ЗАСТОСУВАННЯ МОДЕЛІ BLENDED LEARNING ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ КУРСУ “ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ”

Автор(и)

  • Тетяна Гарбуза

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155505

Ключові слова:

технологія, інформаційно-комунікативні технології, змішане навчання, моделі, іноземна мова, вища освіта

Анотація

У статті розглядається освітня концепція, змішане навчання, яка поєднує в собі всі характеристики інформаційних освітніх технологій. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури автором проаналізований зміст та ознаки поняття “змішане навчання”, здійснена та узагальнена класифікація його моделей. Зазначено, що використання змішаного навчання у вищій освіті розв’язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання.

Біографія автора

Тетяна Гарбуза

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри сучасних європейських мов Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Bonk, C. J., & Graham, C. R. (2006). The handbook of blended learning environments: Global perspectives, local designs. San Francisco: Jossey-Bass - Pfeiffer. [in English].

Clayton Christensen Institute (2018). Blended learning. Retrieved from: https://www.christenseninstitute.org/blended-learning/. [in English].

Friesen, N. (August 2012). Report: Defining blended learning. Retrieved from: http://learningspaces.org/papers/Defining_Blended_Learning_NF.pdf. [in English].

Harbuza, T.V. (2018). Zmishane navchannia profesiinoho inshomovnoho spilkuvannia studentiv nemovnykh spetsialnostei [Blended learning of professional foreign language communication of students of non-language specialties]. Higher Education: Improving the Quality of Specialist Training. Proceedings of the International Internet Conference. Kyiv, Ukraine: Alfa-PIK. pp. 165–168. [in Ukrainian].

Rossett, Allison, & Frazee, Rebecca Vaughan (2006). Blended Learning Opportunities. AMA Special Report. Retrieved from: https://www.researchgate.net/profile/Rebecca_Frazee/publication/228669485_Blended_Learning_Opportunities/links/55c1564508aed621de154484/Blended-Learning-Opportunities.pdf. [in English].

Shcherbakova, О. L. & Nikolaieva, Zh. V. (2017). Zmishane navchannya yak forma organizaciyi navchalnogo procesu z inozemnoyi movy u VNZ [Blended learning as a form of organization of a learning process in a foreign language at a university]. Young Scientist. Series: Pedagogics, no.4, pp.69 –73. Retrieved from: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/4.1/18.pdf. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті