DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155437

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Любов Дольнікова, Олег Стечкевич

Анотація


У статті проведений аналіз теоретичних засад та практичних результатів формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності у закладі вищої освіти. Проаналізовано можливості формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення курсу “Професійна педагогіка”. Запропоновано тематику практичних робіт для аспірантів першого року навчання, яка реалізує взаємодію учасників педагогічного процесу у формі випереджувального навчання через активну дискусію. Представлено результати спільної роботи на таких заняттях: основні риси педагога сучасної вищої школи, педагогічні умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності, модель сучасного науково-педагогічного працівника вищої школи.

Ключові слова


професійна педагогіка; інноваційна педагогічна діяльність; доктор філософії

Повний текст:

PDF

Посилання


Agapova, S. A. (2010). Individualnaya traektoriya professionalnogo razvitiya pedagoga [[The individual trajectory of the professional development of teacher]. Secondary vocational education. No. 2, pp.64–66. [in Russian].

Anhelovski, K. (1991). Uchytelia y ynnovatsyy [Teachers and innovations]. The teacher’s book. Moscov: Prosveshchenye, 159 p. [in Russian].

Bukhniieva, O. A. (2011). Pidhotovka aspirantiv do innovatsiinoi diialnosti u vyshchomu navchalnomu zakladi [The training of the postgraduate students to the innovative activities at higher educational institution]. Candidate’s thesis. Odesa, 311 p. [in Ukrainian].

Havrysh, I. V. (2005). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti (metodolohichnyi i teoretychnyi aspekty) [The formation of the future teachers’ readiness to the innovative professional activities (the methodological and theoretical aspects)]. Kharkiv: KhONMIBO, 388 p. [in Ukrainian].

Hinsirovska, I. R. (2014). Pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv inzhenerno-tekhnichnoho profiliu do innovatsiinoi diialnosti yak predmet naukovo-pedahohichnykh doslidzhen [The preparation of the future specialists of the engineering and technical profile for innovation as a subject of the scientific and pedagogical research]. Bulletin of Cherkasy University. Series: pedagogical sciences. Cherkasy, Vol. 40 (293), pp.24–29. [in Ukrainian].

Kuzmіn, S.V. (2003). Innovatsionnaya deyatelnost pedagogicheskogo kollektiva kak faktor ego razvitiya [The innovative activity of the pedagogical team as a factor in its development]. Candidate’s thesis.Yaroslavl, 197 p. [in Russian].

Piskareva, I. Ye. (2000). Formirovanie gotovnosti budushchikh uchiteley k innovatsionnoy deyatelnosti [The formation of readiness of future teachers to innovate activities]. Kostoroma, 150 p. [in Russian].

Popova, O.V. (1999). Innovatsii v suchasnii pedahohichnii teorii ta praktytsi. Pedahohika ta psykholohiia [The innovations in the modern pedagogical theory and practice. Pedagogy and Psychology]. The collection of scientific works. ( Ed.).I. F. Prokopenko. Kharkiv: KhSPU, Vol.9, pp.10–15. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Агапова С.А. Индивидуальная траектория профессионального развития педагога / С.А. Агапова // Среднее профессиональное образование. – 2010. – №2. – С.64–66.

Ангеловски К. Учителя и инновации: [кн. для учителя] / Крсте Ангеловски; пер.с макед. В.П. Диденко. – М.: Просвещение, 1991. – 159 с.

Бухнієва О.А. Підготовка аспірантів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі: дис.канд. пед.наук: 13.00.04 / Олена Анатоліївна Бухнієва. – Одеса, 2011. – 311 с.

Гавриш І.В. Формування готовності майбутніх учителів до інноваційної професійної діяльності (методологічний і теоретичний аспекти) / І.В.Гавриш. – Харків: ХОНМІБО, 2005. – 388 с.

Гінсіровська І.Р. Підготовка майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю до інноваційної діяльності як предмет науково-педагогічних досліджень / І.Р. Гінсіровська // Вісник Черкаського університету. Серія: педагогічні науки. – Черкаси, 2014. – Випуск 40 (293). – С.24–29.

Кузьмін С.В. Инновационная деятельность педагогического коллектива как фактор его развития: дис.... канд.пед.наук : 13.00.01/ Сергей Владимирович Кузьмин. – Ярославль, 2003. – 197 с.

Пискарева И.Е. Формирование готовности будущих учителей к инновационной деятельности: дис...канд.пед.наук: 13.00.08 / Пискарева Инна Евгеньевна. – Косторома, 2000. – 150с.

Попова О.В. Інновації в сучасній педагогічній теорії та практиці. Педагогіка та психологія: Збірник наукових праць / За заг. Ред. Акад. І.Ф. Прокопенка, чл-кор. В.І. Лозової. – Харків: ХДПУ, 1999. – Вип.9. – С.10–15.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)