СПЕЦИФІКА ВИДІВ МИСТЕЦТВА ЯК ОРІЄНТИР ДЛЯ ПОЛІХУДОЖНЬОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.158768Ключові слова:
майбутній учитель музики, поліхудожня підготовка, види мистецтва, синтез мистецтв, музикоцентрична інтеграціяАнотація
У статті розкрито сутність поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики. Її орієнтиром постає формування фахівця з цілісною художньою свідомістю, здатного збагачувати в духовному напрямі власне життя і застосовувати досвід у роботі з майбутніми учнями та іншими людьми. З погляду цілісності проаналізовано природу художнього висловлювання засобами різних видів мистецтва. Показано особливості синтезування різних мистецтв на основі музикоцентричної інтеграції, що специфічно саме для фаху педагога-музиканта.
Посилання
Asafiev, B V. (1971). Muzykalnaia forma kak protsess [Musical form as a process]. Leningrad: Musica, 376 p. [in Russian].
Biletskyi, P. O. (1973). Mova obrazotvorchykh mystetstv [Language of Fine Arts]. Kyiv: Radianskas hkola,127 p. [in Ukrainian].
Borev, Yu. B. (2002). Estetika [Aesthetics]. Moscow: Vysshaia shkola, 511 p.[in Russian].
Maksimov, V. N. (Ed.). (1980). Vospriiatie muzyki. Sbornik statei [Perception of music. Collection of articles]. Moscow: Muzyka, 254 p. [in Russian].
Gegel, G. F. (1971). Estetika: [Aesthetics]. Vol. 3.Leningrad: Iskusstvo, 624 p. [in Russian].
Kagan, M. S. (1972). Morfologiia iskusstva [Morphology of art]. Leningrad: Iskusstvo, 440 p. [in Russian].
Komarovska, O. A. (Ed.). (2018.) Formuvannia mystetskykh upodoban uchniv osnovnoi i starshoi shkoly na urokakh mystetstva ta v pozaurochnyi chas [Formation of artistic preferences of primary and secondary schoolchildren at art lessons and in extracurricular time]. Kropyvnytskyi: Imeks-LTD, 192 p. [in Ukrainian].
Komarovska, O. A. (2014.) Khudozhno obdarovana osobystist: sutnist, realii, rozvytok [Artistically gifted personality: Essence, realities, development]. Ivano-Frankivsk, NAIR, 412 p. [in Ukrainian].
Krivtsun, O. A. (2000). Estetika [Aesthetics]. Moscow: Aspekt Press,434 p. [in Russian].
Lessing, G. E. (1953). Laokoon, ili o granitsakh zhyvopisi i poezii [Laocoon: An essay on the limits of painting and poetry]. Selected works. Moscow: Khudozhestvennaia literatura, pp. 385–516. [in Russian].
Losev, A. F. (2010). Dialektika khudozhestvennoi formy [Dialectic of artistic form]. Moscow: Akademicheskii Proekt, 415 p. [in Russian].
Mun, L. N. (2011). Sintez iskusstv v khudozhestvennom obrazovanii [Synthesis of arts in art education]. Psychology, sociology and pedagogy. No. 3, available at:http://psychology.snauka.ru/2011/12/97. [in Russian].
Xia, Gaoyan (2018). Polikhudozhnia pidhotovka maibutnoho vchytelia muzyky: zmist, struktura, oriientyry dlia diahnostuvannia [Poly-artistic training of future music teacher: Content, structure, guidelines for diagnosing]. Youth and Market. No. 10 (165), pp.147–151. [in Ukrainian].
Shmelova, T. V. (2013). Spetsyfika klasyfikatsii mystetstv u suchasnii nautsi [Specificity of classification of arts in modern science]. Bulletin of Zhytomyr State University named after Ivan Franko. Vol. 3, pp. 167 – 179. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.