ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152275Ключові слова:
педагог, заклад вищої освіти, структурні компоненти педагогічної діяльностіАнотація
Автором здійснено спробу проаналізувати особливості педагогічної діяльності викладача педагогічного університету в сучасних умовах. Аргументовано, що викладач повинен забезпечити повний цикл взаємодії “абітурієнт-студент-випускник” щодо цінностей, норм, традицій випускової кафедри, факультету, закладу вищої освіти.
На основі аналізу наукових розвідок сучасних досліджень виокремлено такі основні компоненти діяльності викладача педагогічного університету: гностичний, комунікативний, організаційний.
Посилання
Volobuieva, O. F. (2014). Profesiina diialnist suchasnoho vykladacha vyshchoi shkoly: vyklyky ta priorytety [A professional diyalnist suchasnoho vykladacha vyshchoi shkoly: vyklyky that priorytety]. Journal of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Vol. 4, pp. 392–406. [in Ukrainian].
Hrynko, V. O. (2017). Osoblyvosti pedahohichnoi diialnosti vykladacha vyshchoi shkoly u suchasnu epokhu [Features of pedagogical activity of the teacher of higher education in the modern era]. [Electronic resource]. Available at: http://www.soc.univ.kiev.ua/sites/default/files/library/elopen/actprob17_166.pdf [in Ukrainian].
Hunchenko, O. H. (2014). Imidzh vykladacha vyshchoi shkoly [The image of a high school teacher]. Personality spirituality: methodology, theory and practice. Vol. 4 (63). pp. 79 – 85. [in Ukrainian].
Dubaseniuk, O. A. & Antonova, O. I. (2012). Metodyka vykladannia pedahohiky: Navchalnyi posibnyk: Vyd. 2-he, dop. [Methodology for the study of pedagogy]. Zhytomyr Ivan Franko State University, 375 p. [in Ukrainian].
Kasiarum, K. V. (2013). Komunikatyvna kompetentnist vykladacha vyshchoi shkoly [The communicative competence of the teacher of higher education]. Scientific treasury of education of Donetsk region. Vol. 2 (15), pp. 24 – 27. [in Ukrainian].
Miasoid, H. I. (2015). Suchasni vymohy do vykladacha vyshchoi shkoly: ohliad tendentsii svitovoi pedahohichnoi praktyky [Modern requirements for a teacher of higher education: an overview of trends in world pedagogical practice]. Journal of the Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Vol. 3 (47), pp. 107–113. [in Ukrainian].
Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posib. [Pedagogy of higher education: teaching. manual]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 472 p. [in Ukrainian].
Rivni vyshchoi osvity ta naukovi stupeni [Levels of higher education and academic degrees]. [Electronic resource]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/rivni-vishoyi-osviti-ta-naukovi-stupeni [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.