АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМКУ

Автор(и)

  • Сергій Шаров

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.155787

Ключові слова:

здобувач вищої освіти, підготовка магістрів, українська мова і література, вища школа, навчальний план, освітня програма

Анотація

У статті аналізується навчальний план підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014.01 Середня освіта. Українська мова і література. Навчання магістрів передбачає цілеспрямований та багатофункціональний процес, який має специфічну мету, форми та методи. Визначено дисципліни, які відносяться до циклів загальної, професійної підготовки, а також циклу вибіркових дисциплін. Розглянуто перелік загальних та фахових компетентностей, проаналізовано результати навчання, які свідчать про ступінь сформованості компетентностей у межах обраної спеціальності.

Біографія автора

Сергій Шаров

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української і зарубіжної літератури Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Vitvytska, S.S. (2004). Teoretychni zasady pidhotovky mahistriv v umovakh stupenevoi pedahohichnoi osvity [Theoretical principles of preparation of masters in the conditions of advanced pedagogical education]. Bulletin of Zhytomyr State University named after Ivan Franko,No. 19, pp. 69 – 71. [in Ukrainian].

Hurevych, R.S. (2013). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii v pidhotovtsi mahistriv [Innovative pedagogical technologies in the preparation of masters]. The theory and practice of social systems management, No.2, pp. 100 – 105. [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” iz zminamy, vnesenymy zghidno iz Zakonamy [The Law of Ukraine “On Higher Education”, as amended in accordance with the Laws]. Available at: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. [in Ukrainian].

Zakharchenko, V.M., Luhovyi, V.I., Rashkevych, Yu.M. & Talanova, Zh.V. (2014). Rozroblennia osvitnikh prohram. Metodychni rekomendatsii [Development of educational programs. Guidelines]. Kyiv, 120 p. [in Ukrainian].

Kovalchuk, O.M. (2013). Problemy pidhotovky mahistriv humanitarnykh spetsialnostei do innovatsiinoi diialnosti v umovakh stupenevoi osvity [Problems of preparing masters of humanitarian specialties for innovative activity in conditions of graduate education]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies, No.6(32), pp. 201 – 207. [in Ukrainian].

Ovcharuk, O.V. (2004). Kompetentnisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy: Biblioteka z osvitnoi polityky [Competency approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives: Library for educational policy]. Kyiv: “K.I.S.”, 112 p. [in Ukrainian].

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku [The National Strategy for the Development of Education in Ukraine until 2021]. Available at: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013. [in Ukrainian].

Osypova, N.V., Vinnyk, M.O. & Tarasich, Yu.H. (2014). Model formuvannia doslidnytskoi kompetentnosti u maibutnikh inzheneriv-prohramistiv [Model of research competence development in future engineer programmers]. Information Technologies in Education, No.20, pp. 150 – 159. [in Ukrainian].

Piatakova, H. (2011). Osoblyvosti pidhotovky mahistriv za spetsialnistiu Ukrainska filolohiia u Lvivskomu ta Vrotslavskomu universytetakh [Features of masters training in the specialty Ukrainian Philology at the Lviv and Wroclaw Universities]. Bulletin of Lviv University. Series: Pedagogical, No.27, pp. 155 – 162. [in Ukrainian].

Rashkevych, Yu.M. (2014). Bolonskyi protses ta nova paradyhma vyshchoi osvity: monohrafiia [Bologna Process and New Paradigm of Higher Education: Monograph]. Lviv: Lvivskoi politekhniky Publ., 168 p. [in Ukrainian].

Sharov, S.V. & Sharova, T.M. (2017). Formuvannia indyvidualnoi osvitnoi traiektorii studenta zasobamy informatsiinoi systemy [Formation of an individual educational trajectory of a student by means of an information system]. Scientific Bulletin of Melitopol State Pedagogical University named after Bogdan Khmelnitsky. Series: Pedagogy, vol. 2, No.19, pp. 149 – 154. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті