ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Тетяна Цепко

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155568

Ключові слова:

інтерактивні технології, традиційні технології, мозковий штурм, технологія проектів, кейз-стаді, технологія сценарію, технологія станцій, інноваційне навчання, інтеріоризація

Анотація

У статті проводиться диференціація понять традиційних технологій та інтерактивних. Розкривається поняття інтерактивних технологій, їх місце у системі навчання у закладах вищої освіти. Також розкривається значення інтерактивних технологій у викладанні англійської мови серед студентів. Приводяться класифікації інтерактивних технологій викладання. Подається структура заняття з англійської мови із застосуванням інтерактивних технологій. Розкривається суть процесу інтеріоризації  – як механізму, завдяки якому інтерактивні технології стають ефективними. Оглядаються найбільш ефективні інтерактивні технології у навчальному процесі викладання англійської мови, серед яких такі: метод сценарію, метод навчання по станціям, кейз-стаді, технологія проектів, мозковий штурм. А також проводиться огляд інтерактивних ігор, які рекомендується застосовувати при викладанні англійської мови для розширення іноземного словникового запасу студентів.

Біографія автора

Тетяна Цепко

старший викладач Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Посилання

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii: navch. posibnyk [Innovative Pedagogical Technologie: Teaching Aid]. Kyiv: Akademvydav, 352 p [in Ukrainian].

Kravchenko, Yu. O. (2017). Pro deiaki interaktyvni metody na zaniattiakh anhliiskoi movy [On Some Interactive Methods at English lessons]. Young Scientist, pp. 89–117. [in Ukrainian].

Kramarenko, S.H. (2002). Interaktyvni tekhniky navchannia yak zasib rozvytku tvorchoho potentsialu uchniv [Interactive Teaching Techniques as a Means of Developing the Creative Potential of Students]. Open lesson, no. 5-6, pp. 7–10. [in Ukrainian].

Koshechko, N. (2015). Innovatsiini osvitni tekhnolohii navchannia ta vykladannia u vyshchii shkoli [Innovative Educational Technologies of Learning and Teaching in Higher School]. Pedagogy, pp. 35–38. [in Ukrainian].

Koshechko, N. V. (2013). Metodyka vykladannia u vyshchii shkoli: navch. posibnyk [Methodology of Teaching in Higher School: Teaching Aid]. Nizhyn: Nizhyn State University named after M. Hohol, 115 p. [in Ukrainian].

Naumenko, U. V. (2018). Innovative Methods of Teaching English at Higher School under the Conditions of Modernization [Innovatsiini metody navchannia anhliiskoi movy u vyshchii shkoli v umovakh modernizatsii]. Young Scientist, pp. 118–122. [in Ukrainian].

Pometun, O. & Pyrozhenko, L. (2004). Modern Lesson. Interactive Learning Technologies [Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia]. Kyiv, 192 p. [in Ukrainian].

Pometun, O. I. (2002). Interactive Learning Technologies: Theory, Practice, Experience: Teaching Aid [Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid: metod. posibnyk]. Kyiv: A.P.N., 136 p. [in Ukrainian].

Bigych, O. B., Borysko, N. F., Boretska, H. E. et al. (2013). Methods of Teaching Foreign Languages and Cultures: Theory and Practice: textbook for Students of Classical, Pedagogical and Linguistic Universities [Metodyka navchannia inozemnykh mov i kultur: teoriia i praktyka: pidruchnyk dlia stud. klasychnykh, pedahohichnykh i linhvistychnykh universytetiv]. (Ed.). S.Yu. Nikolaeva. Kyiv: Lenvit, 590 p. [in Ukrainian].

Interaktyvne navchannia yak novitnii pidkhid do orhanizatsii navchalnoho protsesu v shkoli [Interactive Learning as the Newest Approach to Organizing the Educational Process at School] [Electronic resource]. Available at: http://www.ipedahohika.com/lirefs-181-2.htm [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті