МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • Євген Підлісний

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152282

Ключові слова:

модель, процес, аналог, правова культура, формування правової культури, майбутні бакалаври економіки

Анотація

У статті обґрунтовано модель та розкрито її структуру. Встановлено, що до методологічно-цільового блоку входить: мета, методологічні підходи та принципи, змістово-організаційного: етапи, зміст, методи, форми, засоби, результативного-оцінного: критерії, показники, рівні та результат. Кожен з компонентів моделі покликаний вирішувати певну частину загального педагогічного завдання – формування правової культури студентів. Доведено, що обґрунтована модель є описовим аналогом процесу формування правової культури студентів і відображає формалізовані і аналітичні конструкції її найважливіших характеристик.

Біографія автора

Євген Підлісний

здобувач Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Посилання

Boiarchuk, N. (2013). Model formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv [Model of formation of professional competence of future economists]. Pedagogical science, no. 1, pp. 85–95. [in Ukrainian].

Vasylyna, S. I. (2017). Psykholoho-pedahohichni umovy pravovoi pidhotovky uchniv profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladiv [Psychological-pedagogical conditions of legal training of students of vocational schools]. Candidate’s thesis. Lviv, 311 p. [in Ukrainian].

Vlasiuk, I. V. (2015). Formuvannia profesiino-terminolohichnoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv ekonomiky v protsesi vyvchennia fakhovykh dystsyplin [Formation of vocational and terminological competence of future bachelors of economics in the process of studying professional disciplines]. Candidate’s thesis. Vinnytsia, 272 p. [in Ukrainian].

Zhumahazyna, Zh. A. (2010). Sotsialno-pedagogicheskoe proektirovanie uchebnoy deyatelnosti bakalavra ekonomiki [Socio-pedagogical design of educational activities bachelor of economics]. Candidate’s thesis. Orenburh, 190 p. [in Russian].

Zahorodnia, A. A. (2016). Zmist profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv ekonomichnoi haluzi v Ukraini [Content of professional training of specialists in the economic sphere in Ukraine]. Innovative solutions in modern science. Vol. 7, No. 7. Available at: http://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/970/1107 (аccessed 18.07.2018). [in Ukrainian].

Krutous, T. P. (2015). Formuvannia fakhovoi kompetentnosti maibutnikh bakalavriv ekonomiky u protsesi navchannia pryrodnycho-naukovykh dystsyplin [Formation of professional competence of future bachelors of economics in the process of teaching natural sciences]. Candidate’s thesis. Vinnytsia, 245 p. [in Ukrainian].

Leontev, A. N. (2004). Deiatelnost. Soznanye. Lychnost [Activity. Consciousness. Personality]. Tutorial. Moscow: Meaning, 345 p. [in Russian].

Maksimenko, A. A. (2012). Model formirovaniya pravovoy kultury studentov kolledzha v protsesse professionalnogo obrazovaniya [The model of formation of the legal culture of college students in the process of vocational education]. Modern science: Actual problems of theory and practice. Series: Humanities,no. 2. Available at: http://www.vipstd.ru/nauteh/index.php/ru/—gn12-02/411-a (аccessed 17.07.2018). [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті