ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ПРОСТОРУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158763Ключові слова:
здоров’язберігаючі технології, здоров’язбереження, студентська молодь, сучасна освіта, формування мотивації, викладачіАнотація
Розглядається поняття “здоров’язберігаючі технології” як частина педагогічної науки, як спосіб організації, модель навчального процесу та його інструментарій, що повинен забезпечити ефективність і результативність навчання разом із збереженням здоров’я студентської молоді. Відзначено, що впровадження здоров’язберігючих освітніх технологій пов’язано з використанням медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровчих, соціально-адаптованих, екологічних здоров’язберігаючих технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності.
Посилання
Akhutina,T. V. (2000). Zdorovesberegayushchie tekhnologii obucheniya: individualno-orientirovannyy podkhod [The health-saving technologies of studying: an individually-oriented approach]. Kyiv: Shkola zdorovya, pp.21–27. [in Russian].
Boichenko, T. (2005). Valeolohiia – mystetstvo buty zdorovym [Valeology is the art of being healthy]. Health and physical education. Uzhhorod, No.2, pp. 1–4. [in Ukrainian].
Vashchenko, O. (2006). Hotovnist vchytelia do vykorystannia zdoroviazberihaiuchykh tekhnolohii u navchalno-vykhovnomu protsesi [Readiness of the teacher to use еру health-saving technologies in the educational process]. Health and physical education. Kharkiv, No. 8, pp. 1–6. [in Ukrainian].
Hihiienichni ta sotsialno-psykholohichni aspekty monitorynhu zdorovia shkoliariv (2006). [Hygienic and socio-psychological aspects of monitoring of schoolchildren’s health]. Proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kharkiv. IOZDP AMNU, 226 p. [in Ukrainian].
Valeolohiia: suchasnyi stan, napriamky ta perspektyvy rozvytku (2007). [“Valeology: the current state, trends and prospects of development”]. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Ed.). M. Honcharenko. Kharkiv. No.4, 208 p. [in Ukrainian].
Oliinyk, N. A. (2014). Orhanizatsiino-pedahohichni osoblyvosti zabezpechennia zdorovoho sposobu zhyttia studentskoi molodi [The organizational and pedagogical features of providing a healthy lifestyle of student’s youth]. Sumy, No.6 (40), pp. 309–319. [in Ukrainian].
Piekhota, O. M., Kiktenko, A. Z. & Liubarska, O. M. (2001). Osvitni tekhnolohii [Educational technologies]. Tutorial manual. Kharkiv: A.S., 256 p. [in Ukrainian].
Pometun, O. (2004). Suchasnyi urok: interaktyvni tekhnolohii navchannia [Contemporary Lesson: Interactive Learning Technologies]. Kharkiv: A.S.K. 192 p. [in Ukrainian].
Shvets, N. A. (2012). Motyvatsiia studentiv na zdorovyi sposib zhyttia v systemi vuzivskoho navchannia [Motivation of students for a healthy lifestyle in the system of higher education]. Kyiv, Pedahohichni ta istorychni nauky. No. 102, pp. 220–227. [in Ukrainian].
Shukatk, O. V. (2013). Do problemy formuvannia zdoroviazberezhuvalnoi kompetentnosti maibutnikh ekonomichtiv [The problem of the formation of health protecting competence of future economists]. Khmelnytskyi, No. (8), pp. 272–276. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.