ТЬЮТОР ЯК СУБ’ЄКТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Гарбуза

DOI:

https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158528

Ключові слова:

дистанційна освіта, освітній процес, навчальні заклади вищої освіти, роль тьютора, професійна діяльність, професійна компетентність

Анотація

Стаття присвячена актуальним питанням відносно тенденцій в розвитку дистанційної форми освіти. Акцент робиться на ролі викладача в системі он-лайн освіти, яка пред’являє особливі вимоги до рівня їхньої професійної підготовки і кваліфікації. У статті представлений аналіз історії розвитку тьюторства, виділені ключові моменти зміни ролі тьютора в освіті, визначені перспективні напрями зміни його ролі в системі дистанційної освіти; описана модель взаємодії учасників процесу дистанційного навчання, виокремлені види функціональної діяльності викладача закладу традиційного навчання та дистанційної освіти.

Біографія автора

Тетяна Гарбуза

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри сучасних європейських мов Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Polat, E. S., Moyseeva, M. V. & Petrov, A. E. (2006). Pedagogicheskie tekhnologii distantsionnogo obucheniya [Pedagogical Technologies of Distance Learning]. Moscow: Publishing Centre “Akademiia”, 400 p. [in Russian].

Moore, М. & Kearsley, G. (2007). Distance education: a system view. Boston: Lawrence Erlbaum Associates, 368 р. [in English].

Borg, S. (2006). The distinctive characteristics of foreign language teachers. Language Teaching Research. No. 10(1), pp. 3–31. Retrieved from: http://dx.doi.org/10.1191/1362168806lr182oa. [in English].

Howard R., & McGrath I. (1995). Distance Education for Language Teachers. Multilingual Matters Limited. Cromwell press. [in English].

Harbuza, T. V. (2015). Profesiina pidhotovka maibutnikh vchyteliv inozemnoi movy v systemi dystantsiinoho navchannia universytetiv Velykoi Brytanii [The professional training of future foreign language teachers in the system of distance education of Great Britain’s universities]. Candidate’s thesis. Zhytomyr, 249 p. manuscript copy. Retrieved from: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17233. [in Ukrainian].

Richards, J. C. (2005). Professional Development for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 197 р. [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті