. [in Ukrainian].

Pasichnyk, O.O. (2014). Osoblyvosti vykorystannya dilovyx igor na zanyattyax z inozemnoyi movy u VNZ [Features of the use of business games in foreign language classes at universities]. Scientific herald of Uzhhorod University: Series: Pedagogy. Social work, Uzhgorod, Goverla, vol. 30, pp. 125–127. [in Ukrainian].

Xomenko, O. O. (1994). Navchalni dilovi igry yak zasib formuvannya profesijnyx umin studentiv texnikumiv i koledzhiv (na prykladi budivelnyx specialnostej) [Educational business games as a means of forming professional skills of students of technical schools and colleges (for example, construction specialties)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 34 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті