ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Леся Смеречак

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152275

Ключові слова:

педагог, заклад вищої освіти, структурні компоненти педагогічної діяльності

Анотація

Автором здійснено спробу проаналізувати особливості педагогічної діяльності викладача педагогічного університету в сучасних умовах. Аргументовано, що викладач повинен забезпечити повний цикл взаємодії “абітурієнт-студент-випускник” щодо цінностей, норм, традицій випускової кафедри, факультету, закладу вищої освіти.

На основі аналізу наукових розвідок сучасних досліджень виокремлено такі основні компоненти діяльності викладача педагогічного університету: гностичний, комунікативний, організаційний.

Біографія автора

Леся Смеречак

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Volobuieva, O. F. (2014). Profesiina diialnist suchasnoho vykladacha vyshchoi shkoly: vyklyky ta priorytety [A professional diyalnist suchasnoho vykladacha vyshchoi shkoly: vyklyky that priorytety]. Journal of the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine. Vol. 4, pp. 392–406. [in Ukrainian].

Hrynko, V. O. (2017). Osoblyvosti pedahohichnoi diialnosti vykladacha vyshchoi shkoly u suchasnu epokhu [Features of pedagogical activity of the teacher of higher education in the modern era]. [Electronic resource]. Available at: http://www.soc.univ.kiev.ua/sites/default/files/library/elopen/actprob17_166.pdf [in Ukrainian].

Hunchenko, O. H. (2014). Imidzh vykladacha vyshchoi shkoly [The image of a high school teacher]. Personality spirituality: methodology, theory and practice. Vol. 4 (63). pp. 79 – 85. [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. A. & Antonova, O. I. (2012). Metodyka vykladannia pedahohiky: Navchalnyi posibnyk: Vyd. 2-he, dop. [Methodology for the study of pedagogy]. Zhytomyr Ivan Franko State University, 375 p. [in Ukrainian].

Kasiarum, K. V. (2013). Komunikatyvna kompetentnist vykladacha vyshchoi shkoly [The communicative competence of the teacher of higher education]. Scientific treasury of education of Donetsk region. Vol. 2 (15), pp. 24 – 27. [in Ukrainian].

Miasoid, H. I. (2015). Suchasni vymohy do vykladacha vyshchoi shkoly: ohliad tendentsii svitovoi pedahohichnoi praktyky [Modern requirements for a teacher of higher education: an overview of trends in world pedagogical practice]. Journal of the Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Vol. 3 (47), pp. 107–113. [in Ukrainian].

Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly: navch. posib. [Pedagogy of higher education: teaching. manual]. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 472 p. [in Ukrainian].

Rivni vyshchoi osvity ta naukovi stupeni [Levels of higher education and academic degrees]. [Electronic resource]. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/rivni-vishoyi-osviti-ta-naukovi-stupeni [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті