ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ЯК УМОВА УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Юлія Возна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152095

Ключові слова:

самовиховання, професійні якості, професійне самовиховання, соціальна сфера, фахівець соціальної сфери

Анотація

У статті висвітлюються проблеми формування професійних компетенцій майбутніх фахівців соціальної сфери у контексті аналізу дефініцій професійного самовиховання. Автор розглядає проблеми професійного самовиховання як моделі саморозвитку фахівців соціальної сфери. Аналізуються аспекти змісту, мети, прийомів професійного самовиховання студентів як пріоритетних складових професійної компетенції сучасного фахівця соціальної сфери.

Біографія автора

Юлія Возна

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки Хмельницького національного університету

Посилання

Babanskyi, Y. K. (1980). Kompleksnyy podkhod k vospytaniyu shkolnikov [An integrated approach to the education of schoolchildren]. Moscow: Nar.obrazovanie. [in Russian].

Volkova, N. V. (2006). Profesiino-pedahohichna komunikatsiia: Navch. posib. dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Professional-pedagogical communication: Student’s for higher education students]. Kyiv: “Akademiia”. [in Ukrainian].

Orlov, Y. M. (1987). Samopiznannia i samovykhovannia [Self-knowledge and self-education]. Moscow, 224 p. [in Ukrainian].

Synov, V. M., Pometun, O. I., Kryvusha, V. I., Suprun, M. O., Synova, V. M. (Ed.). (2000). Osnovy teorii vykhovannia: navch. posib. [Fundamentals of the theory of education: a tutorial]. Kyiv: KIVS Publ., p. 140. [in Ukrainian].

Stelmakhovych, M. H. (1996). Teoriia i praktyka ukrainskoho natsionalnoho vykhovannia [The theory and practice of Ukrainian national education]. Ivano-Frankivsk Publ. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті