ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД АКТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.151952Ключові слова:
ділова гра, активне навчання, метод навчання, підготовка майбутніх фахівцівАнотація
У статті проаналізовано особливості ділової гри як методу активного навчання у закладах вищої освіти. Доведено, що з допомогою цього методу навчання можна ефективно формувати уміння, навички та професійно-значущі якості особистості майбутнього фахівця. Подано характерні ознаки ділових ігор. Визначено педагогічні умови використання ділових ігор на заняттях у вищій школі. Наведено вимоги щодо проектування та застосування ділових ігор у практичній роботі викладачів закладів вищої освіти.
Посилання
Arutyunov, Yu. S., Borisova, N.V. and Kolesnichenko, S. G. (1983). O klassifikatsii metodov aktivnogo obucheniya [On the classification of active learning methods]. Interagency school-seminar on active teaching methods “Application of active teaching methods in the learning process”, Riga, pp. 21 – 24. [in Russian].
Verbitskiy, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vyisshey shkole: kontekstnyiy podhod [Active learning in higher education: contextual approach]. Moscov, Vyisshaya shkola, 208 p. [in Russian].
Dyachenko-Bogun, M. (2014). Aktyvni metody navchannya u vyshhomu navchalnomu zakladi [Active teaching methods at a higher educational institution]. Origins of pedagogical skill, vol. 14, pp. 74 – 79. [in Ukrainian].
Ocheretna, N. D. (2013). Osoblyvosti zastosuvannya dilovyx igor u procesi vyvchennya inozemnoyi movy u vyshhyx navchalnyx zakladax [Features of the use of business games in the process of learning a foreign language in higher education]. Pedagogical Education: Theory and Practice, vol. 14, pp. 206 – 210. [in Ukrainian].
Pasichnyk, O.O. (2014). Osoblyvosti vykorystannya dilovyx igor na zanyattyax z inozemnoyi movy u VNZ [Features of the use of business games in foreign language classes at universities]. Scientific herald of Uzhhorod University: Series: Pedagogy. Social work, Uzhgorod, Goverla, vol. 30, pp. 125–127. [in Ukrainian].
Xomenko, O. O. (1994). Navchalni dilovi igry yak zasib formuvannya profesijnyx umin studentiv texnikumiv i koledzhiv (na prykladi budivelnyx specialnostej) [Educational business games as a means of forming professional skills of students of technical schools and colleges (for example, construction specialties)]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 34 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.