DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158527

ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ В АГРАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Наталія Тимощук

Анотація


У статті розглянуто особливості професійно-спрямованого навчання іноземній мові в аграрному закладі вищої освіти. Одним із найважливіших елементів професійної компетентності майбутніх фахівців є володіння іноземною мовою на рівні, доступному для сприйняття реципієнтом. Нами досліджено особливості формування професійних якостей майбутніх спеціалістів у процесі вивчення іноземних мов та визначено основні комунікативні якості та компетенції, що формуються у студента у процесі вивчення іноземної мови.


Ключові слова


професійні якості; іншомовна професійна комунікативна діяльність; комунікативна компетентність; компетенції

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Borodіna, H. I. (2005). Komunіkatyvno-orіientovane navchannia іnozemnoi movy u nemovnomu vuzі [Communicative-oriented teaching of a foreign language in a non-linguistic high school]. Foreign languages. No. 2, pp. 28–31. [in Ukrainian].

Vetohov, A. M. (2006). Psihologo-pedagogicheskaya harakteristika sovremennyih metodov obucheniya inostrannomu yazyiku v shkole [Psychological and pedagogical characteristics of modern methods of teaching foreign language in school]. Foreign languages. No. 1, pp. 25–29. [in Russian].

Hlotova, O. V. (2009). Pіdvyshchennia efektyvnostі samostіinoi roboty studentіv z іnozemnoi movy za rakhunok vykorystannia suchasnykh tekhnolohіi [Increasing the efficiency of independent work of students at foreign language through the use of modern technologies]. Aktualni pytannia vykladannia inozemnykh mov u VNZ ta samostiina robota studentiv v umovakh kredytno-modulnoi systemy: Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (16 – 17 kvitnia 2009 r.). – Urgent questions of teaching foreign languages at higher educational institutions and students independent work in the conditions of a credit-module system: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (16-17 April 2009).(pp. 11–16). Kharkiv: Publishing house of National pharmaceutical university. [in Ukrainian].

Hrodskyi, I.Y. (2013). Vykorystannia proektnoi metodyky u protsesі vyvchennia іnozemnoi movy studentamy nemovnykh spetsіalnostei [Using the project methodology in the foreign language teaching of students of non-linguistic specialties]. Pedahohika ta psykholohiia: nauka ta praktyka na suchasnomu istorychnomu etapi: Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (Kharkiv, 26-27 kvitnia 2013 r.). – Pedagogy and psychology: science and practice at the contemporary historical stage: Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Kharkiv, 26-27 April 2013). (pp. 47–50). Kharkiv: Center for Pedagogical Research. [in Ukrainian].

Zamkova, N. L. (2005). Formuvannia profesіinykh yakostei maibutnіkh menedzherіv zovnіshnoekonomіchnoi dіialnostі u protsesі vyvchennia іnozemnykh mov [Formation of professional qualities of future managers of foreign economic activity in the process of studying foreign languages]. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv, 17 p. [in Ukrainian].

Muradova, N. T., & Erdanova, S.A. (2013). Obuchenie professionalno-orientirovannomu obshcheniyu na inostrannom yazyke studentov neyazykovykh vuzov [Training of students of non-linguistic high schools for professional-oriented communication in foreign language]. Young scientist. No.11, pp. 822–824. [in Russian].

Pokushalova, L., & Serebryakova, L. (2012). Obuchenie professionalno-orientirovannomu yazyku v tekhnicheskom vuze [Training of professional-oriented language at a technical university]. Young scientist. No.5, pp. 305–307. [in Russian].

Baepler, P., Walker, J. & Driessen, M. (2014). It’s Not about Seat Time: Blending, Flipping, and Efficiency in Active Learning Classrooms. Computers & Education. Vol. 78, pp. 227–236. [in English].

Chen, P.-S. D., Lambert, A. D. & Guidry, K. R. (2010). Engaging Online Learners: The Impact of Webbased Learning Technology on College Student Engagement. Computers & Education. Vol. 54 (4), pp. 1222–1232. [in English].

Norberg, A.A., Dziuban, C. D., & Moskal, P. D. (2011). Time-based Blended Learning Model. On the Horizon. No.19 (3), pp. 207–216. [in English].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Бородіна Г.І. Комунікативно-орієнтоване навчання іноземної мови у немовному вузі / Г.І. Бородіна // Іноземні мови. – 2005. – № 2. – С. 28–31.

Ветохов А.М. Психолого-педагогическая характеристика современных методов обучения иностранному языку в школе / А.М. Ветохов // Іноземні мови. – 2006. –№ 1. – С. 25–29.

Глотова О.В. Підвищення ефективності самостійної роботи студентів з іноземної мови за рахунок використання сучасних технологій // О.В. Глотова // Актуальні питання викладання іноземних мов у ВНЗ та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (16 – 17 квітня 2009 р.). – Х.: Видавництво Національного фармацевтичного університету, 2009. – 100 с. – С. 11–16.

Гродський І. Я. Використання проектної методики у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей / І. Я. Гродський // Педагогіка та психологія: наука та практика на сучасному історичному етапі: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 26-27 квітня 2013 р.). – Х.: Центр педагогічних досліджень, 2013. – С. 47–50.

Замкова Н.Л. Формування професійних якостей майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності у процесі вивчення іноземних мов: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: 13.00.04. / Наталія Леонідівна Замкова. – К., 2005. – 17 с.

Мурадова Н. Т. Обучение профессионально-ориентированному общению на иностранном языке студентов неязыковых вузов / Н.Т. Мурадова, С.А. Эрданова // Молодой ученый. – 2013. – №11. – С. 822–824.

Покушалова Л. Обучение профессионально-ориентированному языку в техническом вузе / Л. Покушалова, Л. Серебрякова // Молодой ученый. – 2012. – № 5. – С. 305–307.

Baepler P. It’s Not about Seat Time: Blending, Flipping, and Efficiency in Active Learning Classrooms / P. Baepler, J. Walker, M. Driessen // Computers & Education. – 2014. – Vol. 78. – P. 227–236.

Chen P.-S. D. Engaging Online Learners: The Impact of Webbased Learning Technology on College Student Engagement / P.-S. D. Chen, A. D. Lambert, K. R. Guidry // Computers & Education. –2010. – Vol. 54 (4). – P. 1222–1232.

Norberg A. A Time-based Blended Learning Model / A. Norberg, C. D. Dziuban, P.D. Moskal // On the Horizon. – 2011. – 19 (3). – P. 207–216.





ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)