“НОВЕ ВИХОВАННЯ” ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОВІДІЯ ДЕКРОЛІ

Автор(и)

  • Галина Кемінь

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152076

Ключові слова:

Овідій Декролі, “нова школа”, навчання, виховання, дитина, вчитель, метод, розвиток, особистість

Анотація

У статті проаналізовано педагогічну спадщину Овідія Декролі та значення його ідей у становленні педагогіки “нового виховання”. Охарактеризовано “нові школи”, метою яких було виховання всебічно розвиненої ініціативної особистості, яка б уміла практично використовувати здобуті знання та самостійно приймати рішення. Розглянуто методи навчання та виховання в діяльності Овідія Декролі, які спрямовані на розвиток розумових здібностей особистості не шляхом накопичення знань, а через розвиток дитячого мислення. Виокремлено форми організації навчання, які максимально активізували навчальну діяльність самих учнів. Виявлено позитивні та негативні аспекти навчально-виховного процесу в педагогічній діяльності Овідія Декролі. Вказано на можливості використання педагогічної спадщини Овідія Декролі у сучасній педагогічній науці та навчально-виховній практиці.

Біографія автора

Галина Кемінь

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри мовної та міжкультурної комунікації Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Besse, J. (1982). O. Decroly, psychologue et éducateur [O. Decroly, psycologist and educator]. Toulouse: Privat, 180 р. [in French].

Decroly, O. (1930). L’école active par la méthode Decroly [Active Schools according to Dercoly’s Methods]. Bruxelles: Mamertin,65 p.[in French].

Decroly, O. (1929). La fonction de globalisation et l’enseignement [Functions of globalization and education]. Hamelin, 77 p. [in French].

Ferrier, A. (1922). L’école Active [Active School]. Genève,vol.2, 380p.[in French].

Freinet, С. (1949). Naissance d’une pédagogie populaire [The Birth of Popular Education]. Historique de la CEL. Cennes, 125 p.[in French].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті