ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155437Ключові слова:
професійна педагогіка, інноваційна педагогічна діяльність, доктор філософіїАнотація
У статті проведений аналіз теоретичних засад та практичних результатів формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності у закладі вищої освіти. Проаналізовано можливості формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення курсу “Професійна педагогіка”. Запропоновано тематику практичних робіт для аспірантів першого року навчання, яка реалізує взаємодію учасників педагогічного процесу у формі випереджувального навчання через активну дискусію. Представлено результати спільної роботи на таких заняттях: основні риси педагога сучасної вищої школи, педагогічні умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності, модель сучасного науково-педагогічного працівника вищої школи.Посилання
Agapova, S. A. (2010). Individualnaya traektoriya professionalnogo razvitiya pedagoga [[The individual trajectory of the professional development of teacher]. Secondary vocational education. No. 2, pp.64–66. [in Russian].
Anhelovski, K. (1991). Uchytelia y ynnovatsyy [Teachers and innovations]. The teacher’s book. Moscov: Prosveshchenye, 159 p. [in Russian].
Bukhniieva, O. A. (2011). Pidhotovka aspirantiv do innovatsiinoi diialnosti u vyshchomu navchalnomu zakladi [The training of the postgraduate students to the innovative activities at higher educational institution]. Candidate’s thesis. Odesa, 311 p. [in Ukrainian].
Havrysh, I. V. (2005). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti (metodolohichnyi i teoretychnyi aspekty) [The formation of the future teachers’ readiness to the innovative professional activities (the methodological and theoretical aspects)]. Kharkiv: KhONMIBO, 388 p. [in Ukrainian].
Hinsirovska, I. R. (2014). Pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv inzhenerno-tekhnichnoho profiliu do innovatsiinoi diialnosti yak predmet naukovo-pedahohichnykh doslidzhen [The preparation of the future specialists of the engineering and technical profile for innovation as a subject of the scientific and pedagogical research]. Bulletin of Cherkasy University. Series: pedagogical sciences. Cherkasy, Vol. 40 (293), pp.24–29. [in Ukrainian].
Kuzmіn, S.V. (2003). Innovatsionnaya deyatelnost pedagogicheskogo kollektiva kak faktor ego razvitiya [The innovative activity of the pedagogical team as a factor in its development]. Candidate’s thesis.Yaroslavl, 197 p. [in Russian].
Piskareva, I. Ye. (2000). Formirovanie gotovnosti budushchikh uchiteley k innovatsionnoy deyatelnosti [The formation of readiness of future teachers to innovate activities]. Kostoroma, 150 p. [in Russian].
Popova, O.V. (1999). Innovatsii v suchasnii pedahohichnii teorii ta praktytsi. Pedahohika ta psykholohiia [The innovations in the modern pedagogical theory and practice. Pedagogy and Psychology]. The collection of scientific works. ( Ed.).I. F. Prokopenko. Kharkiv: KhSPU, Vol.9, pp.10–15. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.