ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМИН СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ В УКРАЇНСЬКИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Наталія Казьміна
  • Світлана Кірсанова
  • Галина Фаліна

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.155572

Ключові слова:

полікультурна освіта, поліетнічна культура, міжкультурна толерантність, гуманістичні ідеї, процес глобалізації, мiжособистiсні взаємини, полікультурне середовище

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності акцентувати увагу у освітньому процесі на поліетнічну освіту, як засіб соціалізації особистості у багатонаціональному середовищі, розглядається необхідність формування міжособистісних взаємин студентської молоді в полікультурному середовищі закладу вищої освіти педагогічного напряму. Акцентована увага на те, що у формуванні комунікативної компетенції завжди надавався високий статус мовно-етикетним знанням як важливому складнику створюваної наукоємної і виховної картини життєдіяльності особистості.

Біографії авторів

Наталія Казьміна

асистент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Світлана Кірсанова

асистент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Галина Фаліна

асистент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Abbibulaieva, H. S. (2006). Deiaki aspekty polikulturnoi osvity [Some aspects of multicultural education]. Pedagogy and psychology. No.1, pp. 75–84. [in Russian].

Vasiutenkova, Y. V. (2006). Sovremennye problemy polykulturnoho obrazovanyia [Modern problems of multicultural education]. Education in an epoch of changes. Collection of scientific papers. Vol. 2, (Ed). A. A. Makarenia, N. N. Surtaeva, S. V. Kryvykh. St.Petersburg: HNUYOV RAO, 143 p. [in Russian].

Derzhavna natsionalna prohrama “Osvita”. Ukraina XXI storichchia [State National Program “Education”. Ukraine XXI Century]. [Electronic resource]. Available at: http://studopedia.com.ua/1_10562_tema—psihologiya-tvorchih-zdibnostey.html [in Ukrainian].

Dzhurynskyi, A. N. (2010). Pedahohyka v mezhnatsyonalnom myre: uchebnoe posobye dlia studentov vyzov, obuchaiushchykhsia po spetsyalnostiam: “Pedahohyka y psykholohyia”, “Pedahohyka” [Pedagogy in the international world: a textbook for students challenging, studying in the specialties: “Pedagogy and Psychology”, “Pedagogy”]. Moscov: Humanytar. yzd. tsentr. VLADOS, 240 p; pp. 103–104. [in Russian].

Kokoeva, N. V. (2010). Podhotovka studentov pedahohycheskoho vuza k rabote v polykulturnoi srede shkoly [Preparation of students of pedagogical high school for work in a multicultural school environment]. Materialy III Mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii Polilingvalnoe obrazovanie kak osnova sokhraneniya yazykovogo naslediya kulturnogo raznoobraziya chelovechestva – Proceedings of the III International Scientific Conference Multilingual education as the basis for the preservation of the linguistic heritage of the cultural diversity of mankind. (pp. 147–149). Vladykavkaz: Yzdatelstvo SOHPY. [in Russian].

Krymskyi, A. I. (1973). Tvory v piaty tomakh [Works in five volumes]. Vol.3. Kyiv: Naukova dumka, 160 p. [in Ukrainian].

Makaev, V. V., Malkova, Z. A. & Suprunova L. L. (1999). Polykulturnoe obrazovanye – aktualnye problemy sovremennoi shkoly [Polycultural education – current problems of the modern school]. Pedahohyka, No. 4, pp. 3 – 10. [in Russian].

Ohiienko Ivan (1991). Ukrainska kultura. Korotka istoriia kulturnoho zhyttia ukrainskoho naroda [A Brief History of the Cultural Life of the Ukrainian People]. Kyiv: Abrys, 128 p. [in Ukrainian].

Dzeverin, O. H. (1972). Pedahohichni idei H.S. Skovorody [Pedagogical ideas of G.S. Skovoroda]. Kyiv: Vyshcha shkola, 246 p. [in Ukrainian].

Hanvey R. G. (1990). An attainable Global Perspective. Social Education 54(5), September 1990, pp. 317–318. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті