ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158533Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, зарубіжна література, творче мислення, креативне мисленняАнотація
У статті розглянуто та проаналізовано інтерактивні методи навчання та їх роль у досягненні високого інтелектуального розвитку студентів, оволодіння ними навичками саморозвитку особистості у процесі вивчення зарубіжної літератури. Подано коротку характеристику інтерактивних методів навчання: гра, робота в малих групах, дискусія. Теоретичний виклад теми проілюстровано конкретними прикладами з досвіду викладання зарубіжної літератури у Дрогобицькому коледжі нафти і газу.
Посилання
Kremen, V. G. (Ed.). (2004). Vyshcha osvita ukrainy i Bolonskyi protses: Navchalnyi posibnyk [Higher Education in Ukraine and the Bologna Process: Training Manual]. Ternopil: Educational book – Bogdan, 384 р. [in Ukrainian].
Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Interactive Learning Technologies]. Available at: http://www.refotext.com/referat-text-16587-1.html. [in Ukrainian].
Melnyk, A. O. (2011). Ihry na urokakh zarubizhnoi literatury [Games in the lessons of foreign literature]. World Literature in Secondary Schools of Ukraine, No. 6. [in Ukrainian].
Syrotenko, G. O. (2013). Suchasnyi urok: interaktyvni tekhnolohii navchannia [Contemporary Lesson: Interactive Learning Technologies]. Kharkiv: Osnova, 220 p. [in Ukrainian].
Shcherban, P. M. (2003). Navchalno-pedahohichni ihry: Navchalnyi posibnyk [Teaching and educational games: Tutorial]. Kyiv: Higher school, 240 p. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.