ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ РІЗНИХ ВИДІВ ХУДОЖНЬОЇ-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158313Ключові слова:
старші дошкільники, інтеграція, образотворча діяльність, театральна діяльність, творчі здібностіАнотація
У статті висвітлені теоретичні питання формування творчих здібностей старших дошкільників засобами інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності. Розкрито зміст понять “інтеграція”, “образотворча діяльність”, “театральна діяльність”, “творчі здібності” у сучасній педагогічній літературі. Здійснено спробу довести, що інтеграція образотворчої і театральної діяльності для старших дошкільників буде ефективним засобом формування творчих здібностей.
Посилання
Artemova, L. V. (1991). Natsionalnyi dytiachyi sadok na Ukraini [National Kindergarten in Ukraine]. Preschool education, No.6, 115p. [in Ukrainian].
Bila, I. M. (2014). Psykholohiia dytiachoi tvorchosti [Psychology of children’s creativity]. Feniks, 137 p. [in Ukrainian].
Venger, N. A. (1980). Vospriyatie i obuchenie: Doshkolnyy vozrast [Perception and learning: Preschool age]. Enlightenment, 67p. [in Russian].
Vetlugina, N. A. (1978). Esteticheskoe vospitanie v detskom sadu [Aesthetic education in kindergarten]. Prosveshchenie, 53p. [in Russian].
Demchenko, I. I. (2002). Do problemy tvorchoho rozvytku ditei zasobamy obrazotvorchoho mystetstva. Aktualnist problemy formuvannia osobystosti novoho typu [To the problem of creative development of children by means of fine arts. Relevance of the problem of forming a person of a new type]. All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. Collection of materials. Kremenets: KOHPI im. Tarasa Shevchenka, pp.35–37. [in Ukrainian].
Zaporozhets, A. V. (1986). Izbr. psikhologicheskie trudy. V 2 t. [Fav. psychological works]. Pedagogy, Vol. 1, 234p. [in Russian].
Zdibnosti, tvorchist, obdarovanist: teoriia, metodyka, rezultaty doslidzhen (2006). [Ability, creativity, giftedness: theory, methodology, research results]. Zhytomyr. Vyd-vo Ruta. 320p. [in Ukrainian].
Komarova, T. S. (1995). Dety v myre tvorchestva: kn. dlia pedahohov doshk. uchrezhdenyi [Children in the world of creativity: the book. for teachers DOSK. institutions]. Prosveshchenie, 160 p. [in Ukrainian].
Komarovska, O. A. (2002). Teatralne mystetstvo v kursi “Khudozhnia kultura Ukrainy” [Theatrical art in the course “Art culture of Ukraine”]. Mystetstvo i osvita. No. 2, pp. 26–39. [in Ukrainian].
Komenskiy, Ya.-A. (1948). Izbrannye sobraniya sochineniy [Selected Collected Works]. Pedagogy. Vol. 3, 178p. [in Russian].
Kulchitskaya, Ye. I. (2001). Odarennost kak psikhologicheskaya problema [Giftedness as a psychological problem]. Practical Psychology and Social Work, No.7, pp. 28–30. [in Russian].
Masol, L. M. (2001). Vykhovnyi potentsial mystetstva – dzherelo osvitnikh innovatsii [Educational potential of art – a source of educational innovation]. Art and Education, No.1, pp. 2–5. [in Ukrainian].
Momot, L. & Shelestova, L. (2002). Tvorchyi rozvytok uchniv u protsesi navchannia [Creative development of students in the process of learning]. Education path, No. 3, pp. 10–12. [in Ukrainian].
Sukhorukova, H. V., Dronova, O. O., Holota, N. M. & Yantsur, L. A. (2010). Obrazotvorche mystetstvo z metodykoiu vykladannia v doshkilnomu navchalnomu zakladi [Fine art with a teaching method in a preschool educational institution]. Word, 376 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.