ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМИН СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ В УКРАЇНСЬКИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155572Ключові слова:
полікультурна освіта, поліетнічна культура, міжкультурна толерантність, гуманістичні ідеї, процес глобалізації, мiжособистiсні взаємини, полікультурне середовищеАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності акцентувати увагу у освітньому процесі на поліетнічну освіту, як засіб соціалізації особистості у багатонаціональному середовищі, розглядається необхідність формування міжособистісних взаємин студентської молоді в полікультурному середовищі закладу вищої освіти педагогічного напряму. Акцентована увага на те, що у формуванні комунікативної компетенції завжди надавався високий статус мовно-етикетним знанням як важливому складнику створюваної наукоємної і виховної картини життєдіяльності особистості.
Посилання
Abbibulaieva, H. S. (2006). Deiaki aspekty polikulturnoi osvity [Some aspects of multicultural education]. Pedagogy and psychology. No.1, pp. 75–84. [in Russian].
Vasiutenkova, Y. V. (2006). Sovremennye problemy polykulturnoho obrazovanyia [Modern problems of multicultural education]. Education in an epoch of changes. Collection of scientific papers. Vol. 2, (Ed). A. A. Makarenia, N. N. Surtaeva, S. V. Kryvykh. St.Petersburg: HNUYOV RAO, 143 p. [in Russian].
Derzhavna natsionalna prohrama “Osvita”. Ukraina XXI storichchia [State National Program “Education”. Ukraine XXI Century]. [Electronic resource]. Available at: http://studopedia.com.ua/1_10562_tema—psihologiya-tvorchih-zdibnostey.html [in Ukrainian].
Dzhurynskyi, A. N. (2010). Pedahohyka v mezhnatsyonalnom myre: uchebnoe posobye dlia studentov vyzov, obuchaiushchykhsia po spetsyalnostiam: “Pedahohyka y psykholohyia”, “Pedahohyka” [Pedagogy in the international world: a textbook for students challenging, studying in the specialties: “Pedagogy and Psychology”, “Pedagogy”]. Moscov: Humanytar. yzd. tsentr. VLADOS, 240 p; pp. 103–104. [in Russian].
Kokoeva, N. V. (2010). Podhotovka studentov pedahohycheskoho vuza k rabote v polykulturnoi srede shkoly [Preparation of students of pedagogical high school for work in a multicultural school environment]. Materialy III Mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii Polilingvalnoe obrazovanie kak osnova sokhraneniya yazykovogo naslediya kulturnogo raznoobraziya chelovechestva – Proceedings of the III International Scientific Conference Multilingual education as the basis for the preservation of the linguistic heritage of the cultural diversity of mankind. (pp. 147–149). Vladykavkaz: Yzdatelstvo SOHPY. [in Russian].
Krymskyi, A. I. (1973). Tvory v piaty tomakh [Works in five volumes]. Vol.3. Kyiv: Naukova dumka, 160 p. [in Ukrainian].
Makaev, V. V., Malkova, Z. A. & Suprunova L. L. (1999). Polykulturnoe obrazovanye – aktualnye problemy sovremennoi shkoly [Polycultural education – current problems of the modern school]. Pedahohyka, No. 4, pp. 3 – 10. [in Russian].
Ohiienko Ivan (1991). Ukrainska kultura. Korotka istoriia kulturnoho zhyttia ukrainskoho naroda [A Brief History of the Cultural Life of the Ukrainian People]. Kyiv: Abrys, 128 p. [in Ukrainian].
Dzeverin, O. H. (1972). Pedahohichni idei H.S. Skovorody [Pedagogical ideas of G.S. Skovoroda]. Kyiv: Vyshcha shkola, 246 p. [in Ukrainian].
Hanvey R. G. (1990). An attainable Global Perspective. Social Education 54(5), September 1990, pp. 317–318. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.