Зміст
Статті
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СВІТОГЛЯДНА ОРІЄНТАЦІЯ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СИСТЕМИ | |
Олексій Тогочинський |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ВИВЧАЄМО ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА | PDF (English) |
Олена Біницька, Лариса Зданевич |
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАЦІЇ РІЗНИХ ВИДІВ ХУДОЖНЬОЇ-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | |
Лариса Журавльова, Каріна Іпкаєва |
ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ | |
Дмитро Костенко |
ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ АГРАРНОЇ ОСВІТИ В США | |
Наталія Гаврилюк |
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПРОФІЛАКТИКИ НАСИЛЬСТВА ЩОДО ДІТЕЙ | |
Алла Ревть, Ігор Гриник |
ЗВ’ЯЗОК ЮВЕНАЛЬНОЇ ЮСТИЦІЇ З СУЧАСНОЮ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЮ РОБОТОЮ ІЗ НЕПОВНОЛІТНІМИ ПРАВОПОРУШНИКАМИ | |
Євген Пліско |
ДИСЦИПЛІНА “ОСНОВИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ” У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ ФАХІВЦІВ САДОВО-ПАРКОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХОРТИЦЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ | |
Віктор Лиходід |
ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ ПРОФЕСІЙНО-ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ У ПОЛЬЩІ | |
Юлія Колісник-Гуменюк |
РЕФЛЕКСИВНО-ПЕРСПЕКТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ДО ДОСЛІДНИЦЬКО-ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА | |
Вікторія Меняйло |
ДОСВІД ЗДІЙСНЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | |
Сергій Карасєвич |
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | |
Іван Василиків |
ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ В АГРАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | PDF (English) |
Наталія Тимощук |
ТЬЮТОР ЯК СУБ’ЄКТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ | |
Тетяна Гарбуза |
РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЗА ТВОРАМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО (ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ) | |
Любов Скалич |
ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
Людмила Машкіна |
ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | |
Лариса Карпова |
АНАЛІЗ ПРАКТИКИ РОЗУМНИХ ПОРАД З ТОЧКИ ЗОРУ ГЕНДЕРНОЇ ПРОБЛЕМАТИКИ | PDF (English) |
Ахмет Йилдирим |
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ | |
Іраїда Галелюк, Ольга Гарбич-Мошора |
ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ КОРИФЕЯ БАНДУРНОГО МИСТЕЦТВА ГНАТА ХОТКЕВИЧА | |
Стефанія Пінчак |
ЛЕКСИЧНІ ДЕРИВАТЕМНІ ЕКСПРЕСЕМИ ЯК ЗАСІБ СУБ’ЄКТИВІЗАЦІЇ МОВЛЕННЯ І. ФРАНКА | |
Оксана Скварок |
ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ | |
Неля Сірант |
ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ В КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | |
Олена Ільїна |
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ПРОСТОРУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ | |
Оксана Дуржинська |
ФУНКЦІОНУВАННЯ СІМ’Ї В УМОВАХ УКРАЇНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ | |
Тетяна Георгадзе |
ПОНЯТТЯ “ПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ” У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ | |
Олена Іванова |
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ | |
Зоряна Височан |
ДІАГНОСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ | |
Катерина Бровко |
СПЕЦИФІКА ВИДІВ МИСТЕЦТВА ЯК ОРІЄНТИР ДЛЯ ПОЛІХУДОЖНЬОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ | |
Ся Гаоян |
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У РУМУНІЇ В ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКОМУ ВИМІРІ | |
Лариса Корольова |