ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Любов Дольнікова
  • Олег Стечкевич

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155437

Ключові слова:

професійна педагогіка, інноваційна педагогічна діяльність, доктор філософії

Анотація

У статті проведений аналіз теоретичних засад та практичних результатів формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності у закладі вищої освіти. Проаналізовано можливості формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення курсу “Професійна педагогіка”. Запропоновано тематику практичних робіт для аспірантів першого року навчання, яка реалізує взаємодію учасників педагогічного процесу у формі випереджувального навчання через активну дискусію. Представлено результати спільної роботи на таких заняттях: основні риси педагога сучасної вищої школи, педагогічні умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності, модель сучасного науково-педагогічного працівника вищої школи.

Біографії авторів

Любов Дольнікова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та соціального управління Національний університет “Львівська політехніка”

Олег Стечкевич

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, доцент кафедри педагогіки та соціального управління Національний університет “Львівська політехніка”

Посилання

Agapova, S. A. (2010). Individualnaya traektoriya professionalnogo razvitiya pedagoga [[The individual trajectory of the professional development of teacher]. Secondary vocational education. No. 2, pp.64–66. [in Russian].

Anhelovski, K. (1991). Uchytelia y ynnovatsyy [Teachers and innovations]. The teacher’s book. Moscov: Prosveshchenye, 159 p. [in Russian].

Bukhniieva, O. A. (2011). Pidhotovka aspirantiv do innovatsiinoi diialnosti u vyshchomu navchalnomu zakladi [The training of the postgraduate students to the innovative activities at higher educational institution]. Candidate’s thesis. Odesa, 311 p. [in Ukrainian].

Havrysh, I. V. (2005). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti (metodolohichnyi i teoretychnyi aspekty) [The formation of the future teachers’ readiness to the innovative professional activities (the methodological and theoretical aspects)]. Kharkiv: KhONMIBO, 388 p. [in Ukrainian].

Hinsirovska, I. R. (2014). Pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv inzhenerno-tekhnichnoho profiliu do innovatsiinoi diialnosti yak predmet naukovo-pedahohichnykh doslidzhen [The preparation of the future specialists of the engineering and technical profile for innovation as a subject of the scientific and pedagogical research]. Bulletin of Cherkasy University. Series: pedagogical sciences. Cherkasy, Vol. 40 (293), pp.24–29. [in Ukrainian].

Kuzmіn, S.V. (2003). Innovatsionnaya deyatelnost pedagogicheskogo kollektiva kak faktor ego razvitiya [The innovative activity of the pedagogical team as a factor in its development]. Candidate’s thesis.Yaroslavl, 197 p. [in Russian].

Piskareva, I. Ye. (2000). Formirovanie gotovnosti budushchikh uchiteley k innovatsionnoy deyatelnosti [The formation of readiness of future teachers to innovate activities]. Kostoroma, 150 p. [in Russian].

Popova, O.V. (1999). Innovatsii v suchasnii pedahohichnii teorii ta praktytsi. Pedahohika ta psykholohiia [The innovations in the modern pedagogical theory and practice. Pedagogy and Psychology]. The collection of scientific works. ( Ed.).I. F. Prokopenko. Kharkiv: KhSPU, Vol.9, pp.10–15. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті