ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ: ЧИННИКИ ТА СУПЕРЕЧНОСТІ В РЕАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152091Ключові слова:
іншомовна підготовка, фахівці соціальної сфери, ключові компетенції, компетентності, чинники, суперечностіАнотація
У статті представлено аналіз загальних характеристик чинників та принципів реалізації іншомовної підготовки майбутніх фахівців соціального профілю в умовах університету. На підставі широкого кола наукових джерел, що прямо чи опосередковано пов’язані з проблемою статті, окреслено специфіку вітчизняної теорії і методики іншомовної підготовки фахівців; обґрунтовано провідні суперечності, що виникають у процесі іншомовної підготовки фахівців соціальної сфери. На засадах сформованості ключових компетенцій з’ясовано специфіку відображення означених компетенцій в іншомовній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери, як: здатність вивчати, здатність до пошуку, здатність розвивати рівень своїх мислительних процесів, навички співробітництва, здатність до діяльності, здатність до адаптації.
Посилання
Zabolotska, O. (2015). Inshomovna pidhotovka studentiv nemovnykh spetsialnostei v umovakh hlobalizatsii [Foreign language training of students of not linguistic specialties under conditions of globalization]. The collection of scientific works. Kherson State University. Pedagogical sciences, Vol. 67, pp.232–240. [in Ukrainian].
Kobeleva, E. (2010). Formirovanie professionalnoy inoyazyichnoy kompetentsii buduschih spetsialistov ekonomicheskogo profilya [Formation of professional foreign language competence of future economic profile specialists]. Herald of Tomsk State Pedagogical University, No.12 (102), pp.57–59. [in Russian].
Kostenko, N. (2012). Spetsyfika inshomovnoi pidhotovky studentiv VNZ ekonomichnoho profiliu [The specificity of foreign languages training of economic profile students in higher educational establishment]. The collection of scientific works. Khmelnytskiy Institute of Social Technologies of the University “Ukraine”, No.6, pp.67–70. [in Ukrainian].
Laptinova, Yu. (2017). Protses navchannia anhliiskoi movy u hrupakh z riznym rivnem movlennievoi pidhotovky [Englih language teaching process in groups of students with different levels of speech background]. Human Studies. The collection of scientific works of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University. Series of “Pedagogy”, Vol.5/37, pp.79–88. doi: 10.24919/2313-2094.5/37.102613 [in Ukrainian].
Lashkul, V. (2006). Formuvannia profesiinoi kompetentsii studentiv tekhnichnykh VNZ zasobamy inozemnoi movy – skladova yakosti profesiinoi pidhotovky maibutnoho fakhivtsia [Professional competence formation of students of technical higher educational establishments by means of foreign language is a quality component of professional education of a future specialist]. Science and methodology. Kyiv: Ahrarna osvita, Vol.8, pp.140–147. [in Ukrainian].
Litikova, O. (2006). Pidhotovka fakhivtsiv ekonomichnykh spetsialnostei u systemi dyferentsiiovanoho navchannia inozemnykh mov [Training of professionals of economic specialties in the system of differential foreign languages teaching]. Higher education of Ukraine, Vol.1, pp.202–208. [in Ukrainian].
Safonova, V. (1993). Sotsiokulturnyiy podhod k obcheniyu inostrannomu yazyiku kak spetsialnosti [Social and cultural approach to foreign language teaching as a specialty]. Doctor’s thesis. [in Russian].
Hantington, S. (2003). Stolknovenie tsivilizatsiy [Clash of civilizations]. Moskov: AST Publ. [in Russian].
Khomenko, O. (2012). Vplyv zahalnoievropeiskykh tendentsii na inshomovnu pidhotovku v Ukraini [The effect of all-European tendencies on foreign languages training in Ukraine]. Pedagogical Education: Theory and Practice, Vol.11, pp.171–175. [in Ukrainian].
Edwards, R., & Nicoll, K. (2006). Expertise, competence and reflection in the rhetoric of professional development. British Educational Research Journal, Vol.32, pp.115–131. doi: 10.1080/01411920500402052[in English].
Johnston, H. N. (1992). The universities and competency-based standards. Higher Education and the Competency Movement, pp.12–34. [in English].
Mulder, M., Gulikers, J., Biemans, H.J. & Wesselin, R.(2010). The new competence concept in higher education: error or enrichment? Kompetenzermittlung fьr die Berufsbildung. Verfahren, Probleme und Perspektiven im nationalen, europдischen und internationalen Raum,pp.189–204. [in English].
Technical assistance guide for developing and using competency models – one solution for the work force development system, [online], available at: http://www.careeronestop.org/CompetencyModel/pyramid_definition.aspx#tier1 [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.