ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.162720Ключові слова:
вища аграрна освіта Великої Британії, професійна підготовка, аграрна галузь, навчальний план, дистанційне навчанняАнотація
У статті розглянуто окремі аспекти вищої аграрної освіти Великої Британії, безперечною перевагою якої є її надзвичайна гнучкість щодо способів, форм, методів і темпів навчання. Автором детерміновано превалюючі тенденції професійної підготовки фахівців аграрної сфери Великої Британії, якій властивий тісний зв’язок підприємців із закладами аграрної освіти; міжнародне співробітництво; швидкий розвиток дистанційного навчання; децентралізація та гнучкість; використання програмам професійно-технічної і вищої освіти для здійснення професійної підготовки фахівців аграрної галузі, переважання державного сектору освіти над приватним.
Посилання
Bidiuk, N.M. (2004). Pidhotovka maibutnikh inzheneriv v universytetakh Velykoi Brytanii [Training of Future Engineers at the UK Universities]. Khmelnytskyi: KhSU, 306 p. [in Ukrainian].
Bidiuk, N.M. (2000). Rozvytok zmistu ta form orhanizatsii pidhotovky bakalavriv inzhenerii v universytetakh Velykoi Brytanii [Development of the Content and Forms of Organization of Bachelors of Engineering Training at Universities of the Great Britain]. Extended abstract of candidate’s thesis.[in Ukrainian].
Velyka Brytaniia. Vyshcha osvita Velykoi Brytanii [United Kingdom. Higher education in the UK]. Available at: http://www.osvita.org.ua/abroad/edusystem/gbr/higheredu/. [in Ukrainian].
Voloshyna, O.V. (2002). Sotsiokulturnyi vplyv na profesiine stanovlennia vchyteliv Velykobrytanii [Socio-cultural Influence on the Pofessional Formation of British Teachers]. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialists Training: Methodology, Theory, Experience, Problems. Kyiv; Vinnytsia: DOV Vinnytsia. part. 2, pp. 202–208. [in Ukrainian].
Kanivets, O. (2010). Osoblyvosti riznorivnevoi pidhotovky fakhivtsiv u Velykobrytanii [Features of Specialists Multi-Level Training in Great Britain]. Bulletin of the Book Chamber. No. 3. pp. 49–52. [in Ukrainian].
Mahrlamova, K. (2018). Analiz systemy kvalifikatsii maibutnikh likariv u Velykii Brytanii [The Analysis of the Qualificational System of Future Doctors in the UK]. Youth & Market. Vol. 6 (161) pp. 70–76. [in Ukrainian].
Osvita u Velykobrytanii [Education in the UK]. Available at: http://www.ukvisas.com.ua/indexr_39.html. [in Ukrainian].
Osobennosti obrazovaniya v Anglii [Features of Education in England]. Available at: http://www.keytosuccess.ru/education-uk/osobennosti-angliyskogo-obrazovaniya.html. [in Russian].
Systema osvity Velykoi Brytanii [British Education System]. Available at: http://www.osvita.org.ua/abroad/edusystem/gbr. [in Ukrainian].
Abdon, B., Raab, R. & Ninomiya, S. (2008). E-Learning for International Agriculture Development: Dealing with Challenges. Japan International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology. Vol. 4. Issue 1, pp. 80–94. [in English].
Cook, J.F. (1998). Distance Education for Agriculture and Rural Development: The Third Wave. The University of Reading, 53 p. [in English].
Leary, J. & Berge, Z. (2006). Trends and Challenges of E-Learning in National and International Agricultural Development. International Journal of Education and Development using ICT. Vol. 2. No. 2, pp.51–59. [in English].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Молодь і ринок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.