ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ РІЗНИХ ВИДІВ ХУДОЖНЬОЇ-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Лариса Журавльова
  • Каріна Іпкаєва

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158313

Ключові слова:

старші дошкільники, інтеграція, образотворча діяльність, театральна діяльність, творчі здібності

Анотація

У статті висвітлені теоретичні питання формування творчих здібностей старших дошкільників засобами інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності. Розкрито зміст понять “інтеграція”, “образотворча діяльність”, “театральна діяльність”, “творчі здібності” у сучасній педагогічній літературі. Здійснено спробу довести, що інтеграція образотворчої і театральної діяльності для старших дошкільників буде ефективним засобом формування творчих здібностей.

Біографії авторів

Лариса Журавльова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Каріна Іпкаєва

студентка магістратури Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

Посилання

Artemova, L. V. (1991). Natsionalnyi dytiachyi sadok na Ukraini [National Kindergarten in Ukraine]. Preschool education, No.6, 115p. [in Ukrainian].

Bila, I. M. (2014). Psykholohiia dytiachoi tvorchosti [Psychology of children’s creativity]. Feniks, 137 p. [in Ukrainian].

Venger, N. A. (1980). Vospriyatie i obuchenie: Doshkolnyy vozrast [Perception and learning: Preschool age]. Enlightenment, 67p. [in Russian].

Vetlugina, N. A. (1978). Esteticheskoe vospitanie v detskom sadu [Aesthetic education in kindergarten]. Prosveshchenie, 53p. [in Russian].

Demchenko, I. I. (2002). Do problemy tvorchoho rozvytku ditei zasobamy obrazotvorchoho mystetstva. Aktualnist problemy formuvannia osobystosti novoho typu [To the problem of creative development of children by means of fine arts. Relevance of the problem of forming a person of a new type]. All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. Collection of materials. Kremenets: KOHPI im. Tarasa Shevchenka, pp.35–37. [in Ukrainian].

Zaporozhets, A. V. (1986). Izbr. psikhologicheskie trudy. V 2 t. [Fav. psychological works]. Pedagogy, Vol. 1, 234p. [in Russian].

Zdibnosti, tvorchist, obdarovanist: teoriia, metodyka, rezultaty doslidzhen (2006). [Ability, creativity, giftedness: theory, methodology, research results]. Zhytomyr. Vyd-vo Ruta. 320p. [in Ukrainian].

Komarova, T. S. (1995). Dety v myre tvorchestva: kn. dlia pedahohov doshk. uchrezhdenyi [Children in the world of creativity: the book. for teachers DOSK. institutions]. Prosveshchenie, 160 p. [in Ukrainian].

Komarovska, O. A. (2002). Teatralne mystetstvo v kursi “Khudozhnia kultura Ukrainy” [Theatrical art in the course “Art culture of Ukraine”]. Mystetstvo i osvita. No. 2, pp. 26–39. [in Ukrainian].

Komenskiy, Ya.-A. (1948). Izbrannye sobraniya sochineniy [Selected Collected Works]. Pedagogy. Vol. 3, 178p. [in Russian].

Kulchitskaya, Ye. I. (2001). Odarennost kak psikhologicheskaya problema [Giftedness as a psychological problem]. Practical Psychology and Social Work, No.7, pp. 28–30. [in Russian].

Masol, L. M. (2001). Vykhovnyi potentsial mystetstva – dzherelo osvitnikh innovatsii [Educational potential of art – a source of educational innovation]. Art and Education, No.1, pp. 2–5. [in Ukrainian].

Momot, L. & Shelestova, L. (2002). Tvorchyi rozvytok uchniv u protsesi navchannia [Creative development of students in the process of learning]. Education path, No. 3, pp. 10–12. [in Ukrainian].

Sukhorukova, H. V., Dronova, O. O., Holota, N. M. & Yantsur, L. A. (2010). Obrazotvorche mystetstvo z metodykoiu vykladannia v doshkilnomu navchalnomu zakladi [Fine art with a teaching method in a preschool educational institution]. Word, 376 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті