ТЬЮТОР ЯК СУБ’ЄКТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158528Ключові слова:
дистанційна освіта, освітній процес, навчальні заклади вищої освіти, роль тьютора, професійна діяльність, професійна компетентністьАнотація
Стаття присвячена актуальним питанням відносно тенденцій в розвитку дистанційної форми освіти. Акцент робиться на ролі викладача в системі он-лайн освіти, яка пред’являє особливі вимоги до рівня їхньої професійної підготовки і кваліфікації. У статті представлений аналіз історії розвитку тьюторства, виділені ключові моменти зміни ролі тьютора в освіті, визначені перспективні напрями зміни його ролі в системі дистанційної освіти; описана модель взаємодії учасників процесу дистанційного навчання, виокремлені види функціональної діяльності викладача закладу традиційного навчання та дистанційної освіти.
Посилання
Polat, E. S., Moyseeva, M. V. & Petrov, A. E. (2006). Pedagogicheskie tekhnologii distantsionnogo obucheniya [Pedagogical Technologies of Distance Learning]. Moscow: Publishing Centre “Akademiia”, 400 p. [in Russian].
Moore, М. & Kearsley, G. (2007). Distance education: a system view. Boston: Lawrence Erlbaum Associates, 368 р. [in English].
Borg, S. (2006). The distinctive characteristics of foreign language teachers. Language Teaching Research. No. 10(1), pp. 3–31. Retrieved from: http://dx.doi.org/10.1191/1362168806lr182oa. [in English].
Howard R., & McGrath I. (1995). Distance Education for Language Teachers. Multilingual Matters Limited. Cromwell press. [in English].
Harbuza, T. V. (2015). Profesiina pidhotovka maibutnikh vchyteliv inozemnoi movy v systemi dystantsiinoho navchannia universytetiv Velykoi Brytanii [The professional training of future foreign language teachers in the system of distance education of Great Britain’s universities]. Candidate’s thesis. Zhytomyr, 249 p. manuscript copy. Retrieved from: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17233. [in Ukrainian].
Richards, J. C. (2005). Professional Development for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 197 р. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.