КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158766Ключові слова:
діалог, спілкування, діалогічне навчання, майбутній юрист, комунікативна компетентність, професійна комунікація, професійно-правове спілкуванняАнотація
Проаналізовано сучасні педагогічні проблеми фахової підготовки майбутніх юристів у процесі формування професійної комунікації; проаналізовано процес інтеграції як умови якісної підготовки майбутніх фахівців; місце професійної комунікації у системі фахової підготовки майбутніх юристів. На основі наукових джерел окреслено педагогічні умови формування комунікативної компетентності студентів-правників. Акцентується на формуванні діалогічного мовлення у професійній комунікації під час занять. У статті окреслено також окремі аспекти розгляду процесу формування культури професійно-правового спілкування як педагогічної проблеми.Посилання
Babanskyi, Yu. K. (1985). Metody obucheniya v sovremennoy obshcheobrazovatelnoy shkole: nauch. izd. [Methods of teaching in a modern comprehensive school]. Moscow: Education, p. 208. [in Russian].
Kremen, V. H. (2012). Synerhetyka v osviti: kontekst liudynotsentryzmu: monohrafiia [Synergetics in education: the context of human-centeredness]. Kyiv: Pedagogical Thought, p. 368. [in Ukrainian].
Sysoieva, S. O. & Sokolova, I. V. (2010). Problemy neperervnoi profesiinoi osvity: tezaurus naukovoho doslidzhennia [Problems of Continuing Professional Education: Thesaurus of Scientific Research]. Kyiv: Vyd. Dim “EKMO”, p. 362. [in Ukrainian].
Skalkyn, V. L. (1989). Obuchenye dyalohycheskoi rechy [Teaching Dialogue Speech]. Kyiv: Soviet school, p. 158. [in Russian].
Yavorska, H. (2016). Bazovi kompetentnosti maybutnikh pravoznavtsiv [Basic competences of future lawyers]. Scientific notes of the International Humanitarian University. Odesa: Phoenix, vol. 25, pp. 220–226. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.