DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152092

МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Оксана Рогульська

Анотація


У статті теоретично обґрунтовано модель системи підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. Модель містить такі блоки: цільовий, теоретико-методологічний, змістово-технологічний, контрольно-результативний. Розроблена модель системи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності є цілісною системою, всі структурні елементи якої мають власне функціональне призначення, впливають один на одного, перебувають у тісній взаємодії та спрямовані на досягнення заявленої мети.


Ключові слова


модель системи; підготовка майбутніх учителів іноземної мови; заклади вищої освіти; інформаційно-освітнє середовище

Повний текст:

PDF

Посилання


Boiko, H. Formuvannia profesiinoi kompetentsii vchyteliv inozemnykh movpochatkovoi shkoly [Formuvannia profesiinoi kompetentsii vchyteliv inozemnykh movpochatkovoi shkoly]. [Electronic resource]. Access mode: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/3029 [in Ukrainian].

Harachuk, T. V. Model pidhotovky maibutnoho vchytelia pochatkovoi shkoly do roboty z matematychno zdibnymy shkoliaramy [Model of the future teacher of elementary school training to work with mathematically capable students]. [Electronic resource]. Access mode: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/bitstream/6789/2750/1/model.doc [in Ukrainian].

Lypchanko-Kovachyk, N. O. Pidhotovka maibutnikh bakalavriv-filolohiv do vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii u profesiinii diialnosti [The future Bachelors in Philology training to the development of interactive technology in professional activity]. [Electronic resource]. Access mode: http://ep3.nuwm.edu.ua/4031/ [in Ukrainian].

Pochuieva, O. O. Modeliuvannia v teorii upravlinnia osvitnimy protsesamy [Modeling in the theory of educational processes management]. [Electronic resource]. Access mode: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp10/Pochueva.pdf [in Ukrainian].

Pushkar, T. M. Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv filolohichnykh spetsialnostei do mizhosobystisnoi vzaiemodii zasobamy komunikatyvnykh tekhnolohii [Formation of the future teachers of philological specialties readiness for interpersonal interaction by means of communication technologies]. [Electronic resource]. Access mode: http://www.uk.x-pdf.ru/5pedagogika/ 2275363-11-udk-378-39713-7-pravah-rukopisu-pushkar-tetyana-mikolaivna-formuvannya-gotovnosti-maybutnih-uchiteliv-filologichni.php [in Ukrainian].

Pushkar, T. M. Modeliuvannia yak teoretychnyi metod rozrobky pedahohichnoi tekhnolohii pidhotovky vchyteliv filolohichnoho profiliu. Pidkhody A.S. Makarenka do vykorystannia pedahohichnoho modeliuvannia [Modeling as a Theoretical Method for the Development of Pedagogical Technology for the Training of Teachers of the Philological Profile. Makarenko’s approaches to pedagogical modeling]. [Electronic resource]. Access mode: http://eprints.zu.edu.ua/11023/1/13ptmmyt.pdf [in Ukrainian].

Skrypnyk, M. I. (2014). Pidhotovka naukovo-pedahohichnykh kadriv, aspirantiv ta zdobuvachiv: modernizatsiia protsesu navchannia v systemi pisliadyplomnoi osvity [Preparation of scientific and pedagogical staff, graduate students and applicants: modernization of the training process in the system of postgraduate education]. Kyiv: Education Management University, 151 p. [in Ukrainian].

Tonkonoh, N. I. Formuvannia indyvidualnoi stratehii osvitno-profesiinoi diialnosti u maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov [Formation of an individual strategy of educational and professional activity for the future foreign languages teachers]. [Electronic resource]. Access mode: http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/2513?show=full&locale-attribute=en [in Ukrainian].

Shmyrko, O. S. Pedahohichni umovy profesiinoho rozvytku maibutnikh vchyteliv inozemnoi movy u systemi universytetskoi pedahohichnoi osvity [Pedagogical conditions of professional development of future foreign languages teachers in the system of university pedagogical education]. [Electronic resource]. Access mode: http://www.khnu.km.ua/root/res/2-25-47-10.pdf [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бойко Г. Формування професійної компетенції вчителів іноземних мов початкової школи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/3029

Гарачук Т. В. Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/bitstream/6789/2750/1/model.doc

Липчанко-Ковачик Н. О. Підготовка майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ep3.nuwm.edu.ua/4031/

Почуєва О. О. Моделювання в теорії управління освітніми процесами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/ vyp10/Pochueva.pdf

Пушкар Т. М. Формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до міжособистісної взаємодії засобами комунікативних технологій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uk.x-pdf.ru/5pedagogika/ 2275363-11-udk-378-39713-7-pravah-rukopisu-pushkar-tetyana-mikolaivna-formuvannya-gotovnosti-maybutnih-uchiteliv-filologichni.php

Пушкар Т. М. Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/11023/1/13ptmmyt.pdf

Скрипник М. І. Підготовка науково-педагогічних кадрів, аспірантів та здобувачів: модернізація процесу навчання в системі післядипломної освіти: метод. рек. для сист. післядип. освіти / Марина Іванівна Скрипник; За наук. ред. Євгенії Родіонівни Чернишової; Держ. вищ. навч. закл. “Ун-т менедж. освіти”. – К., 2014. – 151 с.

Тонконог Н. І. Формування індивідуальної стратегії освітньо-професійної діяльності у майбутніх учителів іноземних мов: дис. канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Наталія Іванівна Тонконог [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ephsheir.phdpu.edu.ua:8081/xmlui/handle/8989898989/2513?show=full&locale-attribute=en

Шмирко О. С. Педагогічні умови професійного розвитку майбутніх вчителів іноземної мови у системі університетської педагогічної освіти: дис. канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Олена Сргіївна Шмирко [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.khnu.km.ua/root/res/2-25-47-10.pdf





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)