“НОВЕ ВИХОВАННЯ” ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОВІДІЯ ДЕКРОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152076Ключові слова:
Овідій Декролі, “нова школа”, навчання, виховання, дитина, вчитель, метод, розвиток, особистістьАнотація
У статті проаналізовано педагогічну спадщину Овідія Декролі та значення його ідей у становленні педагогіки “нового виховання”. Охарактеризовано “нові школи”, метою яких було виховання всебічно розвиненої ініціативної особистості, яка б уміла практично використовувати здобуті знання та самостійно приймати рішення. Розглянуто методи навчання та виховання в діяльності Овідія Декролі, які спрямовані на розвиток розумових здібностей особистості не шляхом накопичення знань, а через розвиток дитячого мислення. Виокремлено форми організації навчання, які максимально активізували навчальну діяльність самих учнів. Виявлено позитивні та негативні аспекти навчально-виховного процесу в педагогічній діяльності Овідія Декролі. Вказано на можливості використання педагогічної спадщини Овідія Декролі у сучасній педагогічній науці та навчально-виховній практиці.
Посилання
Besse, J. (1982). O. Decroly, psychologue et éducateur [O. Decroly, psycologist and educator]. Toulouse: Privat, 180 р. [in French].
Decroly, O. (1930). L’école active par la méthode Decroly [Active Schools according to Dercoly’s Methods]. Bruxelles: Mamertin,65 p.[in French].
Decroly, O. (1929). La fonction de globalisation et l’enseignement [Functions of globalization and education]. Hamelin, 77 p. [in French].
Ferrier, A. (1922). L’école Active [Active School]. Genève,vol.2, 380p.[in French].
Freinet, С. (1949). Naissance d’une pédagogie populaire [The Birth of Popular Education]. Historique de la CEL. Cennes, 125 p.[in French].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.