DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162705
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДОСЯГНЕННЯ САМОВИЗНАЧЕННЯ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Bekh, I. D. (1998). Osobystisno zoriientovane vykhovannia: nauk.-metod. posib. [Personally oriented education: science-method. manual]. Kyiv: IZMN, 204 p. [in Ukrainian].
Vyshnevskyi, O. (2006). Teoretychni osnovy suchasnoi ukrainskoi pedahohiky: posib.dlia stud. 2-e vyd., dooprats. i dop. [The theoretical Foundations of Modern Ukrainian Pedagogy]. Manual for students, the 2nd edition, modified and supplemented. Drohobych: Kolo, 608 p. [in Ukrainian].
Zharskyi, E. (1967). Vykhovannia: sut, meta, kurs pratsivnykiv doshkillia: zb.materialiv [Education: the essence, purpose, course of the employees of the elementary school: a collection of materials]. Niu-York: Shkilna Rada UKKA, 33 p. [in Ukrainian].
Kontseptsiia humanitarnoho rozvytku Ukrainy vid 27.03.2008 r. [The Concept of Humanitarian Development of Ukraine dated March 27, 2008]. [Electronic resource]. Available at: http: www.guon.kiev.ua/?q=node/446[in Ukrainian].
Korsakova, O. & Trubachova, S. (2006). Zmist suchasnoi shkilnoi osvity [Content of modern school education]. Open lesson. No. 3–4, pp. 3–11. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. (1977). Metodyka vykhovannia kolektyvu [Methodology of team upbringing]. Selected works in 5 volumes. Kyiv: Rad. shkola, Vol. 1, pp. 403–637. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. (1977). [Narodzhennia hromadianyna Birth of a citizen]. Selected works in 5 volumes. Kyiv: Rad. shkola, Vol.3, pp. 283–582. [in Ukrainian].
Sukhomlynskyi, V. (1976). Problemy vykhovannia vsebichno rozvynenoi osobystosti [The problems of education of all-round developed personality]. Selected works in 5 volumes. Kyiv: Rad. shkola, Vol. 1, pp. 55–206. [in Ukrainian].
Furman, A. (2004). Teoriia i praktyka rozvyvalnoho pidruchnyka [The theory and practice of developmental textbook]. Ternopil: Ekonomichna dumka, 288 p. [in Ukrainian].
Shakhov, V. (2007). Bazova pedahohichna osvita maibutnoho vchytelia: zahalnopedahohichnyi aspekt [Basic pedagogical education of the future teacher: general pedagogical aspect].Vinnytsia: Edelveis, 383 p. [in Ukrainian].
Shlemkevych, M. (1992). Zahublena ukrainska liudyna [The lost Ukrainian person]. Kyiv: MP Feniks, 158 p. [in Ukrainian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: наук.-метод. посіб. Київ: ІЗМН, – 1998. – 204 с.
Вишневський О. Теоретичні основи сучасної української педагогіки: посіб.для студ. 2-е вид., доопрац. і доп. Дрогобич: Коло,– 2006.– 608 с.
Жарський Е. Виховання: суть, мета, курс працівників дошкілля: зб.матеріалів. Нью-Йорк: Шкільна Рада УККА, – 1967. – 33 с.
Концепція гуманітарного розвитку України від 27.03.2008 р. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.guon.kiev.ua/?q=node/446
Корсакова О., Трубачова С. Зміст сучасної шкільної освіти. Відкритий урок.– 2006. – № 3–4. С. 3–11.
Сухомлинський В. Методика виховання колективу. Вибрані твори: у 5-ти т. Київ: Рад. школа, – 1977. Т. 1. – С. 403–637.
Сухомлинський В. Народження громадянина. Вибрані твори: у 5-ти т. Київ: Рад. школа, – 1977. Т. 3.– С. 283–582.
Сухомлинський В. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості. Вибрані твори: у 5-ти т. Київ: Рад. школа,– 1976. Т. 1.– С. 55–206.
Фурман А. Теорія і практика розвивального підручника: монографія. Тернопіль: Економічна думка, – 2004. – 288 с.
Шахов В. Базова педагогічна освіта майбутнього вчителя: загальнопедагогічний аспект. Вінниця: Едельвейс, – 2007.– 383 с.
Шлемкевич М. Загублена українська людина. Київ: МП Фенікс,– 1992.– 158 с.
ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online)