ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158526Ключові слова:
вчитель початкової школи, мультимедійні технології, інформаційні технології, презентація, Інтернет, анімація, Microsoft PowerPointАнотація
У статті обґрунтовується специфіка використання мультимедійних технологій у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. У дослідженні припускається, що вирішальним різновидом застосовування мультимедійних засобів навчання є їх інтеграція в навчальний процес у виді цікавих, динамічних, ігрових форм. Учні початкових класів опановують інноватику та одночасно поглиблюють свої знання з певних навчальних предметів комп’ютерними засобами. Запровадження мультимедійних технологій в освітній процес є атрибутом гармонійного інтегрування різних видів інформації. Знання майбутнього вчителя початкової школи різноманітних видів мультимедійних технологій допускає педагогічно обґрунтовано застосовувати могутні дидактичні можливості мультимедіа у початковій ланці освіти.
Посилання
Horol, P.K., Hurevych, R.S., Konoshevskyi, L.L. & Shestopaliuk, O.V. (2004). Suchasni informatsiini zasoby navchannia [Modern informational means of studying]. Vinnytsia: VDPU imeni M.Kotsiubynskoho, 535 p., p.8. [in Ukrainian].
Imber, V. I. (2008). Pedahohichni umovy zastosuvannia multymediinykh zasobiv navchannia u pidhotovtsi maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv [Pedagogical conditions of use of multimedia means of teaching in the preparation of the future teacher of elementary school]. Candidate’s thesis. Vinnytsia, 238 p. [in Ukrainian].
Kazakov, Yu. M. (2007). Pedahohichni umovy zastosuvannia mediaosvity v protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv [Pedagogical conditions of the use of media education in the process of training of future teachers]. Extended abstract of candidate’s thesis. Luhansk, 20 p., pp. 9 – 19. [in Ukrainian].
Kiedrovich, H. (2000). Otsinka dydaktychnoi prydatnosti vybranykh multymediinykh prohram [Estimation of the didactic suitability of selected multimedia programs]. Pedagogy and psychology of vocational education. No.2, pp. 83 – 88, p. 85. [in Ukrainian].
Klymova, K. Ya. (2010). Teoriia i praktyka formuvannia movno-komunikatyvnoi profesiinoi kompetentnosti studentiv nefilolohichnykh spetsialnostei pedahohichnykh universytetiv [Theory and practice of formation of language and communicative professional competence of students of non-philological specialties of pedagogical universities]. Zhytomyr: 1111 “Ruta”, 560 p. [in Ukrainian].
Zabara, S. S. & Tsurin, O. P. (Ed.). (2003). Multymedia ta multymediini systemy: Konspekt lektsii dlia studentiv spetsialnosti “Prohramne zabezpechennia avtomatyzovanykh system [Multimedia and multimedia systems: A summary of lectures for students of the specialty “Software of automated systems”]. Kyiv: Vydavnytstvo Universytetu “Ukraina”, 154 p., p. 48. [in Ukrainian].
Naumenko, H. H. & Naumenko, O. M. (2008). Pidhotovka vchytelia v umovakh zastosuvannia IKT [Teacher’s Training in the Use of ICT]. Computer at school and family, No. 8, pp. 6 – 10. [in Ukrainian].
Osyn, A. (2005). Multymedya v obrazovanyy [Multimedia in Education]. School library plus. No. 9, pp. 11–24., p. 15. [in Russian].
Smolyaninova, O.G. (2002). Multimedia v obrazovanii (teoreticheskie osnovy i metodika ispolzovaniya) [Multimedia in education (the theoretical foundations and method of use]. Krasnoyarsk: Izd. KrasGU, 300 p., p.67. [in Russian].
Shyshka, I. V. (2013). Vykorystannia multymediinykh zasobiv navchannia na urokakh v pochatkovykh klasakh: Posibnyk [Using Multimedia Learning Tools at Elementary Classes: A Guide]. Shevchenkove, 250 p. [Electronic resource]. Available at: www.yrok.net.ua/_ld/21/2182.doc. (аccessed 22. 06. 2017). [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.